Martina ei puhunut siskostaan koskaan

Kumpi meistä rakkaam

Ei ikinä siskosta puhunut, mutta veljestä kylläkin. Rakasti martina varmaan siskoaan.martinan äiti oli ylpeä Martinasta ja vietti aikaa jopa kuukauden Thaimaassa hoitamassa Isabellaa kun Martinaa kuvattiin.

Kokikohan sisko itsensä jotenkin ulkopuoliseksi perheessä missä kaikki puhuu "tähdestä" nimeltä Martina
Martinaa koetellaan nyt kovin

17

3670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopettais viimeinkin

Voi ristus. Seiskasta voit aikanaan lukea super-jätti-surutilityksen ja uudet bikinikuvat siinä tietysti kuvituksena. Kertakaikkisen hullunkurinen perhe, miksi helvatassa pitää seiskaankin olla tällaisesta yhteydessä.

• @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Money talks.......

• Surullinen tapaus

Tein hieman tutkimustyötä taustalla ja ihmettelen suuresti sitä, ettei tämä menehtynyt tytär ollut äitinsä, veljensä eikä Martinan ystävä FB:ssa, kaikki muut perheenjäsenet ovat kyllä kavereita keskenään.

Martinan äiti myös kehuu vuolaasti Martinaa joka käänteessä, mutta menehtynyttä tytärtään kutsuu erään kuvan yhteydessä niinkin kauniilla nimillä kun "aikas epele" ja "ihan kosminen otus".

Tuo menehtynyt tytär on varmasti tuntenut alemmuudentunnetta, kun Martinaa on hehkutettu heidän perheessään. Epäilen suuresti, että onkohan Martina ollut viime aikoina edes missään tekemisissä huumeporukoissa pyörineen siskopuolensa kanssa.

• Surun siivet

Surullista

• Tähhxx #

Martina on se menestynein tuossa perheessä?

• :DDD
        Tähhxx # kirjoitti:

Martina on se menestynein tuossa perheessä?

No voi jumalauta jos julkinen SALAPANO on "menestynein"...

• 17+1

täh?onko sillä stefanialla ollut fb-profiili?

• ghkhrfhfg

Oli aikoinaan nimellä Crime Si, mutta ilmeisesti poisti tilinsä ajat sitten.Ehkä noissa narkomaaniporukoissa on parempi olla enempi incognito ja tavoittamattomissa.

• meili
        ghkhrfhfg kirjoitti:

Oli aikoinaan nimellä Crime Si, mutta ilmeisesti poisti tilinsä ajat sitten.Ehkä noissa narkomaaniporukoissa on parempi olla enempi incognito ja tavoittamattomissa.

Oli tosiaan Crime Si ja nyt Stephania Sirkia, fb:ssä siis

• Ällöttää

Me Naisissa Martina nyyhkien kertoo käyneensä Haminassa saakka katsomassa JOKA PÄIVÄ siskoaan, kun tämä oli hoidossa siellä. Satuinpa itsekin olemaan Steffin kanssa tuolloin siellä, ja fakta on, että Martina kävi kaksi kertaa; kerran äitinsä kanssa ja kerran Eskon.

Nyt kun Steffi on kuollut, Martina voi puhua hänestä, mutta tämän vielä ollessa elossa häpesi häntä.

• Häpeä Maru!

Olin nuorena Steffin koulukaveri ja pyörittiin samoissa mallipiireissä! Nyt on vain iso suru Steffin takia. Ei oltu viimeaikoina enää tekemisissä ja kaduttaa kun en ollut Steffin tukena.

Voimia Annelle ja Steffin iskalle.

Tuo siskopuolen mässäily Steffin kuolemalla on säälittävää. Maru ei ollut vuosiin tekemisissä Steffin kanssa mut nyt se kehtaa rahastaa siskopuolensa kuolemalla! Törkeä ämmä!

• melkonen tapaus Mara

Steffi oli kaunis, varmaan alemmuudentuntoinen Martina kiusannut siskoaan kuten koulussakin Martina kiusasi muita tyttöjä. Steffillä oli upea kroppa kaarevine lanteineen. Martina pötkylävartalonsa kanssa näyttänyt Steffin rinnalla koomiselta on varmasti ollut Martinalle kova paikka. Nyt toki siskostaan voi puhua, kun kuollut ei vie liikaa huomiota pois Martinasta.

• kloju

Törkeä ämmä tää martina! Ei pitänyt siskoonsa 2v yhteyttä ja tämän kuoleman jälkeen KEHTAA märistä pikkusiskostaan!

Steffin tunteneet,kertokaa lisää hänestä. Tapaus satuttaa mua..

• jandajolanda1

Martina kertoi, ettei viimeiseen kahteen vuoteen ollut missään tekemisissä Steffin kanssa. ehto yhteydenpidolle oli huumeettomuus. steffi joutui suljetulle osastolle - eikä martina silti ollut tekemisissä tämän kanssa, vaikka stefffi näin ollen olikin täyttänyt huumeettomuus-vaateen. oma maine taisi olla siskoa tärkeämpää-

rip stephania

• jandajolanda1

martina pelkäsi, miten steffin päihdeongelman julkitulo tulisi vaikuttamaan hänen julkisuuskuvaansa. ällöttävä ämmä, kuinka kehtaat? steffi ei koskaan unohtanut kertoa kuka hänen siskonsa oli, hän suorastaan jumaloi sinua! sinä, martina, kuvotat minua. onneksi stephania on nyt turvassa.

• Anonyymi

Aikamoista huttua.

• Anonyymi

Varmaan tämäkin tapaus käsitellään podcastissa. Saahan siitä hyvää materiaalia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe