Kouvolan lähialueelle kristillinen kirjakauppa tms.

joskus oli liike...

Olen itse rajoittunut tilaamaan netistä ym. kirjoja, musiikkia, hengellisaiheisia koriste-esineitä ja muuta "rekvisiittaa". Kouvolassa tai sen lähialueella ei tietääkseni ole "vanhanaikaisia" kristillisiä kirjakauppoja. Kiinteistöjä on tarjolla nykyisenä aikana paljon. Pystyisikö joku voiton maksimointiin pyrkimätön keksiä, tuntea asian omakseen ja tehdä jollakin (erilaisia tuotteita) liikeidealla tälle alueelle (edes kymenlaaksoon) toimivan myymälän...liittäen siihen esim. oheistoimintaa, mitä se sitten olisikin? epäilen kysyntää löytyvän, mitä voisi tiedustella esim. alueen eri seurakunnilta.
Liikkeen kautta voisi esim. tilata tuotteita luetteloista (Raamatut yms.)

3

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näetkö unta?

En usko nykyaikana siihen että mikään pienimuotoinen liike menestyy, ensinnäkin jo suomen verotus on silkkaa rosvousta. Toiseksi on suuria kilpailijoita jotka polkevat hintoja ja kolmantena netti. Kerroit juuri itsekin tilaavasi netin kautta, mitä luulet. Kun niin moni tilaa netin kautta sekö ei vie asiakkaita pois. Kyllä vie ja paljon, silloin kun asiakaskuntaa ei ole, mikään liike ei tule menestymään. Liikkeen on pakko tuottaa voittoa jotta sen ylläpito toimii, yritys vie rahaa jatkuvasti ja ns. juoksevia kuluja on vaikka kuinka. Jos voittoa ei kerry, millä maksaa yllättävät menot?

Jokaisen liikkeen on jollakin tavalla tuotettava voittoa juuri tuon vuoksi, sillä liiketalous ajaa yllättäviin tilanteisin usein ja niistä pitää selvitä. Kukaan järkevä ei aloita yritystoimintaa suomessa, eikä edes kannata aloittaa, verottaja pitää huolen siitä ja muut korruptoituneet viranomaiset joka ainoa. Jo pelkästään työntekijä kustannukset on ajettu pilviin, hinnat pilvissä ja kaikki muu tekaistu roska jolla rosvotaan liiketaloutta yhdessä kuluttajien kanssa. Tämä kertoo jo sen ettei tämä maa tule menestymään kilpailevassa asemassa kauan,. johtuen juuri noista seikoista. Ihmisillä ei ole varaa kulutukseen ja kun sitä ei ole, miten voidaan ajatella liikkeen menestyvän. Miten luullaan työpaikkojen säilyvän kun sen hintataso on pilvissä ja poliitikot tekee lehmänkauppoja puhuessa silkkaa potaskaa. Tämä maa on kuollut ja pian kuopattu, kiitos hirvittävän korruption ja surkeasti hoidetun maan talouden. Rosvoavan verotuksen ja sitä kautta ostovoiman häviämisen, ei noilla teoilla voi mikään toimia. Mutta ihmekö se, suomalaiseen kulttuuriin kuuluu rosvous, sen näkee mennessään ulkomaille jossa joku suomalainen pitää mitä hyvänsä kauppaa. Itse ainakin kierrän jokaisen suomalaisen liikkeen kaukaa silloin kun matkustan ulkomailla. Saan jo parempaa palvelua, parempia tuotteita ja ylipäätään parempaa kaikki, joten pitäköön rosvoavan kulttuurinsa. Täällä suomessa ostan vain ulkomaista en mitään suomalaista ja siihen on juuri syypäänä suomalainen rosvous.

• kausalalahti
    • Kirjakahvio Kausala

Sananlampussa kannattaa poiketa, toimii Kausalassa,
      ihan hyvä valikoima vanhoja ja uudempia hengellisiä kirjoja, saa myös tilata
      uusia. Siunausta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe