Olin tarjouskupongin kanssa asiakkaana. Palvelusta ei tietoakaan. Ihme touhua. Mölöttivät omaa kieltään ja ja naama nyrpeenä sitten palvelua tuli, mutta asiakasta ei mitenkään huomioitu.. Häipyivät vaan ja sain ihmetellä kuka nyt jatkaa... kampaaja vaihtui ja tuntui kuin harjoittelija olisi jatkanut ..
Kun Groupponin kautta laitoin palautetta, niin Shahlasta vastattiin, että sinua ei täällä tarvitakaan, osaamme homman.
ASIAKASPALVELUA KAIPAAN ! NORMAALIA FIKSUA KÄYTÖSTÄ.
Ompa tosiaan koulutusta vailla ... kukahan heille palkan maksaa ... sossu vai ?
Tmi Shahla Sohrabi in Turku | Kampaamot
2
1658
Vastaukset
- Kohta ovat sossussa
Saavat itse valita asiakkaansa, ja jos ovat sen valinnan tehneet, että asiakkaita ei tarvita ollenkaan niin se on täysin heidän valintansa.
- Whatthahell
Nopea palvelua, jotta saa nopeasti paksun lompakon, kauniilla ”puheilla” vakuuttele asiakkaita ja kun lähdet liikkeestä... parempi ettet tiedäkään mitä asiakkaasta puhutaan.
Hinnasto muuttunut rajusti, kampaaja pyrkii mahdollisimman. nopeasti pääsemään eroon asiakkaasta jolloin ehtii ottaa toisen asiakkaan, tekee myös välillä samaan aikaan usealle asiakkaalle.
Erittäin holtitonta toimintaa, olen myös huomannut että asiakkaan lopputulos on usein kihara hius jolloin ”virheet” ovat piilossa.
Rouvalle kerran pyysin korjausta naurettavasta työstä, hän esitti ettei muista minua, vaikka työstä oli alle viikko.
Ja ne dai tatuoidut ”viikset” kun tekee sinisilmäisille naisasiakkaille sellaset muhammedin mustat mega kulmakarvat, huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823