Minulla psori alkoi 35vuotta sitten hiuspohjasta ja yllätys yllätys, nyt psori on häipynyt hiuspohjasta. Tähän saakka ole hoitanut kuuriluonteisesti Diprosalicilla ja olen pärjännyt
hyvin silläkin. Nyt 4kuukauteen ei ole tarvinnut hoitaa ollenkaan, päänahka on puhdas. Mietin onko moisen saanut aikaan kun olen ruvennut syömään maaliskuusta saakka omega 3 nestemäisenä joka aamu. Keväällä huhtikuussa hoidin ihon valohoidolla ja sekin tepsi tosi nopeaan verrattuna aikaisempiin kertoihin.Iho on nytkin puhdas, saa nähdä kun syksy koittaa miten käy koska joka syksy iho alkaa huononeen jossakin vaiheessa. Toivossa on hyvä elää!!!!!!
Ihmeittenaika ei ole ohi
puhdas
1
207
Vastaukset
- No voin kertoo että
turha kuvitella! Kun marraskuu koittaa niin viimeistään alkaa päänahka taas hilseilemään sulla,paska tauti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786