Se on nyt niin, että vaimoni haluaa minun muuttavan muualle asumaan.
Olisin itse halunnut jatkaa avioliittoa, vaika paljastui vaimon pettäminen useampaan kertaan, sillä lapsillle tämä on rankka paikka. Olen työtön ja en tee kotitöitä tarpeeksi.
Haukkui minua kun en saa töitä vaikka hain kaikkea mahdollista työtä,mutta näin pienessä kaupungissa ei niitä löydy. Nyt sai vaimoni tietää, että työt ei jatku.
Siitäpäpä soppa syntyi, minä olin syyllinen kaikkeen. Rakastan lapsiani ja haluan olla heidän kanssa mahdollisiman paljon yhdessä. Jos joudun maksaan elatusavun,sähkön,ym ei rahaa jää ruokaan, miten voin tuoda lapset uuteen kotiin jos ei ole edes ruokaa tarjolla, kun kaikki menee laskuihin.
asumusero
7
259
Vastaukset
- ratkaisu....
Ota lapset niin eukkos maksaa :) Ehdit hyvin olla niitten kanssa jos duuniakaan ei löydy?
- etgds
Työttömälle ei pahemmin maksettavaa jää.
- tsemppiä
No sinun ei tarvitse muuttaa, vaimosi voi muuttaa itse. Lasten muuttamiseen sinun ei tarvitse suostua, joten he jäävät asumaan asuntoonne kanssasi, jos ei toisin halua.
- idåqw
Sen kummemmin tietämättä tilannetta, tyypin pitää muuttaa, jos se on vaimon asunto tai vain sen nimissä.
- asumisoikeus
idåqw kirjoitti:
Sen kummemmin tietämättä tilannetta, tyypin pitää muuttaa, jos se on vaimon asunto tai vain sen nimissä.
Ketään ei voi pakottaa muuttamaan asunnosta, jossa on kirjoilla, ilman viralista häätöä, joten asunnon omistusuhteella ei ole väliä. Tietty jos vaan roikkuu toisen nurkissa ilman virallista asumisoikeutta, niin mitään oikeuksiakaan ei ole.
- m32
Selvitäpä onko nuo lapset varmasti sun? aihetta vois olla epäillä, jos kerta vieraissa käynyt..tehnyt sitä varmaan aina!
Miksi jotkut miehet haluaa jatkaa pettäjänaisen kanssa, jopa siinä tapauksessa et lapset ei olekaan omia? voisko joku lapamato valaista asiaa?
terveisin kerrastapoikkimies - m32
Työttömät käsittääkseni vapautetaan elatusmaksuista. kela hoitaa ne sun puolesta. Et tule nääkemään nälkää,eikä lapset. :)
Sitte,kun saat töitä, niin elatukset tulojen mukaan.
Toi on kyllä,niin et jos sun vaimos valittaa etet tee kotitöitä tarpeeksi,niin et ole tehnyt. Se on varmaan ollut isompi ongelma kuin työttömyytesi. Naiset kostaa kaikki väärinteot pettämällä. niille riittää joskus tyyliin väärän värinen maitopurkki tuohon touhuun.. tunne-elämältään keskenkasvuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812