exä - miks se ei koskaan katoo?

Caisa

mulla on aika minimaalinen, mutta mulle itselleni surua ja murhetta aiheuttava, ongelma. tähän asti olen yrittänyt vielä selvitä siitä ajan kanssa, mut nyt mä lyön hanskat tiskiin tän pohdiskeluni kanssa, ja kysyn teiltä rakkaat ihmiset, miten te olette toimineet vastaavassa tilanteessa.

kysymys kuuluu, miten unohtaa entinen poikaystävä?

seurustelin kesällä vain hetken yhden ihanan pojan kanssa, joka ei sillon tuntunut niin ihanalta, kuin nyt jälkeenpäin tuntuu. suomeksi sanottuna, kadun helvetisti että jätin hänet silloin. nyt en voi koskaan saada häntä takaisin, koska kyseessä on helvetin päättäväinen ihminen, ei hän palaa enää entiseen, vaikka kuinka ruikuttaisin.
tällä hetkellä elämässäni on uusi ihana poika, jonka kanssa seurustelin tuota edellä mainittua ennen jo yli vuoden verran. erosimme kuitenkin kesän alussa, ja aloin siis jossain vaiheessa tuon edellä mainitun, sanotaan nyt vaikka Janin, kanssa. (koittakaa saada selkoa...)

nyt en kuitenkaan pysty aloittamaan uutta suhdetta. en voi sanoa rakastavani tuota Jania enää, mutta en silti voi tavallaan unohtaa. Jani on todella paskamainen ihminen ollut mua kohtaan, ainakin viime aikoina, ja tämä "Jarno", jonka kanssa nyt olet lähentynyt, on ollut uskomattoman ihana ja kultainen, ja valmis jatkamaan siitä mihin jäätiin.

tavallaan haluaisin olla Jarnon kanssa, koska hänen kanssaan minulla on paljon yhteistä, ja voin sanoa rakastavani. meillä on yhteinen menneisyys.
mutta miksi en pysty siihen, vaikka vihaan exääni, joka nykyään vihaa minua? odotan että meille vielä tulisi jotain, ja nyt hävettää, mutta olemme pitäneet yllä sellaista "yhden illan suhdetta", vapaata flirttiä sun muuta, enkä haluaisi luopua siitä tavasta, vaikka tiedän, ettemme ikinä enää palaa yhteen tositarkoituksella.

apua, kauhee selitys! sama siis suomeksi: vihaan exääni, en halua häntä kuin seksuaalisesti, enkä jostain syystä keskity siihen, mikä tekisi minut onnelliseksi, vaan kuvittelen ja odotan jotain olematonta? mitä teen?

10

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <Jaa Jaa>

Sillä mietin että, olenko kyseinen henkilö minä jonka kanssa olet ollut.

• caisa

... en ainakaan usko. caisa ei ole oikea nimeni, mutta mistä päättelit että olisit kyseinen henkilö?

• <Jaa Jaa>
        caisa kirjoitti:

... en ainakaan usko. caisa ei ole oikea nimeni, mutta mistä päättelit että olisit kyseinen henkilö?

siitä että tuo kuvaus sopii täydellisesti. voi vitun huora paska!!!

• caisa
        <Jaa Jaa> kirjoitti:

siitä että tuo kuvaus sopii täydellisesti. voi vitun huora paska!!!

no joo!! älä nyt viitsi suuttua NOIN paljoa.... tai no oikeestaan sul on aihettakin, koska mä jätin sut just sen takii ku aloin toisen(paremman, vähemmän nipottavan) jätkän kaa... niin ja kyl mä petinki sua(nussin) AIKA monen jätkän kaa.

• <Jaa Jaa>
        caisa kirjoitti:

no joo!! älä nyt viitsi suuttua NOIN paljoa.... tai no oikeestaan sul on aihettakin, koska mä jätin sut just sen takii ku aloin toisen(paremman, vähemmän nipottavan) jätkän kaa... niin ja kyl mä petinki sua(nussin) AIKA monen jätkän kaa.

Eli tässä on käynyt väärin käsitys. Eli et ole se mitä luulin vaan aivan toinen henkilö.

• Caisa
        <Jaa Jaa> kirjoitti:

Eli tässä on käynyt väärin käsitys. Eli et ole se mitä luulin vaan aivan toinen henkilö.

kuka kehtaa mennä pelleilee mun nimellä? vähän lapsellista hei... mä en oo tota edellistä juttuu kirjottanu! vitun törkeetä!

• <Jaa Jaa>
        Caisa kirjoitti:

kuka kehtaa mennä pelleilee mun nimellä? vähän lapsellista hei... mä en oo tota edellistä juttuu kirjottanu! vitun törkeetä!

Joku oli pelleillyt mun nimellä! Ja oli puhunut pelkkää paskaa. paitsi yks tätä aikasempi oli ihan minun oma viestini ja se ensinmäinen viesti.

• Caisa
        <Jaa Jaa> kirjoitti:

Joku oli pelleillyt mun nimellä! Ja oli puhunut pelkkää paskaa. paitsi yks tätä aikasempi oli ihan minun oma viestini ja se ensinmäinen viesti.

aijaa... no aika hauska juttu :P
        no, hyvä ettet ollut se kusipää jonka kanssa taannoin seukkasin ja paneskelin.

• <Jaa Jaa>
        Caisa kirjoitti:

aijaa... no aika hauska juttu :P
        no, hyvä ettet ollut se kusipää jonka kanssa taannoin seukkasin ja paneskelin.

no sinullahan muuttuu karskeiksi nuo puheet aina välillä :P
        eipä siinä, parempi kun et ollut se tyyppi jonka pelkäsin sun olevan, koska jos olisit ollut niin se olis kamalaa jos olisit pettänyt niinku tossa aiemmin sanoit.

mut eipä siinä, eipä sillä väliä kun et ollutkaan se.

moi

• Mie vaan :)

Mulla on melkee samanlainen ongelma...Olin monta vuotta yhen jätkän kans sanotaan nimeksi vaikka "jussi", sit petin sitä toisen kans olkoon se vaikkapa "eero" (kadun nyt tosi pahasti et petin sitä ) nyt mä seurustelen ton eeron kans ja asutaan yhes. Jussi tahtois alkaa mun kans uudestaa ( ja niin mieki sen kans) mut sit taas toisaalta en tiä ko oon ton eeron kans...ääh vaikeeta x(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6067
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3606
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2731
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2219
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2175
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1282
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe