Saako alle 18 vuotias ostaa esimerkiksi dildon? Puhun nyt lähinnä nettikauppa ostosta.
Seksilelut
8
1150
Vastaukset
- katja17
Itse olen ostanut diodin ja muita leluja netin kautta eikä kotiväki tiennyt.masturboin säännöllisesti
- Khvkuckucukgkugkuc
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla. - Tsigitsugi
Khvkuckucukgkugkuc kirjoitti:
Hienoa :D
Olen juuri täyttänyt 17 v ja ajattelin että seksi välineiden myynti alaikäiselle olisi laitonta.
Mistä olet tilannut. Haluaisin kuulla.Ollaan poikaystävän kanssa tilattu netistä ala-ikäsenä eli 17 vuotiaana. Kaalimato hyvä vaihtoehto :) halvat oli mitä tilattiin ja edelleen hyvät ;p
- katja17
Aion jatkossakin tilata leluja
- kaalimato.com
Hei,
Seksivälineiden ostoon ei ole ikärajaa.
Terveisin
Kaalimato.com- Anonyymi
Onko teillä Kauko-ohjattavia dildoja. Siis sellaisia jotka surisee.
Eli vois laittaa sisälle ja sit housut jalkaan ja kaukosäätimellä surina päälle tai päältä pois.
kiitos kaalimato.com, minä käyn ostamassa tyttärelleni (5v) dildon (:! toivottavasti hyvälaatuinen ja I S O
- Anonyymi
Parempi oikea muna!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1127989Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4007163Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804464Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294199Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032619Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332365- 1012336
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202039Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02000Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11907