onko kukaan saanut kutsua juhliinsa enemmän kuin kaksi vierasta? Olen jo pitänyt samalla tyypillä monet juhlat ja sillä on ainakin 10 hyvää ystävää, mutta aina se saa vaan kutsua kaksi kaveria...ja useimmiten toinen niistä ei edes tule!
Bileiden/häiden vieraat
6
459
Vastaukset
- Lizzie
Mä kun pidin synttärijuhlat niin siinä oli, et sai 8 vierasta kutsua, mutta ei enempää...
- Amppeli
Ei siihen muuten taida saada enempää vieraita ku kuttumalla tyyppejä muuten vaan kylään.. tai huijauskoodilla.. Oon ite kokeillu yhtä koodii, mut se ei joko toiminu tai sit mulle tuli kirjotusvirhe..
- Kika
Mä kokeilin sitä koodia jonka sain täältä
(intProp maxNumOfVisitingSims 8), mut en mä silläkään ainakaan 8:aa saanut vaan 3!
No, onhan kolmekin parempi kuin 2.. =) - Viivi
Kika kirjoitti:
Mä kokeilin sitä koodia jonka sain täältä
(intProp maxNumOfVisitingSims 8), mut en mä silläkään ainakaan 8:aa saanut vaan 3!
No, onhan kolmekin parempi kuin 2.. =)Aina jos mä pidän juhlat, niin minä saan valita aina 4 vierasta. Siinä valikossa kun valitaan vieraita niin siinä lukee että -enintään 4vierasta. Jos mä haluan vielä lisää vieraita niin mä soitan niille ja kutsun kylään.
- 8-pallopää
Viivi kirjoitti:
Aina jos mä pidän juhlat, niin minä saan valita aina 4 vierasta. Siinä valikossa kun valitaan vieraita niin siinä lukee että -enintään 4vierasta. Jos mä haluan vielä lisää vieraita niin mä soitan niille ja kutsun kylään.
Saan ainakin aina 8.
- syhsryh
8-pallopää kirjoitti:
Saan ainakin aina 8.
Kun mä pidin häät, sain kutsuttua 8 vierasta, mut kun pidin syndet, niin sain kutsuttuu 7, mut 3 vaan tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760