Yritin muutama päivä sitten yöksi Torsholman laituriin. Vastassa oli vihainen skootteria rassaava mies joka räyhäsi ja kiroili että tähän ei saa tulla, vaan kaiiki laiturit ovat yksityisiä.
Edellisenä päivänä olimme ostaneet Maarianhaminasta upouuden Ahvenanmaan satamaoppaan jossa kerrottiin että palveluja satamassa ei ole, mutta kiinnittyminen on luvallista.
Emme viitsineet riidellä miehen kanssa vaan etsimme Kihdin toiselta puolelta ankkuripaikan.
Torsholmaan ei enää saa mennä?
4
556
Vastaukset 4
- Vastarintamies
Tuskinpa vanha kylälaituri on myyty yksityiselle, skootterimiehille voi vain ilmaista tietoisuutensa asiasta sekä huomauttaa häiritsevästä käytöksestä.
- sapettaako?
Se voi olla silti vuokrattu, jolloin hallintaoikeus on vuokraajalla. Ei selviä tallä keskustelulla.
- MitaanTietamaton
Me olimme laiturissa yötä toisen veneen kanssa parisen viikkoa sitten. Ei skootterimiehiä tai muita pandiittoja. Pari paikallista kävi kalassa ja toivottivat kesän alkaneeksi, kun oli ekat lämpimät. Laiturista oli toinen ponttoonin puolikas mennyt jonnekin oolannin kirjan teon jälkeen.
Käypä viereisessä ya-laiturissa Karolina Houtskäristä, joten ei kaikki laiturit ole yksityisiä. - Elanisti
Meidät häädettiin myös pois sieltä heinäkuun alkupäivinä, kun samaisen satamakirjan ostaneina päätimme pysähtyä paikkaan kävelyttämään koiraamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013588Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721123- 501112
- 70875
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit91855- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50700- 53688
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32680Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.117659