Veren näkeminen

Nikke

Mikä ihme on,kun mulle tulee huono olo (oman) veren näkemisestä? Ei tarvi vuotaa paljoakaan, kun alkaa huimaamaan ja kädet hikoamaan. Voiko asiaan saada jotain "siedätyshoitoa", esim. katsomalla tv:stä traumapätkiä? Tuskin olen ainut jota asia vaivaa?

4

2145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taju kankaalla

Minua alkaa huimata heti kun näen verta.Pelkään myös piikkejä,joten rokotukset ja verikokeet jäävät tekemättä.

• jopelis

Kun kerta toisensa jälkeen käy verikokeissa niin kyllä neuloihin ja vereen alkaa pikkuhiljaa tottua. Monet ihmiset on päässeet eroon kammoistaan ajan myötä vaikka se on saattanutkin viedä aikaa.
      Itselläni meni semmoisen kymmenen vuotta että pääsin eroon pyörtyilyistä verikokeissa. Toiset kymmenen menee varmaan että pystyn olemaan jännittämättä verikokeita.

Tarpeeksi traumaattinen kokemus joka varmaan poistaisi noi kammot olis mennä luovuttaan verta! Ei varmana tuntuis sen jälkeen haavat ja verikokeet sen rinnalla miltään! =) Siinä touhussa vaan taitaisin pitkästä aikaa taas pyörtyä...

• Anonyymi

Menkka veri on niin pelottavan näköist

• Anonyymi

Verenpaine laskee kun haavoittuu. Tämä ominaisuus on kehittynyt meille siksi, että se lisää henkiin jäämisen todennäköisyyttä silloin jos tulee pahempia vammoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe