Moi!
(En löytänyt samanlaista keskustelua, kun selaan puhelimella)
Olisiko täällä itäsiperianlaikan omistajia?
Itselläni on ensimmäinen laika, ja ensimmäinen koiranikin. Metsälle tarkoitus viedä.
On kyllä loistavan oloinen rotu, mitä olen tässä 5 kuukauden aikana ehtinyt huomaamaan.
Narttukoirani on nyt hieman päälle 7kk vanha ja mielestäni osoittaa ensimmäisen kiiman merkkejä, vai kuvittelenko vain? Normaalisti lenkillä pissaa 1-2 kertaa, nyt merkkailee helposti 10 kertaa lenkin aikana. On huomionkipeä ja "itkee". Ruoka maistuu toistaiseksi yhtä hyvin kuin ennenkin. On myös melko rauhallinen.
Olisi kiva tietää kuinka vanhoja teidän muiden laikat ovat olleet ensimmäisen kiiman aikana ja kuinka pitkällä aikavälillä ne ovat sen jälkeen tulleet?
Myös yleistä keskustelua itälaikoista olisi kiva seurata. :)
Itäsiperianlaika
121213
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594