ajelu

susku 18

Oletteko antanut veljen tai siskon ajella karvanne?

98

5387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeä

      Hyi vittu

      • Anonyymi

        Anna anteeksi, mutta haluaisin edes jonkun leikkaavan multa karvat


    • Jasmin21v

      Kyllä kyllä, sisko tai äiti ovat parhaat ja turvallisimmat vaihtoehdot :) itse tein niin ja suosittelen.

      • Hyi vittu

        Oot sairas


      • kodg
        Hyi vittu kirjoitti:

        Oot sairas

        Kapea on vittutytön maailma!


      • Anonyymi
        kodg kirjoitti:

        Kapea on vittutytön maailma!

        Älä nyt noin sano. Ei ole insestiä jos sisko leikkaa pois karvat!! Tuntuisi varmaan hienolta jos minun sisko pyytäisi, suostuisi, antaisi minun leikata häneltä pillunkarvat?? Mutta niinkuin sanoin ei ole tapahtunut ainakaan vielä ja siinä ei olisi mitään pahaa, väärää!!!!


      • Anonyymi

        Mulla ei ole äitiä mutta sisko on. Miten voisin hänelle ehdottaa edes tällaista?


      • Anonyymi

        Kerro miltä tuntuu?? Äiti? Siskon kädet?


      • Anonyymi

        ❤❤❤❤❤


      • Hyi vittu kirjoitti:

        Oot sairas

        Pidä suusi kiinni, älä häiritse toisia. Ok?


      • kodg kirjoitti:

        Kapea on vittutytön maailma!

        "Vittutyttö" on hyvä tyttö! Hän on taitava!!


      • Oolet iihanaa Jasmin 💋👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole äitiä mutta sisko on. Miten voisin hänelle ehdottaa edes tällaista?

        Osaan leikata tosi hellästi koska olen leikannut monelta tytöltä ja myös veljeni. Tietenkään en voi antaa tunnetta jonka voi sinulle antaa vain oma siskosi! Tarkoitan vain että jos muuten haluat? Ai niin, en leikkaa ilmaiseksi


    • hannapetra

      Sisko ajeli minut.kysyin ensin että suostuuko? Suostui ja annoin.tiedän että sisko siistii itseään,joten kysyin jos saan seuraavaksi? Suostui.

      • Anonyymi

        Miltä sinusta tuntui?


      • Miltä se tuntui kun oma sisko leikkasi sinulta munakarvat?


      • Antoiko siskosi sinulle luvan leikata pois hänen pillunkarvat?? Miltä sinusta sinusta tuntui sen aikana kun leikkasit siskosi pillunkarvoja??


      • Sinulla on hyvä ja taitava sisko 💋


      • Anonyymi
        Tipu12 kirjoitti:

        Miltä se tuntui kun oma sisko leikkasi sinulta munakarvat?

        vähän häiritsi kun kalu nousi pystyyn en tiennyt et pikku-sisko on niin hyvä suihin ottaja ennenkuin se tapahtui karvoja ajellaan vuorotellen ja orkkuja myös


    • miesboi

      Joo, olen. Siskoni on parturi-kampaaja.

      • ❤❤ sä ja sun sisko


    • veetijalmari

      Veli voi aivan hyvin ajella siskonsa karvat. On suorastaan hämmentävää, että joku voi pitää sitä sopimattomana. Karvojen ajelu on helpointa, kun sen tekee toinen henkilö. Ei kaikilla edes ole siskoa, joka sen tekisi. Tuskin kukaan veli kieltäytyy.

      • veetijalmari

        Niin, ja lisäisin tuohon, että veljelle voi hyvinkin tulla erektio poistaessaan sisarensa vittukarvoja esimerkiksi saunassa. Fiksu tyttö ei suinkaan pidä sitä sopimattomana, vaan imartelevana ja kohteliaisuutena, se kun osoittaa, että veli pitää häntä viehattävänä.

        On syytä muistaa roomalainen sananlasku: "Naturalia non sunt turpia." eli "Luonnolliset asiat eivät ole hävettäviä."
        Onkin siskon kannalta luontevaa ja hän tuntee olonsa rennommaksi, jos velikin on samassa asussa, siis alasti.

        Siinä vaiheessa, kun asia tulee ajankohtaiseksi, tytöllä on jo murrosikä tai ohi. Tällöin on asioita, joissa ei aina toimita yhdessä vanhempien kanssa.

        Ainakin itse olen ollut siskoni kanssa tekemisissä asioissa. joista ei olisi ollut mitenkään asioitavissa perinteisten vanhempieni kanssa. Hän on hiukan vanhempi ja sain häneltä ensimmäiset tietoni seksiasioissa, joista ei voinut keskustella sangen pidättyvien vanhempieni ja isonveljeni kanssa.

        Ei muutenkaan ole syytä kaventaa ainoaa elämäänsa turhilla rajoilla ja kielloilla. Mutta jos jollakin veljellä ja siskolla ei synkkaa, niin ei synkkaa, mutta ei sitä pidä pitää sääntönä.


      • Anonyymi

        Olet kuule aivan oikeassa!! Tietenkin toisen henkilön on helpompaa leikata pois karvat kuin itse! Valitettavasti on sellaisia henkilöitä jotka näkyvät kaikessa insestiä! Mutta ei välitetä, antaa heidän olla!


      • Anonyymi

        En osaa oikein ajatella mitä tuntisin sillä hetkellä kun siskoni leikkaisi multa munankavat jne. Tunne olisi varmaan taivaallinen mutta samalla tietenkin omituinen?? En tiedä


      • Olet kuule aivan oikeassa! Minulta saa ajaa karvat siskoni tai muu nainen


      • Tipu12
        veetijalmari kirjoitti:

        Niin, ja lisäisin tuohon, että veljelle voi hyvinkin tulla erektio poistaessaan sisarensa vittukarvoja esimerkiksi saunassa. Fiksu tyttö ei suinkaan pidä sitä sopimattomana, vaan imartelevana ja kohteliaisuutena, se kun osoittaa, että veli pitää häntä viehattävänä.

        On syytä muistaa roomalainen sananlasku: "Naturalia non sunt turpia." eli "Luonnolliset asiat eivät ole hävettäviä."
        Onkin siskon kannalta luontevaa ja hän tuntee olonsa rennommaksi, jos velikin on samassa asussa, siis alasti.

        Siinä vaiheessa, kun asia tulee ajankohtaiseksi, tytöllä on jo murrosikä tai ohi. Tällöin on asioita, joissa ei aina toimita yhdessä vanhempien kanssa.

        Ainakin itse olen ollut siskoni kanssa tekemisissä asioissa. joista ei olisi ollut mitenkään asioitavissa perinteisten vanhempieni kanssa. Hän on hiukan vanhempi ja sain häneltä ensimmäiset tietoni seksiasioissa, joista ei voinut keskustella sangen pidättyvien vanhempieni ja isonveljeni kanssa.

        Ei muutenkaan ole syytä kaventaa ainoaa elämäänsa turhilla rajoilla ja kielloilla. Mutta jos jollakin veljellä ja siskolla ei synkkaa, niin ei synkkaa, mutta ei sitä pidä pitää sääntönä.

        Oletko pannut siskosi? Etkö tiedä että sellaista pidetään insestinä, siis sellaista ei saisi suorittaa! Siskoni pitäisi saapua tunnin sisällä ja kysyn jos voisimme sheivata toinen toisemme karvat? Ei se ole insestiä ja en edes tiedä vielä suostuuko siskoni


      • Ei karvojen ajelussa ole mitään pahaa, tekee sen sitten itse tai naapuri


      • Siskoni saapui just ja keittää just kahvia. Kerron sitten jos hän antoi riisua häneltä farkut jos hän suostui selälleen makaamaan sohvalle ja antoi luvan sheivailla häntä! En syyllisty insestiin vaikka kulli seisokin pystyssä. Se seisoo vain siksi että tiedän että kohta sisko leikkaa taitavasti!!


      • Anonyymi
        Tipu12 kirjoitti:

        Oletko pannut siskosi? Etkö tiedä että sellaista pidetään insestinä, siis sellaista ei saisi suorittaa! Siskoni pitäisi saapua tunnin sisällä ja kysyn jos voisimme sheivata toinen toisemme karvat? Ei se ole insestiä ja en edes tiedä vielä suostuuko siskoni

        Näköjään olet tarttunut yli 7 vuoden takaiseen kirjoitukseeni. En ole pannut, mutta kyllä hän on näyttänyt vittunsa hyvin havainnollisesti samalla, kun olemme jutelleet. Karvat olivat lyhyeksi leikatut. Muutenkin kovasti nätti🌹. Ja vaikka olisin pannutkin, sehän on asianomistajajuttu, johon ei virkavalta puutu kuin toisen vaatimuksesta.

        ent. veetijalmari


    • Nykäisy vain

      En mut aikanaan väksäsin muijafrendin sen jälkeen, ku oltiin erottu. En näe hommassa mitään kovin seksuaalista, tekninen homma ja pääasia että jälki on hyvää.

    • Anonyymi

      Naiselle karvojen ajelu toiselta naiselta saattaa tuntua vastenmieliseltä. Luulisi jättävän kysymättäkin, ellei miespuolisia todella ole.

      Ei myöskään mies, joka mielellään ajelee toisen miehen, ole aivan keskimääräisesti suuntautunut.

    • Anonyymi

      Olen ajellut jo monta vuotta siskoni karvat. Kaikki pois. Ja hän on ajellut kullini ja pallit. Molemmat karvattomia. Ei ole mitään ongelmia. Hän kertoo kuinka pojat ihastelee hänen sileätä pilluaan. Itsellä vain hyviä kokemuksia naisista, joista suurinosa on posliineja.

      • Anonyymi

        Voi, uskaltaisinpa kysyä samaa omalta siskolta!! Sese olisi ihana uskon!


      • Anonyymi

        Kuinka usein siskosi kanssa ajelette karvatt?? Hei, haluan itse myös..


      • Anonyymi

        Varmaan ihana tunne kun tietää että sisko vie karvat ja voi tuntea hänen sormet kaiken aikaa


      • Anonyymi

        Voisitko kertoa miten sait siskosi ajamaan sinulta kullinkarvat pois? Ja jatkuvasti vielä?? Haluavat samaa siskoni kanssa mutta kuinka kehtaan, voin ehdottaa????


      • 👄👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihana tunne kun tietää että sisko vie karvat ja voi tuntea hänen sormet kaiken aikaa

        Tietenkin. Mutta täytyy pitää mielessä että ei saa syntyä seksikontaktia!!


    • Anonyymi

      Koska kysyt tätä niin olet myös suorittanut! Miltä tuntui? Tuliko mieleesi jotain outoa kun katselit broidisi kivespusseja partaveitsi kädessäsi?

    • Anonyymi

      Ei ole tapahtunut. Mutta mitähän siskoni ajattelisi jos pyytäisin häneltä tällaista? Voihan olla että haluaisi minua tekemään samoin??

    • Terve, hyvää huomenta!! Sisko poikkeaa kylään. Hän sanoi että ymmärtää vaikka olisi mitä asiaa tahansa. Saa nähdä! Keitän kahvit ja annan hänelle kaksiteräinen partahöylän ja vaahtopurkin!! Kerron teille muutaman tunnin päästä kuinka minun kävi, suostuiko siskoni leikkauksen suoritukseen? Jos hän suostuu sheivaa mua niin uskallan ehkä pyytää lupaa sheiviä pois pillunkarvat siskoltani!! Muistakaa ettei ole kyse insestistä, ei ole! Tästä olemme puhuneet tällä sivustolla jo monen kanssa. Yksi kertoi että hänen veli oli äitinsä kanssa leikanneet hänen ja se oli ollut heistä hienoa! En tiedä sitten! Minulta ei ole kukaan sheivannut, saa nähdä nyt kehtaanko siskolleni sellaista edes ehdottaa? No kerron vähän myöhemmin

      • Onnea leikkaukseen kanssa🤗


    • Anonyymi

      Siskoni kävi kylässä ja äsken hän lähti kotiinsa Espooseen. Joimme kahvia ja.. jaa Hän meni vähäksi aikaa lepäämään tähän olohuoneen sohvalle niin että vasen jalka oli lattialle! Ooo en voinut olla katsomatta lähes koko ajan hänen haaroihinsa, kyllä Hän sen huomasi myös. Vähän päästä nostin kynää lattialta hänen edestään, pudotin kuulakärkikynä "vahingossa". Kun olin polvillani en voinut enää hillitä vaan painoin kasvoni hänen vatsalleen. Sanoin hetken päästä että haluaisin leikata häneltä karvat! Hän ei sanonut mitään, ei kieltänyt ei myöskään pyytänyt. Oikeastaan aloin huohottamaan ja sitten hän kielsi ja työnsi käteni sivuun ja samalla minua kauemmaksi ja veti nahkatakin ylleen kengät jalkaan ja lähti puoli tuntia. Ovella hän sanoi nopeasti että kaikki tapahtui niin äkkiä ettei hän pysynyt mukana! Ja vielä että olimme yhdessä jo pidemmän aikaa puhuneet kiertelevästi karvojemme poisajelemisesta, mutta milloinkaan ei tule kysymykseenkään että alkaisimme naimaan!! Punastuin perhanasti nolostumisesta ja sanoin ettei minulla ollut aikomustakaan alkaa häntä panemaan!! En pystyisi edes ajattelemaan että laittaisin kullin siskoni sisään!! No nyt ei onnistu tulevaisuudessa edes että hän sheivaisi minulta pois karvat, ja varsinkaan ei tule kysymykseen ikinä että leikkasin häneltä, ei ikinä enää että hän makaisi selällään minun sohvalla jäsenet harallaan. Hän soitti äsken ja kertoi että unohdamme heti kaikki mistä olimme vihjaillen keskustelleet! Ehkä näin oli sittenkin paras? !!

    • Haluaisin nyt että edes joku leikkaisi ne pois! Sisko kävi tänään luonani mutta minä pilasin kaikki turhalla kiirehtimisellä, voi minua!! Sisko makasi jo selällään sohvalla toinen jalka suorana sohvalla ja toinen lattialle!! Katselin ihaillen ja hän hyväksyi että ainakin antaa minun silittää kumpunsa päällä karvoja. Emme olleet varmasti sopineet mistään, halusimme molemmat vain antaa ja katsoa jos päädymme sheivaan ja jos toinen ei ykskaks halua niin lopetamme ja kumpikaan ei loukkaannu! Kävi niin ettei kumpikaan loukkaantunut mutta minä nolasin itseni täydellisesti siskoni edessä!! Voi miksi en antanut juttumme vain mennä omaa tahtiaan ja antanut siskoni olla aloitteen tekijä loppuun asti????? Nyt en kehtaa milloinkaan katsoa siskoani silmiin!!! Sillä lailla

      • No mieti ja katso jos tule toinen tilaisuus


      • Anonyymi
        Keijokomu kirjoitti:

        No mieti ja katso jos tule toinen tilaisuus

        Kiitos 👍


    • Anonyymi

      Tänään kertoi joku että hänen ja siskonsa häpykarvat jäivät pois sheivaamatta koska poika oli käynyt vähän liian kuumana ja sisko oli huomannut asian ja lähtenyt pois! Poika kertoi asiasta tänään aamulla ja hän oli kertakaikkiaan pettynyt siskonsa poistumisesta, ehkä Poika itki?

      • Anonyymi

        Olet oikeassa se poika olen minä
        Anteeksi jos olen aiheuttanut harmeja muillekin, halusin kertoa hyviä uutisia


    • Viellä on mahdollista, neuvotella ja päästä johonkin dealiin

      • Kiitos Keijo. Toivon ja odotan että niin voisi käydä vielä!!


      • Tipu12 kirjoitti:

        Kiitos Keijo. Toivon ja odotan että niin voisi käydä vielä!!

        Sano, että vanhempi mies on sitä mieltä ettei tossa ollut mitää pahaa, oli väärin käsitys molemilta puolilta!😇


      • Anonyymi
        Tipu12 kirjoitti:

        Kiitos Keijo. Toivon ja odotan että niin voisi käydä vielä!!

        15 v sisko ajoi mun munakarvat. Kiihoittunut siitä että minun oli haettava naapurin 92v somali mies palkkioksi ettei tuu suku Siitosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        15 v sisko ajoi mun munakarvat. Kiihoittunut siitä että minun oli haettava naapurin 92v somali mies palkkioksi ettei tuu suku Siitosta.

        Kiva kuulla ite olisin myös voinut hoitaa siskosi
        mutta oli se sisko mistä aiemmin kirjoitit?


    • Anonyymi

      Tyttökaverini sisko ajoi just äsken saunassa mun karvat pois. Spermat lensi kaaressa kaaressa vaikka Irma ei juuri kulliin koskenut edes

    • Anonyymi

      Kuulostaa jotenkin hienolta..

    • Anonyymi

      En tiedä onko sinulla kokemusta että oma siskosi ottaa sinulta pois Eb osaa edes ajatella miltä tuntuu jos . . Siis oma siskoni !!

    • Anonyymi

      Illalla olimme saunassa ja tulin teidän juttujen tähden tulin katsoneeni siskoni alapäätä. Karvat ovat vaaleat ja en . Ajattelin etten voisi koskaan ajaa häneltä karvoja

      • Anonyymi

        Antaisitko viedä jos siskosi haluaa viedä ne sinulta?


      • Anonyymi

        No näin ajattelen minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisitko viedä jos siskosi haluaa viedä ne sinulta?

        En ole ajatellut aiemmin mutta nyt kun kysyt niin kyllä siihen suostuisinkin. Jos mitä hän tuumaisi? Entä kuka voi hänelle ehdottaa tätä?????


    • Anonyymi

      En osaa ajatella että siskoni ajaisi minulta karvat?? En voi ajatella että joskus ajaisin siskoni karvat pois. Ei ei se tuntuisi hyvältä

    • Anonyymi

      en tiennyt että siskoni oli niin hyvä karvojen ajelun jälkeen kullini seisoi ja hän otti sen pohjiin asti suihin tulin melkein heti tätä lisää sisko lupas

      • Anonyymi

        Vitun valehtelija


    • Anonyymi

      En voi ajatella että siskoni leikkaisi vaikka kysymyksesi kuulostaa kiihottavalta

    • Anonyymi

      Kuinka itselläsi? Onko sinun karvat vienyt sisko tai veli? Muuten et tuota olisi kysynyt 🤔

    • Anonyymi

      Mieheni tuo aina itse vitsan, yleensä pajua, kun hän haluaa saada piiskaa. Olen itsekin alkanut pitää siitä, joskus minun täytyy pyytää että saisin piiskata häntä! Aina kun olen mielestäni antanut tarpeeksi niin annan hänelle hövelisti pillua

      • Anonyymi

        Sitä kutsutaan "säälipilluksi"💋 Rakastan miestäni ja siksi haluaisin antaa hänelle myös, hakata niin että kädet väsyvät ja sitten antaa hänelle pillua niin paljon kuin hän tarvitsee


    • Anonyymi

      Tiedätkö että siskoni kiihottui asiasta ja lupasi ajaa karvani sitten kun menen käymään hänen luonaan! Tuntuuhan oudolta kun tunnen hänen sormensa!! Oikeastaan haluaisin että hänen naapurinsa olisi mukana, vaikka rauhoittamassa

      • Anonyymi

        Ohohh,, olisipa mullakin samanlainen sisko!!!!!


    • Anonyymi

      Haluaisin antaa mutta en tiedä kuinka esitän tämän pyynnön siskolleni?? Hitto, on vaikea juttu nyt pyytää siskoani tekemään sheivaan ja eikä hän ehkä anna minun ajamaan häneltä...

    • Anonyymi

      nuorena sisko ajeli kulli alko seisoon haki sauvansa ja laittoi anaaliini tulin melkein heti nauroi ja sano kuukauden päästä uusiks näin tehtiin

      • Anonyymi

        En usko sinua


    • Anonyymi

      Haluaisin leikata ja säilyttää siskoni pillunkarvat. Ehkä minun on turhaa haaveilla niistä?

    • Anonyymi

      Olen (anteeksi) siskoni sammui luokseni viinasta ja tulin humalassa leikanneeksi hänen. Katsoin sen jälkeen tarkasti hänen pilluaan ja tulin siihen tulokseen että en voi milloinkaan edes ajatella insesti hänen kanssaan!!

      • Anonyymi

        Hienoa kaveri. Teit oikein että et alkanut naimaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kaveri. Teit oikein että et alkanut naimaan !!

        Ei kai siskon pillu ole sen ihmeellisempi kuin muiden? En vain ymmärrä miksi, ainakin minun kertakaikkiaan etoo edes ajatella seksia ä häneen??


    • Anonyymi

      Hyvältä tuntuisi jos sisko leikkaisi ne. Siskoni on nyt 14 vuotta vanha, itse olen 18

    • Anonyymi

      Kuinka saisin siskoni tekemään tämän? En minä kehtaa milloinkaan itse hänelle ehdottaa... Neuvokaa minua joku!!!! En ole insesti mutta huolimatta siitä haluan siskoni leikkaavan karvani, muuten ei kukaan

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­­­t nop­­­easti suku­­­pu­olt­a, suh­­tei­­ta, treff­­­it 👉 http://44338qhb.com/H/x9N3L 👈

    • Anonyymi

      Mä kävin venäjällä 8 vuotiaana, niin putina ajo mun parran veks.

      • Anonyymi

        Puhut pötyä, ei siinä iässä kasva karvat, ei kenellekään kaveri


    • Anonyymi

      Sovimme äidin ja siskoni kanssa että leikkaamme kaikki yhdessä toistemme karvat pilluistamme. Heti kun siskoni tulee kotiin niin aloitamme..

    • Anonyymi

      Mun sisko sanoi äsken puhelimessa että on hullua ehdottaa hänelle tällaista vaikka hän on tehnyt tällaista muutaman kerran ja myös häneltä on välillä myöskin leikattu häpykarvat pois. Hän myönsi ajatelleensa tällaista usein mutta ei minun !!

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa. Naapurini on 84 vuotias nainen, aina iloinen ja hymyilee. Tulin saunasta pari tuntia sitten ja poikkesin kahville. Minulla oli kylpytakki päällä ja hänen kätensä hipaisi kulliini. Se alkoi seisomaan heti ja naapurini huomasi sen myös. Niin siinä kävi että hän vei minulta karvat pois. Voisin sanoa että hän leikkasi kuin ammattilainen. Nyt on kipeänä ja hellänä haarojen väli. En olisi osannut ajatellakaan että näin kipeäksi tulee jos vain leikataan. Naapurini kertoi kyllä jo ennen leikkausta tämän

    • Anonyymi

      He­­­i! Kuts­um­­me sinut kä­ym­ään u­­­udessa cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://44338qhb.com/H/2gYms 👈

    • Anonyymi

      veljeni ajeli karvani rupes seisomaan käännyin ja annoin peppua veljelle oma orkku tuli myös

    • Anonyymi

      Olen ajellut äitini pillunkarvat. Äiti sano, et minä ajelisin, niin tulee sit sellainen, kun minä tykkään. Ollaan seksisuhteessa.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­­t kä­ym­­ään u­­­udess­­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://44338qhb.com/H/3bDi 👈

    • Anonyymi

      Tässä oli montakin poikaa, jotka ajaisivat mielellään siskon vittukarvat, mutta eivät uskalla ehdottaa. Ei niin hölmöä siskoa olekaan, että kysymyksestä loukkaantuisi. Vaikka sisko kieltäytyisikin, olisi imarreltu. Pyyntöhän osoittaa siskolle, että veli pitää häntä viehättävää. Ei kai muuten kysyisi.

      Olin aikoinani, kun vielä missään ei ollut saatavilla vitun kuvaa, niin ujo, etten uskaltanut pyytää meidän luokan tyttöä, jonka kanssa olin paljon tekemisissä, näyttämään vittunsa ja selostamaan, kuinka se toimii. Nyt vuosia myöhemmin olen varma, että olisi ollut imarreltu, kun kysyin juuri häneltä. Taatusti olisi näyttänyt. Olin vain liian ujo.

    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i s­­ek­­si­­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kk­­i­­. Il­­­mo­­it­­tau­tumine­­n ryhmä­­­ämm­­e tääl­­l­ä - http://44338qhb.com/H/F1hi 👈

    • Anonyymi

      Siskoni on mua neljä vuotta nuorempi . Jurrissa sanoin että maksan hänelle rahaa karvojen ajelusta niin paljon kuin haluaa, pääasia on että suostuu. Hän sanoi suostuvansa kahdella tuhannella eurolla. Ei minulla ollut kuin jotakuinkin viisisataa tai sinnepäin. Ei onnistunut että maksan kahdesta seuraavasta tilistä loput. Neljäsataa annoin ja sovimme että kun tasaraha on maksettu niin hän suorittaa sheivaan. Siako sanoi suostuvansa vain siksi että tarvitsee rahat, myöhemmin on turhaa pyytää uudestaan, niin hän sanoi. Maanantaina 27. Joulukuuta on rahat säästetty, kerroin hänelle että silloin maksetaan palkka ja siitä voin hikisesti irrottaa puuttuvat 600 euroa. Taas hän lupasi ja jos tulee mikä tahansa este hänelle niin hän palauttaa minulle tähän asti maksamani rahat, paitsi 100 euroa hän pitää vaivanpalkkanaan. Se on nyt kaikki sovittu loppuun asti!!

    • Anonyymi

      Ehkä antaisin jos hän haluaisi, tarkoitan siskoani. Oikeastaan haluaisin mutta siskoni ei varmaan ajattele tällaisia enkä minä uskalla ehdotella!! Jos saisin hänet juomaan niin paljon että sammuisi niin leikkaisin itse häneltä pillunkarvat! Myöhemmin voisin väittää että hän leikkasi ne itse ja tahtoi että minä katselen ja että hän lupasi leikata myös minulta kullinkarvat!

    • Anonyymi

      En ole mutta sait syttymään ajatuksen. En näe siinä mitään jos siskoni ajaisi karvani pois, mutta hyi hitto veljeni ei milloinkaan!! Lisää kiinnostusta lisää ajatus ettemme syyllisty mitenkään insestiin, joten ei tarvitse miettiä teimmekö syntiä!! Periaatteessa tämä on verrattavissa hiusten leikkaamiseen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siskoni teki just sen, leikkasi multa pois karvat. Ei hän olisi leikannut niitä ellen olisi maksanut siitä (500 €) J a hän kertoi että se maksaa minulle kymmenen kertaa enemmän jos haluan joskus leikata häneltä.

      • Anonyymi

        En usko sua, valehtelet.


    • Anonyymi

      Yhden kerran vieraat nuoret miehet tekivät vaimolle posliini ennen kun nussivat

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe