Isoveli ahdistelee

Ääk!

Kun istun veljen kaa sen sängys ja katotaa telkkaa ni jos oon polvillani tai jotenki semmottii ni se on kauheet ku se koittaa työntää sormee mun alapäähän housujen läpi ja tuijottaa mun perset jos mä meen jonneki ja mun rintoi..:( Mut se tekee nii vaan jos ketään muut ei oo paikal. Ja näin ku se katto illal pornovideoit meijä läppäril.. En oo viittiny kertoo äitil.. Mitä teen?

13

5652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) Oletko kokeillut kieltää häntä tekemästä niin?
      2) Jos äskeinen ei auta, kannattaa jutella asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Jos et tosiaan uskalla kertoa vanhemmillesi, (miksi muuten mainitsit vain äitisi?) kokeile tätä: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
      Koita pärjätä. :)

      p.s.
      "Ja näin ku se katto illal pornovideoit meijä läppäril.."
      Ja mitenköhän vitussa se sinua haittaa?

      • Gloyd Orangeboar

        Olisko siksi, että lapset ovat jo tottuneet siihen, että isä on joko a) vain sohvalla kattomassa TV:tä, juomassa olutta ja syömässä makkaraa b) töissä c) nukkumassa. Kaikissa kolmessa tapauksessa isä vain alkaa räyhäämään, jos heitä häiritään, oli asia käytännössä kuinka tärkeä tahansa, niinpä lapsi ajattelee että on parempi jättää jörö isä rauhaan, kuin kuulla puolen tunnin huudot, ja palata vain tietäen ettei hän viitsi auttaa. (sori ylipitkä virke). Siksi hän mainitsi vain äitinsä.

        Ja vielä ykköseen : Ei reilusti isompi poika paljon pikkutytön vikisemistä kuuntele. Mutta. Ainoa tapa on kertoa jommalle kummalle vanhemmallesi, MLL:ään, tai pahassa tapauksessa jopa poliisille asiasta, jos veljesi on yli 16v, sillä silloin kyse on lapsen seksuaalisen koskemattomuuden rikkomisesta (vai miten se nyt sanotaankaan).


    • Ääk!

      Syy siihen että mainitsin vain äitini on että ne on eronnu. Ja oon koittanu sanoo et se ei saa, mut ihan ku se mua kuuntelis..

      • Tärkee tieto

        Minkä ikänen veljes on?


    • Moi Ääk! ja muut!

      Jos joku teidän perheestä koskee teihin "siinä mielessä" niin se on aina väärin ja rikos.Jos Jos näin pääsee tapahtumaan niin on tärkeätä aina kertoa siitä jollekin aikuiselle. Jos puhuminen kasvotusten tuntuu vaikealta niin voi olla esim. soittaa tai heittää sähköpostia.

      Esimerkiksi Mannerheiminlastensuojelunliitolla on hyvät nettisivut josta löytyy puhelinnumeroa sekä chattia.

      http://www.mll.fi/nuortennetti/

      Terveisin, Oona Nettisaappaasta

    • EiAinakaanPoliisi

      Skände tapaus sis, mut sun kandeis oikeest kertoo tost pollareille eix??

    • Aika helvetin pervo on sun isoveljes...
      Käräytä se, ei se sua haittaa. Ei sun mutsi siitä varmaankaan inise sulle.

    • Anonyymi

      Ihan itsekkin teen tätä, ihan normaalia käytöstä. Kannattaa vaa antaa isoveljen tehdä mitä huvittaa, varmasti liittyy murrosikään.

      • Anonyymi

        LOL


    • Anonyymi

      Siskoni koira ahdistelee.

    • Anonyymi

      AIDS

    • Anonyymi

      HIV

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe