Naisnäkökulmaa

30+XXL

Joka paikassa kirjoitetaan kuinka miehet ovat visuaalisia. Erektio ongelmat ajattelen monesti väkisinkin omaksi syykseni. Olen lihava (aina ollut), enkä varmasti sitä seksikkäintä katseltavaa (ellei mies erityisesti pidä läskistä). Järjellä kyllä löydän muitakin syitä mieheni ongelmaan, terveys ongelmat ja stressi. Tunnepuolella silti ahdistaa. Oma mieheni pitää silmät kiinni rakastellessa ja olen huomannut, että itsetyydytyksessä lueskelee seksi tarinoita. Minä pidän seksistä paljon, erektio ongelma tuo rakasteluun hyvääkin. Penis seisoo kyllä suuhoidolla ja taas jatketaan. Seksi kestää kauemmin ja tehdään vähän uusia juttuja. Jos ei lerpahda niin mies hoitaa homman vauhdilla, ettei lerpahda. Miehen ongelma vaivaa meitä molempia. Minä en kärsi fyysisesti, mutta ahdistun koska miehelleni tulee huono fiilis, olen kyllä monesti kertonut, että ei haittaa. Mies ei juuri juttele tästä. Onhan se naisena "helppoa", paikat toimii, vaikka ei niin ole innostunutkaan(yleensä olen;). Olen aika varma, että ainakin puolet ongelmasta johtuu miehen ajatuksista, yksi lerpahdus aiheuttaa sarjan. Silti mietin, että auttaisiko seksikkäämpi nainen:(

4

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihdutaaaaaaaaa27

      Hei, laihduta, laihduta, laihdutA

      • hoikkis

        Naisen lihavuus voi hyvinkin aiheuttaa miehen stondiksen lopsahtamisen. Vasinkin jos nainen vielä kaiken lisäksi tulee sänkyhommiin ilman meikkiä.


    • tk:hon vaan

      Yritä puhua miehesi terveyskeskukseen hakemaan resepti erektiolääkkeelle! Taitaa jo suurin osa miehistä tehdä niin. Lääkäreille moinen "vika" on tuttuakin tutumpaa. Rohkeasti vaan, kyllä kannattaa. Elämän laatu paranee teillä molemilla. Itse tein niin. Sanoin vaan (mies)lääkärille, että meisseli saisi pelata paremmin. Sanoi, että niinhän se on suunnilleen kaikilla ikääntyvillä miehillä. Hänpä sitten kirjoitti reseptin erektiolääkkeelle ilman mitään tutkimuksia ja ei muuta kun apteekkiin ja nyt meisseli pelaa niin kuin 30 vuotta sitten. Mahtavaa! Samalla henkinen lukko aukesi, enkä välillä tarvitse mitään aputabletteja ollenkaan. Pari kolme ensimmäistä kertaa meni harjoitellessa, mikä sekin vaimon kanssa oli ihan kivaa ja mielenkiintoista. Sitten homma alkoi sujua kuin itsestään, kun oppi sen, kuinka tabletti vaikuttaa. Nyt on koko ajan turvallinen tunne seksin onnistumisesta, eikä enää tarvitse viettää unettomia öitä ongelmaa miettiessä. Eikä sekään niin vaarallista ole, vaikka ei aivan joka kerta onnistuisikaan. Eihän se aina onnistu nuorukaisiltakaan.

    • ggbgbgbgbgbg

      Erektiohäiriö ei käytännössä juuri koskaan johdu naisen ulkonäöstä, vaikka täällä jotkut provoilijat toki koettavat mollata varsinkin pulleita naisia. Voin kertoa sinulle, että 99% miehistä ei lähde edes kokeilemaan seksiä sellaisen naisen kanssa, jota pitää vastenmielisenä.

      Toki jollekin saattaa käydä joskus niin, että esim. naisen huono alapäähygienia saattaa saada lerpahtamisen aikaan, mutta nämä ovat poikkeuksia. Jos mies ei kiihotu naisesta, ei hänellä seiso suuseksissäkään. Yleensä se, että suuhoidossa seisoo, mutta ei yhdynnässä, on merkki kokemattomuudesta tai isäksi tulemisen pelosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe