Osaisiko kukaan teistä kertoa että voiko työvoimakoulutuksen keskeyttää jos saa muualta työharjoittelupaikan. Olen koulutuksessa ja muutaman viikon ollut siihen kuuluvassa työharjoittelussa ja olen huomannut että en sovi kyseiselle alalle. Olen kokoajan stressaantunut ja ahdistaa. Viikonloppuisinkin, kun miettii että maanantaina joutuu taas "töihin", tulee ahdistava tunne. Olen nyt koulutuksessa alalla jossa on pääasiassa asiakaspalvelua ja se minua eniten ahdistaa siinä. Luulin että se on työtä jota haluan tehdä ja joka sopii minulle, mut oon ollut väärässä. Olen ajatellut koittaa etsiä paikkaa alalta joka ei keskittyisi niinkään asiakaspalveluun.
Joten jos löytäisin itselleni muun alan yrityksestä harjoittelupaikan, niin olisiko mahdollista keskeyttää tuo koulutus ilman karenssia? Vai koskeeko se vaan palkallista työn saantia? Olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Työvoimakoulutuksen keskeytys ja työharjoittelupaikka
väärälle alalle
1
405
Vastaukset
- qwert1
Soita ihan reippaasti työkkäriin tai TYP:iin ja kysy sieltä. Onko työharjoittelupaikkasi pomo asiallinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3761755Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921093
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011