Osaisiko kukaan teistä kertoa että voiko työvoimakoulutuksen keskeyttää jos saa muualta työharjoittelupaikan. Olen koulutuksessa ja muutaman viikon ollut siihen kuuluvassa työharjoittelussa ja olen huomannut että en sovi kyseiselle alalle. Olen kokoajan stressaantunut ja ahdistaa. Viikonloppuisinkin, kun miettii että maanantaina joutuu taas "töihin", tulee ahdistava tunne. Olen nyt koulutuksessa alalla jossa on pääasiassa asiakaspalvelua ja se minua eniten ahdistaa siinä. Luulin että se on työtä jota haluan tehdä ja joka sopii minulle, mut oon ollut väärässä. Olen ajatellut koittaa etsiä paikkaa alalta joka ei keskittyisi niinkään asiakaspalveluun.
Joten jos löytäisin itselleni muun alan yrityksestä harjoittelupaikan, niin olisiko mahdollista keskeyttää tuo koulutus ilman karenssia? Vai koskeeko se vaan palkallista työn saantia? Olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Työvoimakoulutuksen keskeytys ja työharjoittelupaikka
väärälle alalle
1
326
Vastaukset
- qwert1
Soita ihan reippaasti työkkäriin tai TYP:iin ja kysy sieltä. Onko työharjoittelupaikkasi pomo asiallinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621