Tiedoksi naisvartijoille...

Jarmo Säisä Kajaani

, kun kysyitte minulta, että Eikö ne muka sulla oo ne LAITTEET, kun tarkistitte KÄTENI ja KENKIENI kärjet varsinkin oikeanpuoleisen KENKÄNI kärjen niin en ole koskaan elämäni aikana KERTAAKAAN käyttänyt niitä laitteita. En ole myöskään laitteiden käyttäjien kanssa osallistunut elämäni aikana yhtään mihinkään KERTAAKAAN elämäni aikana. Asia loppuun käsitelty ja antakaa minun olla jo rauhassa jooko? En ole myöskään puhunut kenestäkään selän takana tai yleensä puhunut kenestäkään YHTÄKÄÄN huhua tai tosiaasiaa elämäni aikana. En ole ketään ihmistä SYYLLISTÄNYT kertaakaan elämäni aikana. Nettiuhkaukseni motiivi viime vuonna oli seuraavankaltainen: Naisvartijan esittämään kysymykseen liittyen TERVEYTTÄNI ja HENKEÄNI ollaan uhattu TÄYSIN perusteetta vuosien 2007-2008 välisenä aikana. Oli pakko tehdä uhakus, jotta pääsen rauhassa miettimään mikä juttu se ne laite asiat oikein on. Asian kokonaisuus liittyy niinkin kauas, kuin 1979 Kajaanin Normaalikoulun tapahtumaketju, jossa henkilö käytti mangneettipiikkiä y.m. koulun käyätävän lattiassa liikuttaakseen pakotteita käyttämällä meitä VILPITTÖMIÄ LAPSIA varsinkin minua niin, että oikeassa kädessäni olisi ollut käsiase..olisin ampunut oven LASIIN reikiä..olisin ampunut koulun oppilaita heidän ollessaan luokassa ja koulun käytävällä j.n.e. Tällä viestillä KAIKKI asiat loppuun käsitelty PISTE!!! Siis antakaa minun olla jo rauhassa. Jos POLIISI edellämainittuun asiaan liittyen tai muut kyselevät niin annan vastauksen tästä PÖSIÖSTÄ, joka hillui ja horinoi aikoinaan Bodom-suolistokaasujensa kanssa hahmotettuina mainitussa koulussa ja sen ulkopuolella. Vetoan SANANVAPAUSLAKIIN. Se siitä. MUKAVAA ja LÄMMINTÄ päivän jatkoa.

1

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmotettu

      polliisille(taas)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe