Piri ja selkäkipu

piripau

Olen vetänyt piriä aina jos on pakko lähteä johonkin ja kärsin kovista selkäkivuista. Piri vie selkäkivut vähäksi aikaa.

8

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4ew3t

      Sairastatko reumaa?

    • ADPV

      Vedätkö isoja kerta annoksia ja jos et niin kuinka pitkiä kuurit ovat? Itsellä koskee kans jos vähän reippaamman kuurin otan niin munuaisethan ne huutaa hoosiannaa!! Kannattaa käydä myös hepatiitti-testeissä. Kusikin saattaa olla sellasta munuaisten keitin vettä niin huomaa jo siitä että tehokas aine pistää urea-filtterit luokille. Yhdellä kaiffarilla tuli alaselkään kaks mustelmaa TOD.pitkän kuurin jälkeen. kannattaa seurata tuleeko mut jos perusterve ihminen on ja ei 2kk:n kuureja vedä niin en jaksa mustelmiin uskoa.

      • piripau

        2 kertaa viikossa vedän piriä, kun menen esim kauppaan ja hoitamaan asioita eli en mitään pitkiä kuureja vedä. Ei ole reumaa.


      • Kunnonisä
        piripau kirjoitti:

        2 kertaa viikossa vedän piriä, kun menen esim kauppaan ja hoitamaan asioita eli en mitään pitkiä kuureja vedä. Ei ole reumaa.

        Etkö pysy hereillä kun lähdet kodistasi ulos? Vai miksi silloin vedät sitä paskaa?


      • 98775435
        Kunnonisä kirjoitti:

        Etkö pysy hereillä kun lähdet kodistasi ulos? Vai miksi silloin vedät sitä paskaa?

        Etkö ymmärrä luettua tekstiä idiootti?


    • vitun nisti

      Tekosyy se tuokin että pääsee vetämään huumeita hihaan.

    • Eiks ni?

      Piri on perseestä. Tiedät sen itsekin. Polta myssyt.

      • Päivänz

        Kumppausta tuolle että stimulantti auttaa mm. selän ja niskojen jäykkyyteen ja sitä kautta kipuihin. Lihakset pullistuvat ja samalla ikäänkuin rentoutuvat. Siis pumppautuvat kuin kuntosalilla. Lisäksi huomiota on helpompi kiinnittää pois kivusta. Isommasta annoksesta voi syntyä niin rautainen tahto ja keskittymiskyky että ihminen vain päättää ettei halua kuunnella kipua ja kipu sammuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe