Saako alle 18 vuotias ostaa esimerkiksi dildon? Puhun nyt lähinnä nettikauppa ostosta.
Seksilelut
8
1080
Vastaukset
- katja17
Itse olen ostanut diodin ja muita leluja netin kautta eikä kotiväki tiennyt.masturboin säännöllisesti
- Khvkuckucukgkugkuc
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla. - Tsigitsugi
Khvkuckucukgkugkuc kirjoitti:
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla.Ollaan poikaystävän kanssa tilattu netistä ala-ikäsenä eli 17 vuotiaana. Kaalimato hyvä vaihtoehto :) halvat oli mitä tilattiin ja edelleen hyvät ;p
- katja17
Aion jatkossakin tilata leluja
- kaalimato.com
Hei,
Seksivälineiden ostoon ei ole ikärajaa.
Terveisin
Kaalimato.com- Anonyymi
Onko teillä Kauko-ohjattavia dildoja. Siis sellaisia jotka surisee.
Eli vois laittaa sisälle ja sit housut jalkaan ja kaukosäätimellä surina päälle tai päältä pois.
kiitos kaalimato.com, minä käyn ostamassa tyttärelleni (5v) dildon (:! toivottavasti hyvälaatuinen ja I S O
- Anonyymi
Parempi oikea muna!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299