Mulla alkoi viime viikolla niukka verinen vuoto 2 pv myöhemmin kuin normaalisti, sitä tuli kyllä 4 päivänä, mutta oli todella poikkeuksellisen niukkaa. Rintoihin sattui, ja nyt on flunssainen olo, paleltaa, ja iltaisin nukahdan jo yhdeksältä (toisin kuin normaalisti). Käytössämme ei ole ehkäisyä. Lähinnä olisin siis halunnut tietää, kuinka yleistä on että tulee kuukautisvuoto, vaikka olisi raskaana? Heti ei jaksaisi taas testiäkään tehdä, kun niihin uppoaa omaisuus...
KK-vuotoa vaikka raskaana?
7
1039
Vastaukset
- ...
En osaa sanoa yleisyydestä, mutta kyllähän se ihan mahdollista on.
- juup
omaisuushan on suhteellinen käsite... Apteekin testi maksaa n 5-6euroa. Mielestäni ei ole kova hinta mielenrauhasta.
- Loisto
Lisäsin tuon omaisuusjutun juuri sen vuoksi, ettei tarvitsisi lukea vastauksia tyyliin "tee raskaustesti". Kun mua nyt muutenkin kiinnostaisi kuulla, kuinka monella on vuotoa tullu6t.
- niih...
testit tulevat maksamaan tosi paljon ja voi melkeinpä sanoa että omaisuuden... ajtelkaapas sitä jos toivot raskautta, että ole túllut raskaaksi esim. puolen vuoden siällä ja joka kuukausi oot ostanu 2-3 testiä niin kyllä niille hintaa tulee.. koska monesti joutuu testaamaan useampaan kertaan, kun monestihan sanotaan ettei raskaushormonia ole välttämättä tarpeeksi että "tee uusi testi parin päivän päästä"... hintaa tulisi puolenvuoden aikana about. 100e.. että kyllä se kalliiksi tulee... ja sit se vielä että jos sitä raskautta on toivonut pitemmän aikaa eikä ole tullut, niin ehkä sitä ei halua sitten enää hätäillä testien kanssa! Ymmärrän alkuperäistä täysin mitä hän tarkoitti viestillään! mutta itse en siihen voi oikein vastata koska vauvakuume on ,mutta pettymään olen joutunut moneen kertaan...
- annu
Ihan mahdollista, että olet raskaana. Itselläni oli tuollaiset epämääräiset kuukautiset myös ja paksusti tässä voidaan (rv. 20). Voit tietty jättää testin tekemättä ja miettiä asiaa päivät ja yöt, mutta testi on kohtalaisen pieni investointi tärkeästä tiedosta.
- mie se vaan
terveyskeskuksessa testi on ilmainen!!!! että siihen ei uppoa centin centtiä=)
raskauden alussa vuoto on normaalia, joillakinn pientä vuotoa esiintyy koko raskauden ajan juuri silloin ku normaalisti kuukautiset tulisivat.. kovin yleistä se ei ole, mutta varsinkin alkuraskaudessa voi tulla ns. vale menkat!!! jos yhtään epäilet olevasi raskaana, muista jättää alkoholi nauttimatta=)- Loisto
Tein sitten kuitenkin testin eilen, ja miinusta näytti. Nyt täytyy sitten kyllä mennä mittauttamaan hemoglobiini, kun väsyttää aivan poikkeuksellisen armottomasti vaikka nukun yli 8 h joka yö. Kiitos vastauksistanne, ja tsemppiä yrittäjille, hengessä mukana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409