Kuinka paljon te käytätte voimaa kun pesette hiuksia ? Minulla tuntuu rogaine ja revivogen jäävän päänahkaan sillä en halua että hiukset lähtevät pesun takia. Noin kuukauden päästä päänahassa alkaa sitten olla jo kauhea kerros rogainea ja on pakko kammalla irrotella, koska alkaa näkymään valkoisia ja mustia läikkiä. .....Ja siinä vasta lähteekin kaikki hiukset.
eli kun pesette hiuksia niin uskalletteko painaa sormilla ihan päänahkaa ? itse olen pyrkinyt pesemään vain pelkät hiukset.
hiusten peseminen rogainesta?
6
212
Vastaukset
- sposier
Jäi sanomatta, että pesen tukan päivittäin. Käytän myös 2 kertaa viikossa nizoralisia.
- Tarkoitatko
Nizoralia?
- sposier
jep :)
- Kyllä päänahkakin
pitää pestä ihan kuin hiuksetkin. Kyllä aika lujaa saat hangata jos sillä saat tukkaasi lähtemään nopeammin. Tottakai hiuksia tippuu niitä pestessä mutta niin niitä tippuu pitkin päivää muutenkin. Jos et päänahkaasi pese niin kohta on hieno tulehdus koko päässä.
- sposier
Mielellään kuulisin muidenkin mielipiteitä päänahan pesusta. Käytättekö esim. harvaa kampaa, jolla poistatte päänahasta rogaine/revivogenin jäämät?
- erkki1001
Rogaine ei ainakaan jää päänahkaan. Ihan normi pesu riittää ilman mitään kikkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206