Hei, Ehtisitkö katsoa minullekkin. Suuria pettymyksiä on rakkaudessa ollut ja useampi vuosi meni ennen kuin yli pääsin. Yhden miehen kanssa oli suhteen yritystä tänä vuonna mut ei siitä mitään tullut. Häneen kyllä ihastuin kovasti mutta mun tunteet hiipuivat kun hän oli liian välinpitämätön mua kohtaan. Nyt olen Yhtä miestä harrastusten parissa katsellut mutta entiedä onko hän kiinnostunut. Ei olla viä montaa kertaa nähty. Mitä näkyy?
Kiitos jos jaksat ja ehdit katsoa.
Sagamar7
2
61
Vastaukset
Joo näkyy että oli suhde mutta se ei ollut varmalla pohjalla eikä sen vuoksi antanut sitä mitä kaipasit. Juuri nyt mahdollisuuksia eteenpäinmenoon. Olet saanut ymmärrystä, löytänyt harmonian ja näet kokonaisuuden. Et tule tekemään hätiköityjä päätöksiä, on asioiden miettimistä edessä miten tehdä, ei mennä suurella vauhdilla eteenpäin. Pelkäätköhän epäonnistumista ja tunnet siitä ahdistusta, on mentävä sokeasti eteenpäin vaikka ei näe tilannetta täysin ja sen takia olet vähän kiinni. Tulet katsomaan tätä miestä harrastusten parissa ja ehkä siitä tulee jonkinlainen yhteinen juttu kyllä missä saat mahdollisuuden tuntea miestä paremmin ja jatkoon taas tulee tarkkailua etäisyyden kautta.
- tanyaaa1
kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923