Huomasin että hamsterillani on patti korvan takana selkäpuolella. Sellainen noin puolen sentin kokoinen. Hamsteri vaikuttaa kyllä muuten ihan terveeltä, syö, juo, ja liikkuu paljon. Tietääkö kukaan mikä se voisi olla? Olen todella huolissani!
Vastaukset 6
- tyyne
..kasvain! meidän hamsterilla niitä on 3 =(
- Oili83
Kasvain tai rasvapatti. Kannattaa näyttää varmuuden vuoksi eläinlääkärille.
- wiidii
Kyseessä saattaa olla rasvapatti tai kasvain. Kannattaa varmuuden vuoksi käyttää pieneläimiin erikoistuneella eläinlääkärillä näyttämässä. Varsinkin, jos tämä patti kasvaa.
- Tiinu
"Varsinkin, jos tämä patti kasvaa." Niin tai tulehtuu. Silloin hamsu saa siihen antibiootin.
- apua!
Tiinu kirjoitti:
"Varsinkin, jos tämä patti kasvaa." Niin tai tulehtuu. Silloin hamsu saa siihen antibiootin.
Kiitos tosi paljon kaikille vastanneille!
- Hamsteritbest
Mulla on tää ihan sama ja en tiedä mitä tekisin oon tosi huolissaan ja pelottaa että mikä se on. Eikös se ole niin että jos patti on kova niin se on todennäköisesti kasvain ja jos patti on pehmea niin se on varmaan rasvapallo tai paise😯😕😪😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567