Isoveli ahdistelee

Ääk!

Kun istun veljen kaa sen sängys ja katotaa telkkaa ni jos oon polvillani tai jotenki semmottii ni se on kauheet ku se koittaa työntää sormee mun alapäähän housujen läpi ja tuijottaa mun perset jos mä meen jonneki ja mun rintoi..:( Mut se tekee nii vaan jos ketään muut ei oo paikal. Ja näin ku se katto illal pornovideoit meijä läppäril.. En oo viittiny kertoo äitil.. Mitä teen?

13

5652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) Oletko kokeillut kieltää häntä tekemästä niin?
      2) Jos äskeinen ei auta, kannattaa jutella asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Jos et tosiaan uskalla kertoa vanhemmillesi, (miksi muuten mainitsit vain äitisi?) kokeile tätä: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
      Koita pärjätä. :)

      p.s.
      "Ja näin ku se katto illal pornovideoit meijä läppäril.."
      Ja mitenköhän vitussa se sinua haittaa?

      • Gloyd Orangeboar

        Olisko siksi, että lapset ovat jo tottuneet siihen, että isä on joko a) vain sohvalla kattomassa TV:tä, juomassa olutta ja syömässä makkaraa b) töissä c) nukkumassa. Kaikissa kolmessa tapauksessa isä vain alkaa räyhäämään, jos heitä häiritään, oli asia käytännössä kuinka tärkeä tahansa, niinpä lapsi ajattelee että on parempi jättää jörö isä rauhaan, kuin kuulla puolen tunnin huudot, ja palata vain tietäen ettei hän viitsi auttaa. (sori ylipitkä virke). Siksi hän mainitsi vain äitinsä.

        Ja vielä ykköseen : Ei reilusti isompi poika paljon pikkutytön vikisemistä kuuntele. Mutta. Ainoa tapa on kertoa jommalle kummalle vanhemmallesi, MLL:ään, tai pahassa tapauksessa jopa poliisille asiasta, jos veljesi on yli 16v, sillä silloin kyse on lapsen seksuaalisen koskemattomuuden rikkomisesta (vai miten se nyt sanotaankaan).


    • Ääk!

      Syy siihen että mainitsin vain äitini on että ne on eronnu. Ja oon koittanu sanoo et se ei saa, mut ihan ku se mua kuuntelis..

      • Tärkee tieto

        Minkä ikänen veljes on?


    • Moi Ääk! ja muut!

      Jos joku teidän perheestä koskee teihin "siinä mielessä" niin se on aina väärin ja rikos.Jos Jos näin pääsee tapahtumaan niin on tärkeätä aina kertoa siitä jollekin aikuiselle. Jos puhuminen kasvotusten tuntuu vaikealta niin voi olla esim. soittaa tai heittää sähköpostia.

      Esimerkiksi Mannerheiminlastensuojelunliitolla on hyvät nettisivut josta löytyy puhelinnumeroa sekä chattia.

      http://www.mll.fi/nuortennetti/

      Terveisin, Oona Nettisaappaasta

    • EiAinakaanPoliisi

      Skände tapaus sis, mut sun kandeis oikeest kertoo tost pollareille eix??

    • Aika helvetin pervo on sun isoveljes...
      Käräytä se, ei se sua haittaa. Ei sun mutsi siitä varmaankaan inise sulle.

    • Anonyymi

      Ihan itsekkin teen tätä, ihan normaalia käytöstä. Kannattaa vaa antaa isoveljen tehdä mitä huvittaa, varmasti liittyy murrosikään.

      • Anonyymi

        LOL


    • Anonyymi

      Siskoni koira ahdistelee.

    • Anonyymi

      AIDS

    • Anonyymi

      HIV

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe