Moi!
Läppäristäni HP Pavilion Ultrabook 15- b109eo lakkasi toimimasta kovalevy/kiintolevy kummalla sitä nyt puhutellaan?
Eli käynnistettäessä tulee tosiaan se niin kamala ja pelätty sininen tausta jossa teksti:
Recovery
Your PC needs to be repaired
Error code: 0x0000185
Tein kiintolevy testin jonka tulos oli
Smart check: passed
Long DST: passed
Eli kiintolevy näyttäisi olevan toiminnassa mutta käyttis päätti lähteä livohkaan?
Ja miten tämä pääsi käymään sitä mietin itsekin! Kone on kieltämättä käynyt todella hitaalla ja kaikki ohjelmat kaatuili vähän väliä. Windows tyrkytti mulle pitkään päivitystä kunnes konetta sammuttaessa se oli pakollinen toimenpide. Päivitystä tehtyään päätti ruveta tutkimaan koneessa havaittua ongelmaa. Sitä jatkui ainakin tunnin verran. Käynnistettyäni koneen uudelleen tuli tuo teksti virhekoodeineen.
Tosiaan se tän keskustelun aihe olisi meinaan tämä!
Pitäisi saada muistoja niin valokuvia kuin videoitakin pelastettua kiintolevyn syövereistä. Kovasti etsii tietoa netistä kuinka tehdä tämä kotikonstein mutta en saanut vaadittavaa informaatiota. Kaikki mitä löytyi oli todella vaikeasti selitetty ja vielä englanniksi. Monella sivulla on vaan ohjeita vahingossa poistettujen tietojen palauttamiseen. Jos vie liikkeeseen paljon tietojen kalastus maksaa ja tuntuu se kyllä vähän tyhmältä antaa ventovieraan penkoa kuviani siksi haluan ryhtyä tähän kotikonstein. Somebody help me?!
Tiedostojen palautus kovalevyltä
1
141
Vastaukset
- 095050
Tuosta ongelmasta en osaa tarkemmin sanoa mitään, mutta jos minulle kävisi samalla tavalla, ottaisin kiintolevyn irti ja panisin kiinni kakkoskoneeseen lisälevyksi. Kakkoskoneen käyttiksellä sitten pelastaisin kiintolevyltä mitä irti saisin. Sitten asentaisin Windowsin uudestaan dvdltä (joka formatoi samalla kiintolevyn C: osion).
Mikäli sinulla ei ole toista konetta käytettävissä niin ehkä jollain sukulaisellasi olisi? Ja saattaa olla että asennuslevyä ei ole tullut läppärin mukana? Ainakin siskon Acerin käyttiksen sain asennettua uudestaan painamalla käynnistyksen yhteydessä jotain nappia (ehkä F10?) joka käynnisti salaosiolta asennusohjelman. HP:llä saattaa olla jokin vastaava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997