Type-R

TypE---ÄrrÄ

Joo, uskokaa jo että tää Type-R on kaikista parhain ja nopein omassa hintaluokassaan. Turha tulla keulimaan millään "ahdin määrää tahdin" viritelmillä. Laittakaapa nyt tosissaan jostain saman hintaisesta VAPAASTIhengittävästä kiposta tiedot joka pesisi tosissaan tän Typerän...???

21

4088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Skoda octavia RS turbo

• V-tuun

Kuten perheautot Octavia RS

• Minä
        V-tuun kirjoitti:

Kuten perheautot Octavia RS

Että se on nopeampi kuin typerä. Ainakin mun on tosin ei ihan vakio :)

• V-uun
        Minä kirjoitti:

Että se on nopeampi kuin typerä. Ainakin mun on tosin ei ihan vakio :)

Just. Haluun nähdä kun kierrät Avheniston sillä alle 1:40. Jos pääset alle 1:50 niin lupaan tarjota pullon koskenkorvaa.
        Jos edes suoralla kiihdyttäessä pysyy Typerän rinnalla niin saat toisen kossun.

• Minä
        V-uun kirjoitti:

Just. Haluun nähdä kun kierrät Avheniston sillä alle 1:40. Jos pääset alle 1:50 niin lupaan tarjota pullon koskenkorvaa.
        Jos edes suoralla kiihdyttäessä pysyy Typerän rinnalla niin saat toisen kossun.

Sanoinhan jo että autoni ei ole vakio ja kaverini typerän se ainakin jättää aikas kevyesti. Olemme myös vaihtaneet kuskia ja sama lopputulos.Varsinkin satasenjälkeen typerä on aika munaton auto. Yritä nyt pässi ymmärtää että ahdettu auto on ihan jotain muuta kuin tommoinen typerä. Alusta mulla on kanssa laitettu, joten kyllä se mutkiinkin menee ihan siinä kuin typerä.

• V-uun
        Minä kirjoitti:

Sanoinhan jo että autoni ei ole vakio ja kaverini typerän se ainakin jättää aikas kevyesti. Olemme myös vaihtaneet kuskia ja sama lopputulos.Varsinkin satasenjälkeen typerä on aika munaton auto. Yritä nyt pässi ymmärtää että ahdettu auto on ihan jotain muuta kuin tommoinen typerä. Alusta mulla on kanssa laitettu, joten kyllä se mutkiinkin menee ihan siinä kuin typerä.

Oikeassa olet, ahdettu auto on eri kuin vapari. Ahdettu on alhaalta vääntävä PERHEauto.
        Minkälaisia aikoja olet ajanut radalla ?

• Minä
        V-uun kirjoitti:

Oikeassa olet, ahdettu auto on eri kuin vapari. Ahdettu on alhaalta vääntävä PERHEauto.
        Minkälaisia aikoja olet ajanut radalla ?

Enpä voi itteäni miksikään rattimieheksi kehua. Parikertaa oon radalla ollut ajamassa ja siellä kyllä rapisee omat käsitykset ajataidoistaan. Varsinkin kun ottaa sekuntti kaupalla turpaan tommoiselta kansallisen tason kuskilta samanlaisilla autoilla. Omalla en ole radalle lähtenyt revittelee, koska auto on kuitenkin oma ja tarkoitettu kuitenkin vain siviili liikenteeseen. Eli kysymykseesi: en ole kellottanut.

• Jappe

Sekös tekee autosta parhaan kun se on nopea? Mitenkään type R:ää aliarvioimatta niin ei se joka asiassa niin erinomainen ole... meluisa, talviominaisuudet ym. Itse ainakin pidän autosta jossa hyvä alaväntö ja neliveto. Vaikka ajan itse saksalaisella, niin voin sanoa että Hondaltakin löytyy käytökelpoisempia malleja. Kukas täysjärkinen ihminen suorittaa liikenteessä alle 7sek. 0-100 kiihdytyksiä tai vinguttaa konetta yli 6000rpm... Ei muut kuin amiskakarat joilta kortin vois ottaa pois etteivät turhaan vaaranna muita.

• BMW kicks ass!
    • Provosoitunutko

Type R merkinnällä kun on Hondalla ainakin Accord, Civic ja NSX. Civicin tehokkuudella en menisi hirveästi lesoamaan, sillä vakiona tuo ei vielä kovin nopea peli ole. Saahan noita muitakin vaparikoneita kulkemaan Civic Type R:n tahtiin.

Ja jos halusit tietää vapaasti hengittävän koneen joka pesee tuon typen niin moni moottoripyörä on jo sellainen.

• BMW kicks ass!

tuloslinkistä huomaat, että accordin säälittävä räpeltäminen on kuitenkin ollut loppujen lopuksi huippusuoritus verrattuna civicin suoriutumiseen, jota kuvaavia adjektiiveja löytyy lähinnä muinaiskiinan kaikkein surkeinta kuvaavista kirjainmerkeistä.

Lopuksi:

Hei amikset! Ei kulje Honda ei; ei vaikka miten täällä itkisi!

• pelsepuuppi

Oi kun on niin ihanan nopee hyppyritukkaisten teinien lelu.
      Lisäksi voisi todeta että niissä civiceissä on myös liikenteen kusipäisimmät kuljettajat. Yrittävät elvistellä jokaiselle muulle autoilijalle.

• on on
    • 1000hv0nm

Yhtä tehotonta 2.0l koneellista vapaastihengittävää normaaleilla kierroksilla saa hakea. Vääntöä ei nimeksikään ja kaikki teho yläkierroksilla. Kaupungeisssa 50km/h nopeusrajoitus ja itse ajelen 2.0l vaparilla 5. vaihteella eli hondan 6. vaihteella ja auto vastaa vielä hyvin kaasuun. Eli voin luetella melkein kaikki halvemmat autot 2.0l koneella...vai mitä tarkoitat pesemisellä? Ainut tapa lisätä tehoja riittävästi koneen luonnetta pilaamalla on ahdin. Tavallinen 2.0l ahdettu auto saadaan halvalla menemään alle 6s 0-100km/h. Miksi pitää olla vapari?

• BMW

!Ainut tapa lisätä tehoja riittävästi koneen luonnetta pilaamalla on ahdin."

Et ookkaan tainnut ajaa 8-koneilla??

• 1000hv0nm
        BMW kirjoitti:

!Ainut tapa lisätä tehoja riittävästi koneen luonnetta pilaamalla on ahdin."

Et ookkaan tainnut ajaa 8-koneilla??

2.0 turboahdettu auto vie alle 10l/100km bensiiniä jos bensakone ehkä 7l. 8 koneella tuo luonne mielestäni muuttuu "hieman".

• munakoiso

Luulekko sää tauno et jonkun toisen auto tulis pesemään sun autos? Jos se on paskanen ni aja vaik johonki huoltoaseman pesulinjalle.
      Tosin kandee muistaa et honda ruostuu sitä herkemmin mitä enemmän sitä kastelee, ne romuthan on ruosteessa jo uutena.

• Akseli

No tuosta pihalta Fiat 131. On vapari ja vieläpä kaasaripeli.

Vaatimuksenahan ei ollut että auton pitäisi olla vakio? Halvempi tuo on kokonaisuudessaan kuin CTR, josta luulen olevan kyse. Ja kulkee.

• MB AMG

Varmasti on nopeampi kun mulla on MB CL 65 AMG, ja melkein samaa hintaluokkaa...! Mulla on sentään mersu ja sulla se hemmetin TYPERÄ!

• T5 

se kaveri kun sillä on ja mulla ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe