AKO on nyt a.k.o
Kuulumisiin ! ;-)
nimimerkki vaihtui
11
1003
Vastaukset
- tuntematon
Väittikö järjestelmä, että AKO on jo käytössä kuten minulle kävi tuon käyttämäni nimimerkin kanssa?
- Viki
Viki nimimerkki on kuulemma käytössä, mikäli sitä yrittää rekisteriöidä, mutta ihme kyllä järjestelmä sallii sen villin käytön kirjoitellessa???
saada AKO:a rekisteröidyksi samoin A.K.O:ta ->
ei onnaa ! Kokeilin myös ako:a, mutta se oli
jo varattu ja joku minua 'kehuikin' aiemmin ako:n kirjoituksista ! ;-) Onko nyt niin, että a.k.o:ta
voipi käyttää muu kuin minä rekisteröityneenä, mutta sitten siihen ei tulle 'rekisteröintimerkintää' näkyviin..?a.k.o kirjoitti:
saada AKO:a rekisteröidyksi samoin A.K.O:ta ->
ei onnaa ! Kokeilin myös ako:a, mutta se oli
jo varattu ja joku minua 'kehuikin' aiemmin ako:n kirjoituksista ! ;-) Onko nyt niin, että a.k.o:ta
voipi käyttää muu kuin minä rekisteröityneenä, mutta sitten siihen ei tulle 'rekisteröintimerkintää' näkyviin..?'Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle. Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä.'
Eli ei onnaa toimia a.k.o :na ilman asianomaista sisäänkirjautumista !- ako
a.k.o kirjoitti:
'Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle. Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä.'
Eli ei onnaa toimia a.k.o :na ilman asianomaista sisäänkirjautumista !koe
- a,k,o
ako kirjoitti:
koe
koe
- koe
a,k,o kirjoitti:
koe
koe
- hoh
Viki kirjoitti:
Viki nimimerkki on kuulemma käytössä, mikäli sitä yrittää rekisteriöidä, mutta ihme kyllä järjestelmä sallii sen villin käytön kirjoitellessa???
... joku kiusallaan rekisteröinyt näitä, koska "hoh" on myös käytössä!!
- Viki
hoh kirjoitti:
... joku kiusallaan rekisteröinyt näitä, koska "hoh" on myös käytössä!!
On se kumma että jos nimimerkki on rekisteröity jollekin muulle, niin sitä voivat muutkin käyttää? Mutta liekö tuo nyt niin suuri haitta, jossain ketjuissa,kun olen vähän rovosoinut, niin jotkut penskat ovat repineet pelihousunsa ja kirjoitelleet älyttömyyksiä vikinä, mutta eihän tuo kovin paljon ole haitannut.
- tuntematon
Viki kirjoitti:
On se kumma että jos nimimerkki on rekisteröity jollekin muulle, niin sitä voivat muutkin käyttää? Mutta liekö tuo nyt niin suuri haitta, jossain ketjuissa,kun olen vähän rovosoinut, niin jotkut penskat ovat repineet pelihousunsa ja kirjoitelleet älyttömyyksiä vikinä, mutta eihän tuo kovin paljon ole haitannut.
Ei se sinänsä haittaa. Meno on kuitenkin paljon järkevämpää niillä palstoilla missä rekisteröinti on pakollista.
Pieni "profiilin nosto" ei olisi haitaksi täälläkään. - Viki
tuntematon kirjoitti:
Ei se sinänsä haittaa. Meno on kuitenkin paljon järkevämpää niillä palstoilla missä rekisteröinti on pakollista.
Pieni "profiilin nosto" ei olisi haitaksi täälläkään.On se muuten kumma, että jos yrittää käyttää jotain taatusti rekisteröityä nimimerkkiä, niin sitä ei sallita. Herää epäilys, jotta onko Viki tosiaan rekisteröity, vai onko tämä normaalia tietotekniikkaa, jossa "järjestelmä" aina välillä herjailee täysin käsittämömästä syystä kun yrittää rekisteröidä vapaana olevaa nimimerkkiä Viki tai vaikka hoh ?
Tiiä sitten tuosta profiilin nostosta, kait ne kiinnostavat otsikot tai viestit pystyy poimimaan tästäkin infotulvasta. Ärsyttävintä on kun keskustelu kääntyy itse asiasta koskemaan keskustelijoiden ominaisuuksia, minua ei kiinnosta pätkän vertaa SIRpp:n syvin olemus, minua kiinnostaa enemmän veneilyyn ja purjehdukseen liittyvät asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080