Saako alle 18 vuotias ostaa esimerkiksi dildon? Puhun nyt lähinnä nettikauppa ostosta.
Seksilelut
8
1123
Vastaukset
- katja17
Itse olen ostanut diodin ja muita leluja netin kautta eikä kotiväki tiennyt.masturboin säännöllisesti
- Khvkuckucukgkugkuc
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla. - Tsigitsugi
Khvkuckucukgkugkuc kirjoitti:
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla.Ollaan poikaystävän kanssa tilattu netistä ala-ikäsenä eli 17 vuotiaana. Kaalimato hyvä vaihtoehto :) halvat oli mitä tilattiin ja edelleen hyvät ;p
- katja17
Aion jatkossakin tilata leluja
- kaalimato.com
Hei,
Seksivälineiden ostoon ei ole ikärajaa.
Terveisin
Kaalimato.com- Anonyymi
Onko teillä Kauko-ohjattavia dildoja. Siis sellaisia jotka surisee.
Eli vois laittaa sisälle ja sit housut jalkaan ja kaukosäätimellä surina päälle tai päältä pois.
kiitos kaalimato.com, minä käyn ostamassa tyttärelleni (5v) dildon (:! toivottavasti hyvälaatuinen ja I S O
- Anonyymi
Parempi oikea muna!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741