Pitääkö tehdä muutoksia?

Helppiä!!

Lataus edelleen 5,4-5,5 mt/s kuten aikasemminkin kun oli 50M uuber kaista. Pitäisi olla 100M käytössä mutta samaan nopeuteen jumittaa. Thompsonin boksin pitäisi käydä tälle nopeudelle jne. Missä mättää? EI ole lataus rajoituksia nopeuden suhteen. Talonyhtiö uusi.

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeta kestää

      Menit retkuun, ei sieltä DNA tolpasta tule enempää, vaikka myyjät lupaisivat 1000 MB/s. Mulla tulee toi 4-5 mb/s 15e/kk liittymästäkin ja se riittää hyvin. Voithan valittaa DNA:lle mutta ne kusettaa sua niin kauan kun kyllästyt ja tyydyt osaasi, näin ne tekee muutkin operaattorit, sano mun sanoneen.

      • DEEÄNAA

        DNA:lla 43,79 40 mb / s liittymäl. Mobiili 20 mb / s. Stadilaisten cärrieri


    • uusiasiakas

      Joku vika on. Testaa dna:n omalla nopeustestivulla ja ilmoita operaattorille.

      Itse hankin juuri 100M liittymän ja tulee luvattua nopeutta (97M/9,7M mittauksessa ethernet piuhalla)

      Lukase tuo ja siellä myös linkki testiin
      https://www.dna.fi/nopeuslupaus

    • aloittaja_

      Alakanttiin näyttää tosiaan. Samaa kuin ennen eli 50M tuntumassa. Pitää ottaa yhteyttä vikapalveluun. Varmaan kaveri unohtanu nostaa nopeutta mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe