Olin tarjouskupongin kanssa asiakkaana. Palvelusta ei tietoakaan. Ihme touhua. Mölöttivät omaa kieltään ja ja naama nyrpeenä sitten palvelua tuli, mutta asiakasta ei mitenkään huomioitu.. Häipyivät vaan ja sain ihmetellä kuka nyt jatkaa... kampaaja vaihtui ja tuntui kuin harjoittelija olisi jatkanut ..
Kun Groupponin kautta laitoin palautetta, niin Shahlasta vastattiin, että sinua ei täällä tarvitakaan, osaamme homman.
ASIAKASPALVELUA KAIPAAN ! NORMAALIA FIKSUA KÄYTÖSTÄ.
Ompa tosiaan koulutusta vailla ... kukahan heille palkan maksaa ... sossu vai ?
Tmi Shahla Sohrabi in Turku | Kampaamot
2
1502
Vastaukset
- Kohta ovat sossussa
Saavat itse valita asiakkaansa, ja jos ovat sen valinnan tehneet, että asiakkaita ei tarvita ollenkaan niin se on täysin heidän valintansa.
- Whatthahell
Nopea palvelua, jotta saa nopeasti paksun lompakon, kauniilla ”puheilla” vakuuttele asiakkaita ja kun lähdet liikkeestä... parempi ettet tiedäkään mitä asiakkaasta puhutaan.
Hinnasto muuttunut rajusti, kampaaja pyrkii mahdollisimman. nopeasti pääsemään eroon asiakkaasta jolloin ehtii ottaa toisen asiakkaan, tekee myös välillä samaan aikaan usealle asiakkaalle.
Erittäin holtitonta toimintaa, olen myös huomannut että asiakkaan lopputulos on usein kihara hius jolloin ”virheet” ovat piilossa.
Rouvalle kerran pyysin korjausta naurettavasta työstä, hän esitti ettei muista minua, vaikka työstä oli alle viikko.
Ja ne dai tatuoidut ”viikset” kun tekee sinisilmäisille naisasiakkaille sellaset muhammedin mustat mega kulmakarvat, huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069