Miten saan yrityslaina papereita

mulle kans

Pankit myyvät mieluumin rahastoja koska hallinnointi palkkioilla voidaan rahastaa,tai indeksiin sidottuja korkotuotteita.Käsitykseni mukaan on kuitenkin olemassa 5,5 prossan yrityslainoja joita onnistun löytämään verkkopankista, tosin piti käyttää,mielikuvitusta että sivu löytyi, ja merkintä ohjetta ei tunnu löytyvän paitsi yrityksille,Miten niihin pääsee iskemään kyntensä.niiden etu on se että eivät rahastojen tapaan menetä arvoaan,ja indeksi sidonnaiset korkotuotteet eivät mielestäni myöskään ole yhtä houkuttelevia, koska ei niiden tuotto nouse samassa suhteessa kuin indeksit, ja nehän tekevät jo nyt ennätyksiä.Riskin voisi hallita jakamalla kymmeneen kohteeseen.

7

242

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmansa näissäkin

Miten niin eivät menetä arvoaan? Jos yleinen korkotaso nousee, kiinteäkorkoisten lainojen arvo putoaa. Lisäksi liikkeellelaskija voi joutua vaikeuksiin, jolloin pääoma saattaa jäädä saamatta takaisin.

Piensijoittajan kannalta yrityslainoissa on se ongelma, että monesti niissä pienin myytävä erä on 50000 euron luokkaa. Siinä loppuu helposti pääoma kesken ennen kuin hajautusta saa riittävästi. Eikä jälkimarkkinoissakaan ole kehumista.

• mulle kans

Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.

• mulle kans

Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.

• mulle kans

Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.

• Ongelmansa näissäkin
        mulle kans kirjoitti:

Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.

Entäs jos se yritys menee konkurssiin?

• mulle myös
        mulle kans kirjoitti:

Ei mulle kans niin väärässä ole,rahalaitokset ovat laittaneet ne piiloon ja myyvät isoissa erissä pitääkseen piensijoittajat markkinoilta pois,kaikesta muusta palvelusta taas voidaan vetää välistä monta kertaa.

• Täältä saat:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1393
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      83
      961
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      296
      767
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      82
      641
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      48
      631
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      574
    10. 40
      571
    Aihe