Pankit myyvät mieluumin rahastoja koska hallinnointi palkkioilla voidaan rahastaa,tai indeksiin sidottuja korkotuotteita.Käsitykseni mukaan on kuitenkin olemassa 5,5 prossan yrityslainoja joita onnistun löytämään verkkopankista, tosin piti käyttää,mielikuvitusta että sivu löytyi, ja merkintä ohjetta ei tunnu löytyvän paitsi yrityksille,Miten niihin pääsee iskemään kyntensä.niiden etu on se että eivät rahastojen tapaan menetä arvoaan,ja indeksi sidonnaiset korkotuotteet eivät mielestäni myöskään ole yhtä houkuttelevia, koska ei niiden tuotto nouse samassa suhteessa kuin indeksit, ja nehän tekevät jo nyt ennätyksiä.Riskin voisi hallita jakamalla kymmeneen kohteeseen.
Miten saan yrityslaina papereita
7
145
Vastaukset
- Ongelmansa näissäkin
Miten niin eivät menetä arvoaan? Jos yleinen korkotaso nousee, kiinteäkorkoisten lainojen arvo putoaa. Lisäksi liikkeellelaskija voi joutua vaikeuksiin, jolloin pääoma saattaa jäädä saamatta takaisin.
Piensijoittajan kannalta yrityslainoissa on se ongelma, että monesti niissä pienin myytävä erä on 50000 euron luokkaa. Siinä loppuu helposti pääoma kesken ennen kuin hajautusta saa riittävästi. Eikä jälkimarkkinoissakaan ole kehumista.- mulle kans
Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.
- mulle kans
Oskon että olet oikeassa,mutta et niin paljon kuin uskot,inhimmillisistä syistä monet rahasto ja osakesijoittajat ovat kärsineet tappioita.
- mulle kans
Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.
- Ongelmansa näissäkin
mulle kans kirjoitti:
Haluan vielä lisätä että,tarkistin asian hetki sitten asiantuntevalta sivustolta,arvon menettäminen koskee vain tilanteita jossa henkilö myy kesken lainaajan,mutta jos pitää lainan loppuun saakka saa 50 tuhannen sijoituksen takaisin saman suurusena,Se tietysti on totta ettei yleensä hajautus ole helppo suuren vähimmäismerkinnän vuoksi.
Entäs jos se yritys menee konkurssiin?
- mulle myös
mulle kans kirjoitti:
Ei mulle kans niin väärässä ole,rahalaitokset ovat laittaneet ne piiloon ja myyvät isoissa erissä pitääkseen piensijoittajat markkinoilta pois,kaikesta muusta palvelusta taas voidaan vetää välistä monta kertaa.
- Täältä saat:
https://www.nordnet.fi/mux/web/fonder/topplistorMeny.html?flik=&topplista=213&sortering=fc_1_Year
Nordnet kannattaa aina! Terveisin astroturffaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849