miksi masentaa ?

pahastimasentunut

moikka ! olen 15 tvuotias tyttö. minulla ei ole kavereita samassa kaupungissa missä
asun . entunne täältä ketään , olen aina yksin. viiltelen pahaan oloon ja

masennukseen . minulla on "todettu" paha masennus....ja koulu menee päin vittua jaolen sairaalakoulussa koska minua

ahdistaa olla "normaalissa" koulussa. isäni kuoli monta vuotta sitten , ja äiti juo lähes

päivittäin.... ja tuntuu että ajattelen itsetuhoisesti melkein joka päivä ja ajattelen että

oois vaan parempi jos voisin kuolla ja päästä tästä helvetistä , miten pääsen eroon masennuksesta ? ja paskasta olosta ja saan kavereita ?

8

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahastimasentunut

      AINIIN! ja lisäystä ... ja siis en koskaan tee yhtään mitää istun aina kotona en käy missään koska ajattelen aina niin että "mitä järkeä minun on yksin lähteä mihinkää " ja olen niiiiin masentunut että jos nään pihalla tai tvssä että jollain on kavereita nii nkäyn itkemään koska minulle tulee niiin hirveä olo koska minulle ei ole kavereita ja tuntuu että olen yksi loputtomiin .

    • 14v tyttö

      Onko sulla Kikiä? :) tulisin tekemään tuttavuutta

      • masis

        Laita sun kik tänne ku en oonaa tänne viitti tunkee xd


    • _kestomake

      Tuu aapeliin ja pyydä kaveriks nimimerkki kestomake!
      Esittele itsesi.

    • 17+7

      Syö lääkkeesi niin helpottaa.

      • pahastimasentunut

        haista sinä jätkä paska ja painu täältä vittuun :) joseiollu muuta! miks sun pitää tulla tämmösille sivustoille jos sua ei vois vittuukaan kiinnostaa ja tuut tänne sanomaa et "syö lääkkees nin helpottaa." voisin kehottaa syömään ne sun läkkeet eka ! eimulla muutamoro


      • 7+17
        pahastimasentunut kirjoitti:

        haista sinä jätkä paska ja painu täältä vittuun :) joseiollu muuta! miks sun pitää tulla tämmösille sivustoille jos sua ei vois vittuukaan kiinnostaa ja tuut tänne sanomaa et "syö lääkkees nin helpottaa." voisin kehottaa syömään ne sun läkkeet eka ! eimulla muutamoro

        Tilanteesi on sinällään ikävä että kukaan ei halua masentunutta ja vaikeaa ihmistä elämäänsä. Ketään ei jaksa hankalaa ihmistä ja masentunut ihminen pilaa muidenkin päivän. Sun täytyy vaan odottaa että asiasi helpottuvat oikean hoidon ja kasvamisen myötä. Yksinäisyyteen myös tottuu. Ei minulla kaan ollut yhtään hyvää ystävää ikävuosien 15-32 välillä. Nyt on yksi kun olen 36. Mielenterveysongelmaiset on raskaita. Ystäviä voi tehdä kun on hyviä aikoja. Ne tosin häipyy kun tulee vaikeat ajat. Joku sitten jää rinnalle monista kokelaista.


      • 10+14
        pahastimasentunut kirjoitti:

        haista sinä jätkä paska ja painu täältä vittuun :) joseiollu muuta! miks sun pitää tulla tämmösille sivustoille jos sua ei vois vittuukaan kiinnostaa ja tuut tänne sanomaa et "syö lääkkees nin helpottaa." voisin kehottaa syömään ne sun läkkeet eka ! eimulla muutamoro

        Juuri tällaisia teinit ovat.
        Kun joku kehottaa asiallisesti syömään lääkkeensä, niin heti ollaan aukomassa turpaa.
        Vello sitten masennuksessasi jos ei apu kelpaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe