Mistä lentoliput Hurghadaan nyt melkoisen pian ?

arjaf

Hei, olen lähdössä Hurghadaan kuun lopussa tai elokuun alussa ja katselin netistä lentolippuja . Niitähän löytyy paljon mutta mielestäni aika kalliita ja jopa 40h kestäviä lentoja ? Onko vinkkejä mistä ja mitä kautta löytäisin parhaat liput ?

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motska

Travellink, lippu 702 e, lähtö 18.8 ja paluu kolmen viikon päästä. Helsinki-Frankfurt-Kairo- Hurghada, n. 17 h. Paluu käänteisesti sama reitti, lentoaika muistaakseni n. 18 h. Minusta kohtuuhintainen, kaksi vaihtoa mennen tullen.

• motska

Sorry, en tiedä noista aiemmista hinnoista, mutta meidän aikataululla oli tuon hintainen.

• pena 63

Olen etsinyt samaa asiaa pitkään ei kovin hyvin tuloksin.Tammikuu 15 nopein ei ehkä halvin933euroa 2 aikuista meno paluu Turkish Airlines.

• Lokakuussa matkatoimiston kautta saa jo liput ja hotellin mutta nyt on aika arvokasta. Tosin löysin 2 viikkoa Hurghadassa 31.7-14.8 705 lennot , asuntoa en tarvitse koska majoitus ystäväni luokse .

• åsa
        arjaf kirjoitti:

Lokakuussa matkatoimiston kautta saa jo liput ja hotellin mutta nyt on aika arvokasta. Tosin löysin 2 viikkoa Hurghadassa 31.7-14.8 705 lennot , asuntoa en tarvitse koska majoitus ystäväni luokse .

Itse katselin tänään seat24 sivustolta, hinta riippuu paljon siitä, mitkä ovat matkustuspäivät. Vaihtelua oli välillä n 470 e - 2200 e. Vaihtoja on pari, useiden euroopan kenttien kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe