Minulla on domain george-alexander-luis-windsor.com. Eli englannin
tulevan kuninkaan virallinen nimi. Missäköhän kannattaisi yrittää myydä
ja olisikohan ostajia. jös täällä paremmin perehtyneitä niin joka saa myytyä
voisin antaa 50% myynti palkkiota myynti hinnasta
Domainin myynti
3
151
Vastaukset
- kiikunkaakun
Yritäpä sitten myydä suoraan kuningashuoneelle; muillehan tuolla ei taida olla käyttöä.
Ehkä Iso - Britannian lähetystö voi välittää asiasi. On tosin mahdollista, että .com juuresta vastaava taho voi siirtää domainin nimen mukaiselle henkilölle tämän vaatimuksesta, mikäli siellä on vastaavat säännöt, kuin Suomessa. Täällä nimittäin oikeus henkilön nimestä muodostettuun domainiin kuulu ensimmäiseksi sitä hakeneelle saman nimiselle luonnolliselle henkilölle. Oikeutta ei poista se, että joku toinen on sen varannut, jos varaajan nimi on jokin muu, kuin itse domain ja viestintävirasto voi oikeudenhaltijan vaatimuksesta siirtää sen hänelle. - Mousesss
Ei com-domainilla ole mitään nimisuojaa, eikä niitä hallitse Englannin kuningashuone. =) Noilla maiden omilla TLD:illä on sitten aiemman kuvauksen kaltaisia sääntöjä, joskin paljon poikkeavuutta.
Laita ihan ensin se domain osoittamaan jollekin verkkosivulle, jossa ilmoitat myyntihalukkuudestasi, ja tarjoat tavan ottaa yhteyttä.
Muutoin tuo domainien kauppailu voi olla vähän arpapeliä. - arvokkaampilun
Yhteenkirjoitettuna ilman väliviivoja on paljon arvokkaampi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714959Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893454- 453411
- 502639
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 141399
- 701037
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035