jakohihnan vaihtotyö tarjolla

4a-fe

Terve
Tarjolla jakohihnan vaihto työ, corolla 1999,4a-fe,1.6l.
Pieni autotalli löytyy ja työkalut, paikka Espoo.
Ammattimiehelle ammattilaisen korvaus.
Tietysti voin tulla muuallekin auton kanssa.
[email protected]
Ps. Vastaus vain tuohon osoitteeseen, en käy tätä lukemassa.
Ja jos lapsia helpottaa, niin vapaasti vaan sontaa tuohon osoitteeseen, perustettu vain tätä varten, joten ei haittaa mitä sinne spammataan.

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma apu

      Moi vaan itselleni.
      Yksi yhteydenotto tuli ja siinä uhattiin rikosilmoituksella.
      Kaksi tarjousta liikeistä pyysin, hinnat 450-470e.
      Hintaan sisältyi vesipumppu,nesteet,jakohihna,kiristin ja moniurahihna.
      Työnhinta oli n.80e tunti ja aikaa oli varattu 2.5-3h.
      Ei työnhinnassa mitään, mutta kun osatkin oli hinnoiteltu aikapaljon kalliimmiksi kuin millä ne itse saa normi varaosaliikkeestä. Osien merkki oli sama tarjouksissa ja tarvikeliikkeessä.
      Apua täältä lähdin pyytämään, koska terveydentilani vuoksi remontti hommat vaikeita. Sain kuitenkin lähes kädettömän kaverin avuksi, ja hitaasti kiiruhtaen homma onnistui.
      Eli tarina päättyi hyvin, hinnaksi tuli n.130e.

      • Ja ainakin vesipumppu ja neste vaihdettiin turhan takia, mahdollisesti kiristinkin.
        Minun autossani on 480 000 km 25 vuoden aikana ajettu tehtaalla asennettu vesipumppu ja se toimii edelleen kiitettävästi, mutta sehän onkin se kuuluisa Ranskan Rapea. Neste lienee vaihtunut joskus kertaalleen, kun lämmityslaitteen letku petti sen päälle tippuneen kuuman öljyn takia.


      • palstapellen paluu?
        sitroen kirjoitti:

        Ja ainakin vesipumppu ja neste vaihdettiin turhan takia, mahdollisesti kiristinkin.
        Minun autossani on 480 000 km 25 vuoden aikana ajettu tehtaalla asennettu vesipumppu ja se toimii edelleen kiitettävästi, mutta sehän onkin se kuuluisa Ranskan Rapea. Neste lienee vaihtunut joskus kertaalleen, kun lämmityslaitteen letku petti sen päälle tippuneen kuuman öljyn takia.

        citikkasetän jutut on niin perseestä kuin olla voi. vesipumppu kannattaa vaihtaa ennen kuin se hajoaa, yllätyksenä hajotessaan se voi aiheuttaa täystuhon. Jäähdysnesteen vaihto ei maksa paljon mitään ja siitäkään ei kannata säästää.

        On se kyllä ihme auto tuo citikka kun se vaan kestää ja kestää, tuota kanattaisi kaupa tehtaalle takaisin, varmasti ostaisivat tuollaisen ihmeen takaisin ihan mainosmielessä ja isoon rahaan.


      • sitroen.
        palstapellen paluu? kirjoitti:

        citikkasetän jutut on niin perseestä kuin olla voi. vesipumppu kannattaa vaihtaa ennen kuin se hajoaa, yllätyksenä hajotessaan se voi aiheuttaa täystuhon. Jäähdysnesteen vaihto ei maksa paljon mitään ja siitäkään ei kannata säästää.

        On se kyllä ihme auto tuo citikka kun se vaan kestää ja kestää, tuota kanattaisi kaupa tehtaalle takaisin, varmasti ostaisivat tuollaisen ihmeen takaisin ihan mainosmielessä ja isoon rahaan.

        Tällaista tekstiä se kateus kirjoituttaa.

        Kun joutuu huijatuksi oikein perusteellisesti ja menettää rahansa turhaan ja toinen sen huijauksen paljastaa, niin pelle suuttuu hirmuisesti. Ei tietenkään sille huijaajalle vaan sille, joka huijauksen paljasti!

        Näin toimii palstapellen logiikka!


      • ap:n viesti
        sitroen. kirjoitti:

        Tällaista tekstiä se kateus kirjoituttaa.

        Kun joutuu huijatuksi oikein perusteellisesti ja menettää rahansa turhaan ja toinen sen huijauksen paljastaa, niin pelle suuttuu hirmuisesti. Ei tietenkään sille huijaajalle vaan sille, joka huijauksen paljasti!

        Näin toimii palstapellen logiikka!

        Onkohan tuo citroen ihminen sama, joka uhkasi minua verottajalla ja ylläpidolla?
        En nesteitä nesteitä vaihtanut, koska vaihdoin ne viime kesänä, ja tottakai vaihdoin kiristimen ja vesipumpun.
        Ei kai kukaan rupea muutamaa kymppiä säästämään jos jakopää on auki, eihän rupea, eihän?


      • sitroen.
        ap:n viesti kirjoitti:

        Onkohan tuo citroen ihminen sama, joka uhkasi minua verottajalla ja ylläpidolla?
        En nesteitä nesteitä vaihtanut, koska vaihdoin ne viime kesänä, ja tottakai vaihdoin kiristimen ja vesipumpun.
        Ei kai kukaan rupea muutamaa kymppiä säästämään jos jakopää on auki, eihän rupea, eihän?

        Kyllä minä vain rupean! Laskepas montako kymppiä olen jo säästänyt. Ranskan Rapeassani vaihdan jakohihnan 60 000 km:n välein (tehtaan suositus 80 000). Uusi hihna maksaa 13,50 € Motonetissä. Jos kiristinrulla pitää uusia, niin rulla ja hihna yhteensänoin 45-50 €. Sen rullan kunnon voi todeta käsin hihnaa vaihtaessa ja kuuluu se moottorin käydessä rohinanakin.
        Aikaakin säästyy melkoisesti. Itse vesipumpun vaihto ei kauaa vie, mutta se lutraus nesteitten kanssa ja ilmaus vie aikaa ja aina sitä nestettä vähän hukkaankin joutuu...

        Enkä ole koskaan uhannut ketään verottajalla enkä ylläpidolla. Miksi olisinkaan?


      • ap edelleen
        sitroen. kirjoitti:

        Kyllä minä vain rupean! Laskepas montako kymppiä olen jo säästänyt. Ranskan Rapeassani vaihdan jakohihnan 60 000 km:n välein (tehtaan suositus 80 000). Uusi hihna maksaa 13,50 € Motonetissä. Jos kiristinrulla pitää uusia, niin rulla ja hihna yhteensänoin 45-50 €. Sen rullan kunnon voi todeta käsin hihnaa vaihtaessa ja kuuluu se moottorin käydessä rohinanakin.
        Aikaakin säästyy melkoisesti. Itse vesipumpun vaihto ei kauaa vie, mutta se lutraus nesteitten kanssa ja ilmaus vie aikaa ja aina sitä nestettä vähän hukkaankin joutuu...

        Enkä ole koskaan uhannut ketään verottajalla enkä ylläpidolla. Miksi olisinkaan?

        Ok. Itse en kuitenkaan koe vaihtaneeni kiristintä ja vesipumppua turhaan.
        Tämä vaihto on ainoa, jonka tähän autoon teen, tulen vaihtamaan autoa viimeistään ensi syksynä.
        Minulle ei muutama kymppi merkitse autoni pidossa mitään, huollan kuitenkin autoni lähes poikkeuksetta itse, joten minulle auto ei ole mikään rahareikä ja korjauskulut ovat hyvin maltilliset.
        Miksi kommentoit koko ketjuun mitään, en ymmärrä.
        Kommentointisi ja tyylisi perusteella päättelin, että olisit saattanut olla sama henkilö, joka uhkaili viranomaisilla.
        Anteeksi erheeni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe