asumusero

näkkäri

Se on nyt niin, että vaimoni haluaa minun muuttavan muualle asumaan.
Olisin itse halunnut jatkaa avioliittoa, vaika paljastui vaimon pettäminen useampaan kertaan, sillä lapsillle tämä on rankka paikka. Olen työtön ja en tee kotitöitä tarpeeksi.
Haukkui minua kun en saa töitä vaikka hain kaikkea mahdollista työtä,mutta näin pienessä kaupungissa ei niitä löydy. Nyt sai vaimoni tietää, että työt ei jatku.
Siitäpäpä soppa syntyi, minä olin syyllinen kaikkeen. Rakastan lapsiani ja haluan olla heidän kanssa mahdollisiman paljon yhdessä. Jos joudun maksaan elatusavun,sähkön,ym ei rahaa jää ruokaan, miten voin tuoda lapset uuteen kotiin jos ei ole edes ruokaa tarjolla, kun kaikki menee laskuihin.

7

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu....

      Ota lapset niin eukkos maksaa :) Ehdit hyvin olla niitten kanssa jos duuniakaan ei löydy?

    • etgds

      Työttömälle ei pahemmin maksettavaa jää.

    • tsemppiä

      No sinun ei tarvitse muuttaa, vaimosi voi muuttaa itse. Lasten muuttamiseen sinun ei tarvitse suostua, joten he jäävät asumaan asuntoonne kanssasi, jos ei toisin halua.

      • idåqw

        Sen kummemmin tietämättä tilannetta, tyypin pitää muuttaa, jos se on vaimon asunto tai vain sen nimissä.


      • asumisoikeus
        idåqw kirjoitti:

        Sen kummemmin tietämättä tilannetta, tyypin pitää muuttaa, jos se on vaimon asunto tai vain sen nimissä.

        Ketään ei voi pakottaa muuttamaan asunnosta, jossa on kirjoilla, ilman viralista häätöä, joten asunnon omistusuhteella ei ole väliä. Tietty jos vaan roikkuu toisen nurkissa ilman virallista asumisoikeutta, niin mitään oikeuksiakaan ei ole.


    • m32

      Selvitäpä onko nuo lapset varmasti sun? aihetta vois olla epäillä, jos kerta vieraissa käynyt..tehnyt sitä varmaan aina!
      Miksi jotkut miehet haluaa jatkaa pettäjänaisen kanssa, jopa siinä tapauksessa et lapset ei olekaan omia? voisko joku lapamato valaista asiaa?

      terveisin kerrastapoikkimies

    • m32

      Työttömät käsittääkseni vapautetaan elatusmaksuista. kela hoitaa ne sun puolesta. Et tule nääkemään nälkää,eikä lapset. :)
      Sitte,kun saat töitä, niin elatukset tulojen mukaan.
      Toi on kyllä,niin et jos sun vaimos valittaa etet tee kotitöitä tarpeeksi,niin et ole tehnyt. Se on varmaan ollut isompi ongelma kuin työttömyytesi. Naiset kostaa kaikki väärinteot pettämällä. niille riittää joskus tyyliin väärän värinen maitopurkki tuohon touhuun.. tunne-elämältään keskenkasvuisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe