pelkästä ajatuksesta jo kyrpä kovana, v-tuttaa vaan nuo sivuoireet. Pääkipua, pahoinvointia, lihassärkyä ja karsee vetämättömyys. Mut muna kyll seisoo :D
Lieveneeköhän nuo oireet jos säännöllisesti ottaa jumboo? Vois kyll kokeilla puolittaa tuon kapselin jos se auttais..
Ostin myös kokeeksi Maxidusta, seuraavaksi se kokeiluun kunhan tästä tokenee..
Kyllä JumboV potkii
3
294
Vastaukset
- mana2
On tosiaan huikeeta ainetta, ite olen parhaimmillaan pystynyt paneen 5-6 kertaa vuorokaudessa ja varaakin jäi:) Päänsärky ym. ei kauheesti ajan mittaan helpota, mutta itse lievitin kyllä kipua,ottamalla Jumbon kanssa päänsärkypillerin ja kahvia, auttoi ihan ok, tosin saattoi olla lumevaikutustakin?!
Mistä muuten olet tilannut Jumboa, tuleeko Suomesta ja tuleeko perille hyvin?!- alottaja
Potenssiapu.com
Briteistä tulee ja maksaa piti paypal tilin kautta, postipoika toi postilaatikkoon muutamassa päivässä.
Tuo Maxidus toimi myös ihan hyvin, ei juurikaan sivuvaikutuksia, paitsi et kikuli seisoo :)
Enpä taida jatkossa hirveesti noita käyttää, välillä vaan tuntuu et tarvis lisäpotkuu kun on työuupumusta jne.. V-tun kallistakin, sama kun käyttäis nuo rahat luontaistuotteisiin ja sekoittelis ihan omat keitokset kaikista libidoa lisäävistä aineista. Valkosipuli varmaan toimii ajan kanssa, joskus penikkana ihmettelin kun isä niitä veti naamaan, en ihmettele enää.
- turhapuronen
Miks sää sitten syöt niitä jos jo pelkkä ajatus kovettaa kikulin?? Pääsis niistä sivuoireistakin kun ajattelis vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329