Olen ollut samalla työnantajalla jo 2,5 vuotta. Teen puhelinmyyntityötä. Ennen pidin työstäni mutta tämän vuoden aikana motivaatio työhön on laskenut kuin lehmän häntä.
En enää luota itseeni että osaan tämän, en jaksa enää kuunnella vittumaisia asiakkaita, työ ei kiinnosta minua enää mitenkään... Haluaisin vain jäädä aamulla kotiin peiton alle sillä töihin meneminen ahdistaa...
Tunnen olevani puun ja kuoren välissä. Irtisanoa en voi itseäni koska tulee suora 3kk karenssi. Odotan vain koko ajan että minut irtisanotaan. Muita töitä ei ole tällä hetkellä mihin voisin hakea....
Rahallistakaan arvoa ei ole enää koska ulosotto vie kaiken ylimääräisen jättäen kokopäivä töistä kuukaudessa minulle 1020e/kk... Siitä kun vähentää lapsen hoitomaksut niin saman saisin jos jäisin kotiin... Sekin masentaa...
Elämä tuntuu yhdeltä oravanpyörältä. En enää jaksa edes itsestäni huolehtia. Hyvä jos hampaita muistan/jaksan pestä viikkoon...
Ainut on että lapsestani huolehdin mutta siihen se jääkin...
Kiitos ja kumarrus kun sain avautua...
työuupumus
1
105
Vastaukset
- avustan
Jos et koe oloasi hyväksi työpaikallasi, ehkä olisi parempi etsiä toinen paikka. Muita töitä ei ole mihin voisit hakea, miksi ei? Oletko ilman koulutusta?
Itse olen kouluttautumaton ( ja olin ilman työkokemusta), mutta silti toimin tällä hetkellä henkilökohtaisena avustajana. Olin aivan varma, etten pääse mihinkään kun en ole korkeasti koulutettu jne, mutta pääsin työhön jostain todella nautin. Vaikka myönnän että tulee hetkiä etten jaksaisi, työni on erittäin raskasta toisinaan.
Joten, pyri hakemaan työtä mistä uskoisit saavasi innon takaisin. Ei se ota jos ei annakaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976