Kuinka paljon te käytätte voimaa kun pesette hiuksia ? Minulla tuntuu rogaine ja revivogen jäävän päänahkaan sillä en halua että hiukset lähtevät pesun takia. Noin kuukauden päästä päänahassa alkaa sitten olla jo kauhea kerros rogainea ja on pakko kammalla irrotella, koska alkaa näkymään valkoisia ja mustia läikkiä. .....Ja siinä vasta lähteekin kaikki hiukset.
eli kun pesette hiuksia niin uskalletteko painaa sormilla ihan päänahkaa ? itse olen pyrkinyt pesemään vain pelkät hiukset.
hiusten peseminen rogainesta?
6
248
Vastaukset 6
- sposier
Jäi sanomatta, että pesen tukan päivittäin. Käytän myös 2 kertaa viikossa nizoralisia.
- Tarkoitatko
Nizoralia?
- sposier
jep :)
- Kyllä päänahkakin
pitää pestä ihan kuin hiuksetkin. Kyllä aika lujaa saat hangata jos sillä saat tukkaasi lähtemään nopeammin. Tottakai hiuksia tippuu niitä pestessä mutta niin niitä tippuu pitkin päivää muutenkin. Jos et päänahkaasi pese niin kohta on hieno tulehdus koko päässä.
- sposier
Mielellään kuulisin muidenkin mielipiteitä päänahan pesusta. Käytättekö esim. harvaa kampaa, jolla poistatte päänahasta rogaine/revivogenin jäämät?
- erkki1001
Rogaine ei ainakaan jää päänahkaan. Ihan normi pesu riittää ilman mitään kikkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151313Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981023
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 102931
- 106920
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607