Nyt on taistelu käyty loppuun.

Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon.
Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk.
vuodeosatolta.
Olen nyt kaksi asuntoa hänelle kalustanut vuoden sisällä,kaiketi se taivaankoti on valmiiksi kalustettu,kalusteet siis firman puolesta.

Olen niin loppuunajettu,kuin vanha Zetori,etten oikein vielä ole kärryillä,sen parenminkuin reenjalaksillakaan.
Ne jäljelläolevat itsetunnon rippeet ovat niin hajallaan,mahdanko koskaan niitä kaikkia edes löytää,väliäkö sillä

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon sinulle kaikkea hyvää,toivon terveyttä elämääsi.
      Luoja antakoon sinulle voimia uudelle elämän jaksolle.
      Vaikka minun on vaikeaa sinulle tätä kertoa,mutta tarve on , vaikkei se sinua helpota .Olin 32v lapset pieniä mieheni sairastui,niihin vanhan-aikaisiin maalarin hommiin.Myrkky aivot surkastutti.
      Pitkältä aika tuntui,apua ei siihen aikaan yhteiskunnalta tippunut ,vanhempani asuivat 500km päässä,joten ei apua sukulaisistakaan.
      Aika kulki menojaan en saanut katsomassa lapsetkaan käydä ,olin
      43vuotias vapauduin, nyt olen 76v .Tapahtui 21v sitten yllätys poikamies alkoi käydä asiakkaana,kun minulla oli kauppa. siitä uusi elämä on alkanut ,jopa ruusuilla nykyään elä. Voimia sinulle HEVAT.

    • Kiitos HEVAT.Luin tota sinun sexipalstaasi ja minua alkoi huipata.Olemme samanikäisiä,minä narraan vain ahvenia,kun miehiin en pysty.

      Tinneri oli kova myrkky,sitä lakoissa käytettiin.Minä altistuin työelämässä kaksikomponentti liimalle ja piippua joudun joskus käyttämään.

      Sinä Heta olet onnesi ansainnut,eikä sitä kynttilää tarvitse sinne vakanalle piiloittaa.
      Minä yritän varoa,etten polta molenmista päistä.
      Ihanaa,kun tulee syksy ja voi ulkotulia poltella.
      Jaaha taas ukonilma ilmoittelee tulostaan,taidan sulkea masiinan,meen läppärille

    • Totta kai on väliä Rituliini, kyllä sinulla taas kun saat levätä ja koota itsesi, löytyy ne selviämiset. Kun tuosta urakasta nyt saat omistautua omillekin harrastuksillesi ja päästä vastuusta ja huolehtimisesta, avautuu vähitellen oman elämäsi voimavarat.

      Toivottavasti sopeutuu miehesi ilman kovia lääkityksiä, mutta nythän sen tarve ei ole sinun vastuullasi, mutta käyntejä ehkä vaatii sinulta, että hän kokisi jonkin tutun jatkumon vielä siellä uudessa kodissaan. Yleensä unohdus alzheimerin taudissa tuo levon siinä mielessä potilaallekin, ja sitä myöten ansaitusti myös omaisille.

      Nauti kesästä sinäkin Ritu, siellä ihanan kauniin luonnon äärellä,ja palautumista voimiinsi niin kuin ennenkin! moikkaaa

    • Uskonpa, että nouskuun eli seuraavan yläkuun aikana alat latautumaan. Seiskavitosille ehkä riittäisi vastaavien rosenttien jytky.
      Eestinmaalaista savustettua ja öljyssä lionnutta kilohailia päivälliseksi voikkarin päälle laitoin. Kyllä sekin kiinalaisen mustekalan valkoisessa kastikkeessa voittaa.

      Sitä vaan, että kotimaista kalaa olen maistanut vuosi sitten, kun velipojalta sain, sekin taas veljeltään, se kuitenkin itse pyytänyt ahvenet katiskallaan.
      Eikä vähän, jääkaapin pakastelokerossa on pari yksilösuolattua suolasilliä, niitä Rainbovin, ettei silti tässä pröystäillä oltu.

      Ylihuomenna menen perunakuopan katolle selälleni. Otan juomapäälarin mukaan, samoin hyttysverkon. Tulee kuulemma kesän kuumin päivä.(Jaakko Tepolta nyysitty ohje)

    • Hyvää alkanutt aurinkoista viikkoa sinulle,.Tuli mieleen hakeudu harrastusten pariin,niin elämä pikkuhiljaa valaisttu
      Ehkä ajattelet hyvähän toisen on sanoa,mutt sä siskosi tarinan tiedät, jolla kokemusta oli.
      Luoja on antanut meille unohduksen lahjat -Kiitos siitä..

    • Jos vielä enemmän joku harrastaa,kuin minä,niin hyvä on.
      minä kalastan kesät talvet,on kasvimaata,on 20m mattokangasta kutomatta tuvan vintissä,asuntovaunukompleksin ulkovuoripanelointi kesken,puuttuu vuorilaudat ja terassin lattiaa pieni osa.
      Tonnin pussukka valmispetonia pitäis valaa navetan ja hevostallinlattiaan,ja vielä,mustikoitakin pitäs keretä,ennen thaimaalaisia raapasemaan pakasteeseen.

      Taitaa aika loppua kesken ja voimat,toi helle rasittaa vielä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe