Kyllä JumboV potkii

kiesus kraistus

pelkästä ajatuksesta jo kyrpä kovana, v-tuttaa vaan nuo sivuoireet. Pääkipua, pahoinvointia, lihassärkyä ja karsee vetämättömyys. Mut muna kyll seisoo :D

Lieveneeköhän nuo oireet jos säännöllisesti ottaa jumboo? Vois kyll kokeilla puolittaa tuon kapselin jos se auttais..

Ostin myös kokeeksi Maxidusta, seuraavaksi se kokeiluun kunhan tästä tokenee..

3

355

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mana2

On tosiaan huikeeta ainetta, ite olen parhaimmillaan pystynyt paneen 5-6 kertaa vuorokaudessa ja varaakin jäi:) Päänsärky ym. ei kauheesti ajan mittaan helpota, mutta itse lievitin kyllä kipua,ottamalla Jumbon kanssa päänsärkypillerin ja kahvia, auttoi ihan ok, tosin saattoi olla lumevaikutustakin?!

Mistä muuten olet tilannut Jumboa, tuleeko Suomesta ja tuleeko perille hyvin?!

• alottaja

Potenssiapu.com

Briteistä tulee ja maksaa piti paypal tilin kautta, postipoika toi postilaatikkoon muutamassa päivässä.

Tuo Maxidus toimi myös ihan hyvin, ei juurikaan sivuvaikutuksia, paitsi et kikuli seisoo :)

Enpä taida jatkossa hirveesti noita käyttää, välillä vaan tuntuu et tarvis lisäpotkuu kun on työuupumusta jne.. V-tun kallistakin, sama kun käyttäis nuo rahat luontaistuotteisiin ja sekoittelis ihan omat keitokset kaikista libidoa lisäävistä aineista. Valkosipuli varmaan toimii ajan kanssa, joskus penikkana ihmettelin kun isä niitä veti naamaan, en ihmettele enää.

• turhapuronen

Miks sää sitten syöt niitä jos jo pelkkä ajatus kovettaa kikulin?? Pääsis niistä sivuoireistakin kun ajattelis vaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe