Moi! mulla on ½vuotias kani, jonka nimi on Nöpö. Se on musta Leijonanharjaskani.Sillä on paha tapa pissiä sänkyyn.Nöpö on muuten tosi kiltti pupu.
kani nimeltä Nöpö
4
246
Vastaukset
- nöpö
mullakin on n. puoli vuotias kani jonka nimi on Nöpö!se on kyllä ihan maatiaiskani.. yksi yö sekin pissas mun sänkyyn, itse asiassa mun päälle kun olin nukkumassa! :)
- Sade
Meillä on yli 9v. pirteä risteytyskaniherra Nöpö.
- höpö
Mun Nöpö on poika,mutta se näyttää ihan tytöltä,sillä sillä on töyhtö päässä.Sen Nöpön töyhtön oon joskus pannut kiinni pompulalla. Se näytti tosi södeltä.
T: Kanifani - Hermanni
höpö kirjoitti:
Mun Nöpö on poika,mutta se näyttää ihan tytöltä,sillä sillä on töyhtö päässä.Sen Nöpön töyhtön oon joskus pannut kiinni pompulalla. Se näytti tosi södeltä.
T: KanifaniJos kani pissaa sänkyyn, siltä estetään pääsy sinne. Myös kastrointi voisi auttaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944