Taikinainen Henna Kalinainen

mites on ???

Muistan kun jokunen vuosi takaperin Henna kovasti laihdutti ja jossain haastattelussa sano jotain että "ihailen anorektikkoja.. ja että "musta on ihan okei esimerkiksi laittaa liikaa suolaa ruoka-annoksen päälle että jää syömättä maun takia" ym. paskaa suolsi perseenreikää muistuttavasta suuvärkistään.

Silloin tosiaan kovasti kohkas että nyt laihdutaan ja kunnolla.

No, eipä näytä niin käyneen Hennalle.

Uusissa kuvissa on kovin taikinaisen näköinen, ei kehtaa enää edes jalat paljaana kulkea kun on niin sellua koivissa että täytyy peittää ne pitkällä hameella. Kyllä on nopeasti tullut painoa lisää silloin Hjalliksen ohjelmassa joku vuosi takaperin niin oli jo pulska mutta kulki vielä kintut paljaina sentään.

Eikös noi masennuslääkkeet alkoholin lisäksi aika usein lihota nopeasti

49

2461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dolls Paxut
    • Henna painavampi

Tuksu ottanut Hennan takaisin kun Henna saa Tuksun näyttämään laihalta! Ihan järkyttävässä kunnossa tuo Henna kyllä :O.

• Paksupohkeiset

Tuhdit tädit jaksaa heilua.

• ROI 18.7.
      • Puliämmän haamu

Henna näyttää kuvassa kuitenkin freesiltä ja terveeltä. Samaa ei voi sanoa Johannasta. Alkoholin ja nappien käyttäminen todellakin näkyy tuosta kuonosta. Kamala kuva! Kakarana ihmeteltiin kavereiden kanssa kylillä pyörivää pultsariämmää Irkkua. Ikää oli ulkonäön perusteella mahdotonta arvioida. Nähtyäni tämän kuvan Johannasta, nousee vuosikymmenten takaa kuva toisesta puliämmästä väkisin mieleeni. #puistatus#

• Kurhiska
    • Tipi 77

On taas elämäänsä kyllästyneet kommentoijat asialla. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Laittakaapa omat kuvanne kehiin!

• ylös vaan

ylös vaan, tässä viestissä on kerrankin jotain asiaa täällä

• täyttä pskaa

Ja sen asian sisältö on mikä?

• siis se että
        täyttä pskaa kirjoitti:

Ja sen asian sisältö on mikä?

Se että Henna Kalinainen on taikinainen, lihonut

• Aika näyttää...
        siis se että kirjoitti:

Se että Henna Kalinainen on taikinainen, lihonut

Vai onko salarakas henna raskaana varatulle miehelle?!

• paska maha
        Aika näyttää... kirjoitti:

Veikkaan että on läski ja raskaana

• Molemmat raskaana
        Aika näyttää... kirjoitti:

Edelleen, ovatko molemmat - Tukinainen ja Kalinainen - raskaana samalle miehelle?

• vertailun vuoksi
      • mikä syynä ????

Oh-hoh ! aikasta dramaattinen muutos

• HyvätOnPaikat

Todella hyvä perce.

• vankat pohkeet

Kalinainen on turvonnut niin että otettiin takaisin dollscorporationiin. Ei muodosta uhkaa CEO lle kun molemmat on kuin itäsaksalaisia kuulantyöntäjiä.

• dough face

Naama iso kuin kuutamo

• Joutsenpoikue

Minkä Dolls-joukkue määrässä supistuu, sen joukkue massalla kompensoi.

• Uusi konsepti

Ihanneshowni olisi sellainen, että bikineissään olevat Tukinainen ja Kalinainen kamppailisivat geelillä liukastettuina isolla, liukkaalla esiintymistatamilla. Kymmenen minuutin taiston jälkeen siihen samaan kasaan vielä Suohirviö pökkimään.

• Tanttori

Whoa kyllä onkin hurjan kokoinen

• Hauskat sivut :)
    • -----

No ihan normi xl-naisiahan nuo ovat. Eivät mitään sairaalloisen lihavia.

• Palleriina lavalla

• Pravuuri

• savon mijäs

No mielestäni juuri eilen näin tänne linkatun kuvan jossa Hennalla oli edessään valtava kiulu täynnä alkoholipitoista juomaa. Kyllä sellainen määrä sisältää niin paljon sokeria ja kaloreita että huh hah hei ! ilmankos on sitten tuollaiseksi muuttunna notta.

• lihava lahna

Kalinainen juo kuin kala.

• Sangrialaiset

• kalatiina
      • Haihtui kaikki pois

Oli kuin karamelli.

• 12+20

Ehkäpä he syövät ja juovat suruunsa. Toisaalta, mitä sitten jos he laihtuisivat? Olisivatko he sitten hyväksytympiä?

Toivoisin kyllä, että molemmat kykenisivät laihduttamaan. Erityisesti kiinnostaisi, saisiko Johannasta ihan kivan näköisen hoikkana ammattitaitoisen meikkaajan, kampaajan ja stylistin käsittelyssä. Haluaisin nähdä muodonmuutoksen! Siinäpä olisikin tosi tv-ohjelma- Johannan puolen vuoden dieetti, tyyli ja -elämäntapamuutos!

• lapin viisaus

Ruska lisää tuskaa

Ja

Tuska lisää ruskaa

• Otvailija
        lapin viisaus kirjoitti:

Ruska lisää tuskaa

Ja

Tuska lisää ruskaa

Toimiva tärpätti, siis! :)

• Kalinainen 24.7.14

Kalinainen 24.7. ”Ryhävalas

Tässä postauksessa saatte vapaasti arvostella, kommentoida ja arvioida mun painoani ja ulkonäköäni mitä blogini on nykyään kommenteissa pullollaan..

Mä en suutu, en puolustele enkä ala itkemään kun kommentoitte. Itselleni ulkonäkö ei ole niin tärkeä (sen oppii kun tapaa tarpeeksi ihmisiä ja paskoja sellaisia).

Pyrin mieluummin olemaan hyvä ja hieno ihminen joka välittää muista ja yhteiskunnan asioista ja haluan olla terve. Se ei tosiaankaan ole mikään itsestäänselvyys.

Lisäksi teidän lukijoiden kannustajien/vihaajien ansiosta minulla tämä on joten kunnioitan teitä sekä työnantajaani.

Ilkeämieliset kommentit ei osu ja uppoa syvälle koska terveen itsetunnon omaava ihminen määrittää minäkuvan itse kuuntelematta muita. Kyseessä kun on kuitenkin oma elämä! Kaikkea hyvää teille ja kiitos seuraajilleni. Nyt untenmaille :)

Kuva on otettu 18.7.2014 rovaniemellä juuri ennen juontokeikkaa.. ”

Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/2730/2014/07/24/p18tl2lkqm1kub1qbb131uj3u13hi4.jpg

• Pallokala2

Miss Piggymäisyyttä on tullut ulkonäköön.

• Iso!
        Pallokala2 kirjoitti:

Miss Piggymäisyyttä on tullut ulkonäköön.

No onhan se iso; vieläköhän menee kaupaksi parisuhdemarkkinoilla?

• hähä hä hähähähä

hahahahah... se oikeesti lukee näitä kommentteja voi voi hahahhähähähä

• IdioottiOletVain

Naiset näyttää yleensä paremmilta hieman kurvikkaina, ja niin näyttää Hennakin, pitää vaan varoa ettei läskisty liikaa. Mut vitun pieni osa miehistä ei tykkää kurvikkaista.

• Katselen korkealta

Täällä näyttää nää elämään kyllästyneet pikkusielut olevan purkamassa pahaa oloaan,kun nykyään ei niin nopeaan pääse terapeutille,kun näitä ahdistuneita on niin paljon. No suoltakaa nyt kaikki paha olonne ulos niin kestätte seuraavaan terapia vuoroonne saakka,että ei polla hajoa kokonaan.Nää miespuoliset on yleensä näitä puliremmiin kuuluvia joilta aika naisten parissa on eletty jo ajat sitten...ja katkeraksihan se vetää,kun ei kukaan ole enääbkiinnostunut,ei edes ne saman kaltaiset hekin kun on huomanneet,että heilläkin on joku taso.Voi ei voi muuuta,kun sanoa,goodbai ja samanlaista loppuelämää kuin tänäkin päivänä.

• vspr

Ihmisillä ON ongelmia, miksi se on niin vaikeaa ymmärtää? Miltä itse näytätte?
      Entä oletteko olleet koko elämänne samassa painossa? Veikkaan ettei yksikään käsi heilahda.

"Eikös noi masennuslääkkeet alkoholin lisäksi aika usein lihota nopeasti" - todellakin, psyykelääkkeet lihottavat ja turvottavat ihmistä, itsellä kokemus 50kiloa, joka on todella järkyttävää.

Mua suoraan ranottuna vituttaa lukea näitä palstoja , hankkikaa elämä!

• vspr

Lisätäkseni vielä sen että parempi olla läski jolla on itsetunto kuin laiha jolla ei ole itsetuntoa!

• ikbbjuknhhuikj

Itse miehenä tykkään naisista jotka eivät ole liian luikkuja.

• Henna.ja.Juha
      • Kännirähinä

Seiskan päätoimittaja raportoi Thaimaasta: "Henna Kalinaisen känninen lemmenloma: mies kuristi, Henna löi pullolla päähän!

Tosi-tv-tähti Henna Kalinainen, 26, matkasi uuden salaperäisen rakkaansa kanssa Thaimaahan vuodenvaihteessa...

- Olen Phi Phi -saarilla pimeässä viidakossa. Pääsin juoksemaan hotellihuoneestamme karkuun miestäni, joka yritti kuristaa minua..."
        Artikkeli kuva 21.1.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Henna-Kalinaisen-kanninen-lemmenloma-mies-kuristi-Henna-loi-pullolla-paahan/1092802

• Paluulento
        Kännirähinä kirjoitti:

Seiskan päätoimittaja raportoi Thaimaasta: "Henna Kalinaisen känninen lemmenloma: mies kuristi, Henna löi pullolla päähän!

Tosi-tv-tähti Henna Kalinainen, 26, matkasi uuden salaperäisen rakkaansa kanssa Thaimaahan vuodenvaihteessa...

- Olen Phi Phi -saarilla pimeässä viidakossa. Pääsin juoksemaan hotellihuoneestamme karkuun miestäni, joka yritti kuristaa minua..."
        Artikkeli kuva 21.1.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Henna-Kalinaisen-kanninen-lemmenloma-mies-kuristi-Henna-loi-pullolla-paahan/1092802

"Henna Kalinaisen lemmenloma loppui lyhyeen: etuajassa Suomeen - kuva! Tosi-tv-tähti Henna Kalinaisen piti lomailla Thaimaassa vajaan kuukauden verran, mutta loma sai yllätyskäänteen." Kuva Helsingin lentokentältä:
        http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/henna_inline_5.jpg
        Seiska 21.1.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Henna-Kalinaisen-lemmenloma-loppui-lyhyeen-etuajassa-Suomeen-kuva/1092958

• Pää-sekaisin
    • Hgin-uo-virasto

Hymyn artikkeli 31.12.2015:

"... Hymy tarkasti Hennan ulosottorekisterin, jolla on pituutta kuin nälkävuodella - kymmenen sivua. Ulosotossa Hennalla on peräti 25 merkintää ja viisinumeroinen summa. Lue ulosottoraportti painetusta lehdestä."

Koko juttu: http://www.hymy.fi/uutiset/henna-kalinainen-karysi-liikenteessa

• Läskinaamalooseri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe