Rasittava työkaveri

yöäk ja yöäk

Tiedätkö, että meitä muita työkavereitasi ei kiinnosta tippaakaan, mitä touhuilet kotonasi perheinesi. Et anna koskaan suun vuoroa muille, edes työhön liittyvissä asioissa, kun pulputat miten etevät mukulasi ovat touhunneet, kuinka ruhtinaallisesti olette viikonloppua viettäneet, kuinka kallista ostaneet ja miten saarnasit ukollesi jostakin.
Olemme sen verran hienotunteisia, ettemme viitsi sanoa sinulle, että olemme jo ylirasittuneet siihen, että olet aina äänessä kehuen itseäsi ym.
Hidasta jo hitto vie tahtiasi ja mieti, miksi oikeastaan kerrot kaiken perheestäsi muille?
Onko itseluottamuksesi nollassa, jotta tartet tuon kehumisen joka päivä?

32

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta älähdät koira

      No, ei sinunkaan ryyppäyskertomuksia ja kännikehujasi jaksa kukaan kuunnella.

    • nnnnnnnnn

      Meidän opettajienhuoneessa kaikuuu "minä-minä-minä-minä..."
      Arvatkaapa mikä koulu...

      • turha luulo siis

        Onhan teillä sentään pitkä loma. Syssymmällä jaksaa taas kuunnella miten minä sitä ja minä tätä.
        Minä hölmö kun luulin että opet valmistelee jotain tunteja siellä varikollaan. Eivät alennu esim juoruiluun.


    • Arjen sankari

      Olet kyllä aika sankari kun täällä uskallat avautua. Paska kurttuinen haminalainen sisäsiitoinen juoruämmä sinä olet.

    • kesä

      Taitaa käydä helle hermoille, kun on niin äkäsiä kirjotuksia:)

    • Haminan ämmät

      Sellaisia ne tyhmien ja katkerien akkojen kansoittamat työmaat ovat.

      • Akat kälättää

        Esim. Haminan sairaala.


    • tympii

      Kuten tietyt koulut. Ihan pari kolme juorua välitunnilla kahvia lipitellessä. Alkoi sen verran tympiä että vaihdoin koulua.

      • On tää

        Vaihdoit koulua ?
        Vai vaihdettiinko sinut,
        Haminan tyyli, jos ei tykätä,
        vaihdetaan ( tuttuun tai sukulaiseen)
        Kyse työpaikoista, esim koulut.


      • tympii
        On tää kirjoitti:

        Vaihdoit koulua ?
        Vai vaihdettiinko sinut,
        Haminan tyyli, jos ei tykätä,
        vaihdetaan ( tuttuun tai sukulaiseen)
        Kyse työpaikoista, esim koulut.

        Vaihdoin itse. Jotkut opet ovat kyllä halunneet esitellä osaamistaan jokaisessa Haminalaisessa koulussa. Ovat varmaan ajatelleet, että pitä viedä vähän järkeä ja viisautta vähän kuin kristinuskoa Afrikkaan.


    • tuttu juttu

      Kyllä näit itseriittosia ja hölmöjä on muissakin ammateis, ku opet!
      Kun ei ole muuta elämää.... Ovat myös kateellisia muille, siksi kova kehuminen.

      • fwrrfefwEEFFE

        Rikosrekisterit tulisi tarkistaa kolmen vuoden välein.


      • jos tolle tielle
        fwrrfefwEEFFE kirjoitti:

        Rikosrekisterit tulisi tarkistaa kolmen vuoden välein.

        kannattaa kysyä kerran vuodessa ilmaiseksi omat tiedot poliisijärjestelmistä, voikin paljastua perättömiä rikosepäilyjä, joista ei ole edes epäillylle kerrottu. Myös poliisijärjestelmän lokitiedot kannattaa kysyä sen jälkeen.


    • näillä mennään

      Pahimpia ovat nämä "aina paremmaksi tyypit". Jos joku sanoo että keräsi kaksi litraa mustikoita, niin tämä "aina paremmaksi" tyyppi kertoo keränneensä viisi, tai ainakin hänen tuttavansa (yleensä "hienompi" ihminen) on kerännyt 10 litraa.

      • bw.

        Joo, kun erehtyy sanomaan, että vähän on maha sekaisin, niin besserwisser tokaisee, että MINULLA on ollut paskat housussa ainakin tunnin...


    • minä minä minä

      Juuri näin. Nämä tyypit pistävät kaiken aina paremmaksi ja sanovat sen viimeisen sanan! Leikkivät myös pikkupomoa jaellen käskyjään muille ja venyvällä puhetyylillä lässytellen tekevät senkin.
      Ovat olevinaan jokaisen hyviä kamuja, mutta kun selän joku kääntää, heti puukottavat selkään...

    • yui8i8

      Onneksi meillä opettajilla on sen verran pitkä kesäloma että muutama antimidas unohtuu. Jos kaikille termi ei ole tuttu niin antimidas on henkilö jonka kosketuksesta kaikki muuttuu paskaksi. Paitsi kusi.

    • ikävöijä

      Huonoksi on palkat menneet opettajillakin kun pitää ihan kesätöihin mennä. Ikävää.

      • jek&hyd-parody

        Onpa teillä ihmisillä kamalaa keskenänne, ei käy kateeksi teidän elämänne, asenteet ja kirjoitustapa. Ketä te mahdatte olla? Ehkäpä olette niitä Facebookin tykkääjiä...


    • wuj6v6wu6

      Täh?

    • wuj6v6wu6

      Työterveys on saanut ennakkotiedon siitä että gang stalkkaus on meneillään ja kohteiden mielenterveys tulee horjumaan manipuloinnin, demonisoinnin ja disinformaation myötä.

    • wuj6v6oiefhF

      Täh?

    • pipi.

      Miten niin alkaa horjua? Muutamalla horjunut jo vuosia...

    • sirittäjä

      Eipä työterveys uskalla tehdä yhtään mitään, koettu on kun tuttavalla siritti oikein tuelta niin huihai eikun töihin sekoilemaan. Jopa sukulaiset yrittivät saada apua.

      • yksi menetelmä

        Joskus (ei aina) esimiehet ottavat tilanteen haltuunsa ja kiduttamalla pääsevät siritettävästä eroon ennen kuin joutuvat selvittämään mikä siritys on totta ja mikä on työpaikkakiusaamista.


    • monoapyllyyyn

      Kaupungin kannattaisi ottaa ajo koko henkilöstöstään oikeusrekisterikeskuksesta kolmen vuoden välein. Saattaisi tulla harkintaan operaatio kilometritehdas joidenkin kohdalta.

    • srff

      Kyllä. Ja joidenkin aatteellisten yhdistystenkin jäsenrekistereihin saattaisi tulla muutoksia...jolleivat halua pitää rikollisia.

    • mua etoo

      Ei työpaikka ole perheneuvola, ei edes sosiaalialan työpaikat. Siellä keskitytään hoidettavien ihmisten hyvinvointiin ja auttamiseen. Mitä koreammin koulutettu, sen enemmän jauhavat omia asioitaan. Tai oikeammin ne pyrkyrit kehuvat, mitä ostivat ja mitä söivät ja tekivät. Fiksut tajuavat, ettei työpaikka ole kehumispaikka.
      Ja kännykällä todistavat tapahtumat, että näin meillä.

    • sossuntäti

      Tuskin maltan odottaa; MINÄ olin Tattoossa, MINÄ puhuin ulkomaalaisten kanssa, MINÄ olin krapulassa, MINÄ...
      Harmi ettei sinulla mennyt ihan kaikki kuitenkaan nappiin. Sinuun ollaan ensi viikolla yhteydessä ihan viran puolesta.

    • minä minä minä

      Sossun täti taitaa vieläkin olla Tattoon viinin huuruissa, kun höpäjää ihan älyttömiä.

    • minämatonhakkuussa

      Onhan se hirveän rasittavaa töissä, kun on kamala kiire, sosiaalinen media odottaa päivityksiä ja kuvia ostoksista, toisella koneella peli on kesken pian täytyy soittaa kotiin ja kysyä miten meidän Jari pärjäilee kun mikroaaltouuni meni kuulemma rikki viallisen energiajuomatölkin takia.

    • mitäänenoleottanu

      voisi esimiehet järjestää puhallustestejä viikonloppuisin haminan terveysalojen työpaikkoihin.......joka viikonloppu kärähtäis useampi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe