Lattia-asennusta itseopiskeleva peukalot-lähes-keskellä-kämmentä-remppareiska kyselee, millä laminaattia leikataan? Voiko sitä saada mistään rakennustarvikeliikkeestä valmiiksi sopivan kokoiseksi leikattuna, jos on tarkat mitat? Välineistä pula...
Laminaatin leikkaaminen
6
3405
Vastaukset
- käy hyvin
Osta sellainen perus sähkökäyttöinen kuviosaha. Mielellään älä ota sitä halvinta rimpulaa, vaan vähän parempi malli, jota voit käyttää seuraavat 15 vuotta. Sitten vaan ostat sellaisen terän, jossa sahauspiikit on "vääräänsuuntaan" --> terä leikkaa alaspäin liikkuessa --> voit leikata kuviopuolelta laminaattia ja terä ei revi reunaa rumaksi.
- petu
Itse levitin / sahasin juuri 25m3 laminaattia kyseisillä välineillä hyvin meni. Ps. osta niitä laminaatiteriä pari kappaletta kerralla.
- avot
onnistuuko pistosahalla?
- Laminaattori
avot kirjoitti:
onnistuuko pistosahalla?
Sähkötoiminen pistosaha/kuviosaha on pienessä rempassa kaikkein kätevin. Sen puru ei leviä kauaksi, terät ovat edullisia ja sillä käy hyvin myös lautojen kavennukset. Kaappa on hyvä suuremmissa kohteissa, mutta sillä ei onnistu kavennukset ja terät ovat aika kalliita, koska kova laminaatti syö terän yleensä vaihtokuntoon.
- expeukku
konsti eli osta käsisaha joka on tarkoitettu laminaatin sahaamiseen. kokemusta ei oo ja mainoksen olen nähnyt mutta halvalla jos tahtoo päästä niin on vuodatettava hikeä. itse ostaisin halpahallista kaapan ja laskettaisin sillä
- halpa ja hyvä
80 m2 = n. 2 terää (kuuluu pakettiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760