Joka paikassa kirjoitetaan kuinka miehet ovat visuaalisia. Erektio ongelmat ajattelen monesti väkisinkin omaksi syykseni. Olen lihava (aina ollut), enkä varmasti sitä seksikkäintä katseltavaa (ellei mies erityisesti pidä läskistä). Järjellä kyllä löydän muitakin syitä mieheni ongelmaan, terveys ongelmat ja stressi. Tunnepuolella silti ahdistaa. Oma mieheni pitää silmät kiinni rakastellessa ja olen huomannut, että itsetyydytyksessä lueskelee seksi tarinoita. Minä pidän seksistä paljon, erektio ongelma tuo rakasteluun hyvääkin. Penis seisoo kyllä suuhoidolla ja taas jatketaan. Seksi kestää kauemmin ja tehdään vähän uusia juttuja. Jos ei lerpahda niin mies hoitaa homman vauhdilla, ettei lerpahda. Miehen ongelma vaivaa meitä molempia. Minä en kärsi fyysisesti, mutta ahdistun koska miehelleni tulee huono fiilis, olen kyllä monesti kertonut, että ei haittaa. Mies ei juuri juttele tästä. Onhan se naisena "helppoa", paikat toimii, vaikka ei niin ole innostunutkaan(yleensä olen;). Olen aika varma, että ainakin puolet ongelmasta johtuu miehen ajatuksista, yksi lerpahdus aiheuttaa sarjan. Silti mietin, että auttaisiko seksikkäämpi nainen:(
Naisnäkökulmaa
4
346
Vastaukset
- laihdutaaaaaaaaa27
Hei, laihduta, laihduta, laihdutA
- hoikkis
Naisen lihavuus voi hyvinkin aiheuttaa miehen stondiksen lopsahtamisen. Vasinkin jos nainen vielä kaiken lisäksi tulee sänkyhommiin ilman meikkiä.
- tk:hon vaan
Yritä puhua miehesi terveyskeskukseen hakemaan resepti erektiolääkkeelle! Taitaa jo suurin osa miehistä tehdä niin. Lääkäreille moinen "vika" on tuttuakin tutumpaa. Rohkeasti vaan, kyllä kannattaa. Elämän laatu paranee teillä molemilla. Itse tein niin. Sanoin vaan (mies)lääkärille, että meisseli saisi pelata paremmin. Sanoi, että niinhän se on suunnilleen kaikilla ikääntyvillä miehillä. Hänpä sitten kirjoitti reseptin erektiolääkkeelle ilman mitään tutkimuksia ja ei muuta kun apteekkiin ja nyt meisseli pelaa niin kuin 30 vuotta sitten. Mahtavaa! Samalla henkinen lukko aukesi, enkä välillä tarvitse mitään aputabletteja ollenkaan. Pari kolme ensimmäistä kertaa meni harjoitellessa, mikä sekin vaimon kanssa oli ihan kivaa ja mielenkiintoista. Sitten homma alkoi sujua kuin itsestään, kun oppi sen, kuinka tabletti vaikuttaa. Nyt on koko ajan turvallinen tunne seksin onnistumisesta, eikä enää tarvitse viettää unettomia öitä ongelmaa miettiessä. Eikä sekään niin vaarallista ole, vaikka ei aivan joka kerta onnistuisikaan. Eihän se aina onnistu nuorukaisiltakaan.
- ggbgbgbgbgbg
Erektiohäiriö ei käytännössä juuri koskaan johdu naisen ulkonäöstä, vaikka täällä jotkut provoilijat toki koettavat mollata varsinkin pulleita naisia. Voin kertoa sinulle, että 99% miehistä ei lähde edes kokeilemaan seksiä sellaisen naisen kanssa, jota pitää vastenmielisenä.
Toki jollekin saattaa käydä joskus niin, että esim. naisen huono alapäähygienia saattaa saada lerpahtamisen aikaan, mutta nämä ovat poikkeuksia. Jos mies ei kiihotu naisesta, ei hänellä seiso suuseksissäkään. Yleensä se, että suuhoidossa seisoo, mutta ei yhdynnässä, on merkki kokemattomuudesta tai isäksi tulemisen pelosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999