Miten saan yrityslaina papereita

mulle kans

Pankit myyvät mieluumin rahastoja koska hallinnointi palkkioilla voidaan rahastaa,tai indeksiin sidottuja korkotuotteita.Käsitykseni mukaan on kuitenkin olemassa 5,5 prossan yrityslainoja joita onnistun löytämään verkkopankista, tosin piti käyttää,mielikuvitusta että sivu löytyi, ja merkintä ohjetta ei tunnu löytyvän paitsi yrityksille,Miten niihin pääsee iskemään kyntensä.niiden etu on se että eivät rahastojen tapaan menetä arvoaan,ja indeksi sidonnaiset korkotuotteet eivät mielestäni myöskään ole yhtä houkuttelevia, koska ei niiden tuotto nouse samassa suhteessa kuin indeksit, ja nehän tekevät jo nyt ennätyksiä.Riskin voisi hallita jakamalla kymmeneen kohteeseen.

7

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmansa näissäkin

Miten niin eivät menetä arvoaan? Jos yleinen korkotaso nousee, kiinteäkorkoisten lainojen arvo putoaa. Lisäksi liikkeellelaskija voi joutua vaikeuksiin, jolloin pääoma saattaa jäädä saamatta takaisin.

Piensijoittajan kannalta yrityslainoissa on se ongelma, että monesti niissä pienin myytävä erä on 50000 euron luokkaa. Siinä loppuu helposti pääoma kesken ennen kuin hajautusta saa riittävästi. Eikä jälkimarkkinoissakaan ole kehumista.

• mulle kans

Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.

• mulle kans

Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.

• mulle kans

Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.

• Ongelmansa näissäkin
        mulle kans kirjoitti:

Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.

Entäs jos se yritys menee konkurssiin?

• mulle myös
        mulle kans kirjoitti:

Ei mulle kans niin väärässä ole,rahalaitokset ovat laittaneet ne piiloon ja myyvät isoissa erissä pitääkseen piensijoittajat markkinoilta pois,kaikesta muusta palvelusta taas voidaan vetää välistä monta kertaa.

• Täältä saat:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4148
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      77
      3869
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2408
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2256
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1945
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1849
    7. 101
      1668
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1632
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1623
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1473
    Aihe