Huomasin tänään aamulla kun olin laittamassa gerbuille ruokaa, että toisen gerbun nenän alapuoliskolla (tai sillein, en osaa okein selittää, nenässä kuitenki).oli sellasta punasta. Vähän mustahkoa. Aattelin et se ois kuivunutta verta?
Pitäskö huolestua? ):
Gerbun nenästä verta/ko?
3
206
Vastaukset
- Gerbu
Mun vaaleilla gerbuilla on joskus ollut sama ongelma. Niitä se ei ainakaan ole häirinnyt, vaan se on parantunut muutamassa päivässä. Tarkkaile gerbiiliäsi. Jos se ei näytä kärsivän ja nenä paranee itsestään, ei kannata huolestua.
- Huolestunut gerbusta
Mun gerbiili on musta ja huomasin kans eilen että sillä on verta nenässä. Ootan muutaman päivän paraneeko, ja jos ei parane nii sitte vien eläinlääkärille. Muyta mitä on voinut tapahtua?! Auttakaa! Ja näytti että mun gerbut eilen "tappelis". :0 Kiitti jo etu käteen! :)
- Kokemusta on
Mulla ollut kanssa ongelmaa ensinmäisten gerbiili tyttöjeni kanssa, eli valkoisella naaras gerbiililläni oli haava sen nenässä ja totesimme yhdessä isäni kanssa että gerbiilillä on ''Nokkatauti''. aloimme laittamaan gerbiilin nenään IHMISTEN silmä lääkettä kerran päivässä ja siitä se parani. tosin on jo kuollut viime vuonna että nykyään on tämmöset 5 poikaa meillä, niiden isä ja 4 poikasta. toivottavasti tästä oli jotakin apua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214