Risteysajo

huomioita

Ihmeen vaikeaa on muistaa liikennesääntöjä kun porokylän valoristeyksen valot ei ole olleet toiminnassa viime päivinä, lähes joka kerran ajaessani risteyksen läpi on tullut/tulossa vähintään yksi auto kolmion takaa eteen, kerran melkein kuskin puolelta sisään, huolestuttavaa!!!

11

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santa clasu

      porolla kännissä liikenteen jakajaan.
      HAH HAH hah ............................

    • Barbara85

      Minun td300 on oikeanpuolen ovi melkein ruostunut puhki! Taidan ajella useammin kyseiseen risteykseen:) Löytyy maksuhenkilö kolmion takaa tulleesta:)

    • paistos

      Asfalttimiehetkö poltteli kaapelit karrelle,kun liikennevalot ei toimi.

    • kyllä kuhmossa

      On ne teidän tuppukylällä huolet!Eihän siellä edes liikennettä ole,paitsi jonot silloin kun valot toimii.

      • On, on

        Käy katsomassa jos et usko, kyllä ainakin näin loma-aikaan ja arkisin iltapäivällä autoja riittää uskomattoman paljon näinkin pieneksi "kyläksi".


    • Talex

      Kolmion takaa vedetään surutta eteen asenteella minä tulen oikealta, ihmiset ei osaa ajaa kun valot ei toimi. Todella huolestuttavaa !

    • Kyttäyskeikka

      Eikö poliisille olisi nyt hyvä paikka valoristeyksessä laittaa autoilijoita ojennukseen, toisaalta eivät varmaan ehtisi jakelemaan sakkoja kun sakotettavia autoilijoita olisi liikaa...

    • Liikenneympyrä

      Miksi iso liikenneympyrä ei voisi korvata liikennevaloja?.

      Tosin omat liikennevalothan ovat jokaisen pikkukaupungin symboli?

    • Hyvä olisi?

      Raivopäitä riittää liikenneympyrässäkin, tosin muuten ihan hyvä ratkaisu risteysajoon.

    • kaistapäitä

      Tuommoisilla ajajilla ei riitä muu,kuin pitää olla eritasoristeys ja ajotiet päällekkäin kuten lentoliikenteessä. Ensimmäinen liikenneympyrä kun tuli Nurmekseen,niin muutamat yritti ajaa suoraan vallin yli,no autollehan siinnä kävi köpelösti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe