Joka paikassa kirjoitetaan kuinka miehet ovat visuaalisia. Erektio ongelmat ajattelen monesti väkisinkin omaksi syykseni. Olen lihava (aina ollut), enkä varmasti sitä seksikkäintä katseltavaa (ellei mies erityisesti pidä läskistä). Järjellä kyllä löydän muitakin syitä mieheni ongelmaan, terveys ongelmat ja stressi. Tunnepuolella silti ahdistaa. Oma mieheni pitää silmät kiinni rakastellessa ja olen huomannut, että itsetyydytyksessä lueskelee seksi tarinoita. Minä pidän seksistä paljon, erektio ongelma tuo rakasteluun hyvääkin. Penis seisoo kyllä suuhoidolla ja taas jatketaan. Seksi kestää kauemmin ja tehdään vähän uusia juttuja. Jos ei lerpahda niin mies hoitaa homman vauhdilla, ettei lerpahda. Miehen ongelma vaivaa meitä molempia. Minä en kärsi fyysisesti, mutta ahdistun koska miehelleni tulee huono fiilis, olen kyllä monesti kertonut, että ei haittaa. Mies ei juuri juttele tästä. Onhan se naisena "helppoa", paikat toimii, vaikka ei niin ole innostunutkaan(yleensä olen;). Olen aika varma, että ainakin puolet ongelmasta johtuu miehen ajatuksista, yksi lerpahdus aiheuttaa sarjan. Silti mietin, että auttaisiko seksikkäämpi nainen:(
Naisnäkökulmaa
4
348
Vastaukset
- laihdutaaaaaaaaa27
Hei, laihduta, laihduta, laihdutA
- hoikkis
Naisen lihavuus voi hyvinkin aiheuttaa miehen stondiksen lopsahtamisen. Vasinkin jos nainen vielä kaiken lisäksi tulee sänkyhommiin ilman meikkiä.
- tk:hon vaan
Yritä puhua miehesi terveyskeskukseen hakemaan resepti erektiolääkkeelle! Taitaa jo suurin osa miehistä tehdä niin. Lääkäreille moinen "vika" on tuttuakin tutumpaa. Rohkeasti vaan, kyllä kannattaa. Elämän laatu paranee teillä molemilla. Itse tein niin. Sanoin vaan (mies)lääkärille, että meisseli saisi pelata paremmin. Sanoi, että niinhän se on suunnilleen kaikilla ikääntyvillä miehillä. Hänpä sitten kirjoitti reseptin erektiolääkkeelle ilman mitään tutkimuksia ja ei muuta kun apteekkiin ja nyt meisseli pelaa niin kuin 30 vuotta sitten. Mahtavaa! Samalla henkinen lukko aukesi, enkä välillä tarvitse mitään aputabletteja ollenkaan. Pari kolme ensimmäistä kertaa meni harjoitellessa, mikä sekin vaimon kanssa oli ihan kivaa ja mielenkiintoista. Sitten homma alkoi sujua kuin itsestään, kun oppi sen, kuinka tabletti vaikuttaa. Nyt on koko ajan turvallinen tunne seksin onnistumisesta, eikä enää tarvitse viettää unettomia öitä ongelmaa miettiessä. Eikä sekään niin vaarallista ole, vaikka ei aivan joka kerta onnistuisikaan. Eihän se aina onnistu nuorukaisiltakaan.
- ggbgbgbgbgbg
Erektiohäiriö ei käytännössä juuri koskaan johdu naisen ulkonäöstä, vaikka täällä jotkut provoilijat toki koettavat mollata varsinkin pulleita naisia. Voin kertoa sinulle, että 99% miehistä ei lähde edes kokeilemaan seksiä sellaisen naisen kanssa, jota pitää vastenmielisenä.
Toki jollekin saattaa käydä joskus niin, että esim. naisen huono alapäähygienia saattaa saada lerpahtamisen aikaan, mutta nämä ovat poikkeuksia. Jos mies ei kiihotu naisesta, ei hänellä seiso suuseksissäkään. Yleensä se, että suuhoidossa seisoo, mutta ei yhdynnässä, on merkki kokemattomuudesta tai isäksi tulemisen pelosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422886Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302559Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202417Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1431795Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017