mitä voin tehdä kotona ? olen aina yksin ja minulla ei ole kavereita ja minuavain masentaa ja haluan kuolla pois :'( ja oon vasta 15 ja synttäritkii on kohta ja olen vain sillonki kotona yksin :'( ONNEA TEILLE JOLLA ON KAVEREITA ! SE ONLAHJA ..............olensiistyttö
TODELLAYKSINÄINENJAMASENTUNUTJAITSETUHOINENPASKA
19
748
Vastaukset
- toinen samanmoinen
Eikö sulla oo koulukavereitakaan? Hanki poikaystävä.. Ainakin näin aluksi..
- TYTTÖHÄDÄSSÄ
ei oo...enoonormaalissakoulussa...oonsairaalakoulussa ja siellä kaikkimuut on vähäoutoi o.o ......ja on vähä vaikee hankkii ku en tunneketää edelleekään ja oon yksinäine :( meenkö kapee ja vastaatulijalle "voitkoolla mun poikaystävä:)" eeioikeesti kuolen tänneyksin:'(
- yakuzza
TYTTÖHÄDÄSSÄ kirjoitti:
ei oo...enoonormaalissakoulussa...oonsairaalakoulussa ja siellä kaikkimuut on vähäoutoi o.o ......ja on vähä vaikee hankkii ku en tunneketää edelleekään ja oon yksinäine :( meenkö kapee ja vastaatulijalle "voitkoolla mun poikaystävä:)" eeioikeesti kuolen tänneyksin:'(
Laita kivoja kuvia kuvake.nettiin niin seuransaanti on taattu. :)
- ent.yksinäinen
Hei, täällä kirjoittaa tyttönen joka oli joskus juuri samassa tilanteessa. Hätä ei ole tämännäköinen vaikka pahalta tietysti tuntuukin. Ensinnäkin, jos aikasi tuntuu kuluvan tyhjän toimittamiseen suosittelen kääntymään kahden hyveen puoleen: opiskelu ja liikunta. Niiden parissa aika sujuu rivakammin ja hyöty on taattu! Voit saada niiden kautta myös ystäviä. Ehkä joku liikuntaryhmä tai joukkue voisi olla sinulle sopiva? Siellä pystyt tutustumaan uusiin ihmisiin leppoisassa ilmapiirissä. Toinen hyvä vaihtoehto on tehdä kuten minä: ensimmäisenä koulupäivänä etsit joukosta muut yksinäiset. Heitä on varmasti muitakin kuin sinä! Itse olen saanut parhaan ystäväni juuri tätä kautta. Tiedän ettei se välttämättä tunnu luonnolliselta, mutta tilanne on yhtä erikoinen myös toiselle ihmiselle. Toivon että löydät ystäviä ja menestyt elämässäsi! Onnea matkaan ja voimia taipaleellesi. :)
- TYTTÖHÄDÄSSÄ
no liikuntaa harrastan ihan omasta toimesta. käy lenkeillä n.4krt viikossa. muttajoo asiasta toiseen ensinäkii en voi ruetaharrastamaan mitään koska mulla on ahistushäiriö tai ei mitenkään diaknosoitu mutta kummiskii. sentakia olen sairaala koulussa ja koska koulukii menee päivvittua :( ja siellä srlkoulussa on koko "koulussa" n.15 oppilasta ja ne kaikki on mun mielestä ihan vitunrasittavia tai muuten sekoja o.o et ku oon siellä nii tuntuu et oon iha eri "ryhmää" ku ne tuntuu että en vaan kuulu joukkoon. ja mulla muutenkii on koko elämä ollu ihan täyttä paskaa oikeesti ja mä en vaan enää jaksa tämmöstä mun isäkii on kuollu monta vuotta sitte ja äiti juo ja siskoon ei oo välejä enään ollekaan :( mutkiitti kummiskii ku yritätauttaa !
- Leane
Olisiko sinulla mahdollisuutta lähteä leffaan? Sinne voi mennä yksinkin ja pääsisit hetkeksi pois neljän seinän sisältä. Entä kauppa tai ostoskeskus, näkisi ainakin ihmisiä. Opiskelu? Matka perheen kanssa, joku harrastus? Lemmikki? Rohkeasti vain ihmisten ilmoille. Saat varmasti vielä kavereita. Ehkä lääkärissäkäynti voisi olla paikallaan masennuksen takia. Tsemppiä! Et tule olemaan aina yksin.
- TYTTÖHÄDÄSSÄ
ei ole yleesä koskaa rahaa :( ja ajattelen aina vaan että "mitä järkee mun on yksin mennä mihinkään?" ja meijän "perhe " ei oo ollenkaa mitenkään läheinen ja aina syy on kaikkeen ettei oo rahaa . ja tohon harrastus juttuun sanoi tossa ylhääl että , en pysty vaan rueta harrastaan mitään ku ei rahaa ja ahistushäiriö :( ja onhan mulla niiitä eläimiä ollu mutta ne kaikki on nyt 2v. sisällä kuollu mulla ja en uskalla ottaa nyt lähiaikoina eläimiä ku murrun josj oku eläin multa kuolee :( ja mulla on jo pakollinen hoitokontakti , mut se ei autamulla mitään ku oon tässä paskassa jo taistellu parivuotta :( ja tää "taakka" kasvaa kokoajan vaan ja kohta romahan kokonaan :'( ja oonhan mä parikertaa osastollakin ollu koska syömihäiriökin mulla löytyy ...mut ei mikään auttanu sielläkää siellä se olivaan yhtärääkkäystä mulle ainakiin :( musta vaan tuntuu et mikään ei enää auta mun kohalla .
Oletko aito vai kalasteletko ongelma naisia? Jaksat ainakin pyytää suoraa yht,ottoa,moneltako naiselta tähän mennessä? fabber jos olet todella aito ja auttamis haluinen,pidän sitä erittäin hyvänä.Mutta älä nyt suutu,mutta muutama vuosi takaperin ajassa sattui käymään tytölle hassusti kun otti yhteyttä naapurimaassa asuvaan mieheen.Mies pistäytyi Suomessa ja jätti jälkeensä todella ongelmattoman tytön,kuolleen sellaisen. En todellakaan tarkoita sinua epäillä moisesta ,mutta ajattele mikä riski nuorella on ottaa kontaktia tuntemattomaan henkilöön? Eli joku yhteisö ei näy tälle neidolle käyvän,voisitko ohjata tytön vaikka jonkun naispuolisen tuttusi jutulle?Luulen että olet aito ja osaat neuvoa paremmin kuin nuo kirkkoa tyrkyttävät,siis kuule mun toive mä haluan pois ,ei saisi olla 15v,ajatuksissa.Kaikkea hyvää sulle,elämän iloa.
Nimenomaan en tarkoittanut sinua,se mikä siinä oli oli lähinnä kysymys sinule. Lue kirjoitukseni uudelleen niin ymmärrät että kehuin sinua en missään nimessä syyttänyt,vaikka samassa pienessä textissä nopea lukuinen voi sen noinkin ottaa mutta pyydän todella anteeksi aivan tässä ja nyt,koko homma meni näköjään päälleen. Vielä kerran en missään nimessä syyttänyt sinua mistään vaan kehuin jaksamisesta,enkä todellakaan verrannut sinua yhtään mihinkään. Voi hyvin ja jatka typerästä textistäni huolimatta.
- täsjotain
Etsi netistä ikäisiäisi kirjekavereita. Kokeile lukea kirjoja ja tutustu kiinnostavaan musiikkiin ja käännä esim. sanoja ja tutustu tarkemmin että mitä ne tarkoittavat.
- kylläsesiitä
Koita kestää. Kohta on oppivelvollisuutesi suoritettu ja pääset pois sieltä hullujenhuoneelta.
- TYTTÖHÄDÄSSÄ
tätä menoo oon kohta haudassa oikeesti . mulla on vaan niin vitun paska olla täällä ja haluun vaaa kuolla:( kuulostaa ihavitun säälittävältä mut näise vaa nyt on !
- jaksat kyllä
TYTTÖHÄDÄSSÄ kirjoitti:
tätä menoo oon kohta haudassa oikeesti . mulla on vaan niin vitun paska olla täällä ja haluun vaaa kuolla:( kuulostaa ihavitun säälittävältä mut näise vaa nyt on !
Meistä kaikista tuntuu joskus siltä. Tai niin minulla ainakin. Ei ole montakaan tuntia kun piti hokea monta kertaa ääneen "älä tapa itseäsi". Ja minulla on sentään paljon paremmat olosuhteet kuin sinulla.
Mutta olosuhteeni ovat parantuneet huimasti siitä mitä ne ovat olleet ja se on tavallaan voimavara, osaa paremmin arvostaa enemmän sitä mitä on nyt, vaikka vielä on saavutettavaa jäljellä.
Ei myöskään kannata liikaa uskoa lääketieteen ammattilaisten höpötyksiä ahdistus- ja syömishäiriöistä. Oireilu on tilanteessasi täysin luonnollinen ja terve reaktio mutta siihen kannattaa etsiä muita kuin lääketieteellisiä ratkaisuja.
Ehkä voisit yrittää rakentaa suhdetta siskoosi uudestaan, varmaan molemmat sitä haluatte sydämissänne oli välillenne tullut mitä tahansa. Isänne kuolema oli varmasti molemmalle raskasta ja äitinne juoppous myös.
Eikä kannata kantaa vihaa sisällä äitiänne kohtaan, ehkä hän teki parhaansa, ehkä ei, mutta katkeruudella vahingoitat vain itseäsi. Minä kyllä olen vihainen sinunkin puolesta ja vihaan alkoholia yli kaiken. Mutta ehkä jotenkin kannattaisi yrittää olla hänenkin kanssa tekemisissä, osittain hän ehkä juo ikäväänsä sinuun tai pikemminkin peittääkseen itselleen häpeäänsä siitä kuinka on pettänyt sinut. Se tekemisissä oleminen on kyllä vaikea juttu koska juoppo usein pettää lupaukset eikä tule sovittuun tapaamiseen tai tulee ihan kännissä tms. Että älä pidä liian suuria odotuksia.
Ja ehkä niihin koulukavereihinkin voisi suhtautua jotenkin siten että ihmiset on erilaisia ja kukaan ei ole täydellinen ja olla jollain tasolla tekemisissä heidänkin kanssaan outouksistaan huolimatta.
Haluaisin kovasti auttaa sinua mutta ikävä kyllä en tiedä tarkemmin miten. Oli miten oli älä luovuta. Vaikka on vaikeaa selviät kyllä tästä ja tulet ulos keskivertoa vahvempana ihmisenä kunhan vaan haluat, se on sitä sisua.
Hei TYTTÖ HÄDÄSSÄ!
Sä olet elämäsi aikana joutunut kokemaan paljon ikäviä asioita ja pettymyksiä. Sä olet hädässä, koska olet tullut kaltoin kohdelluksi. Lisäksi minusta tuntuu siltä, että sinun kohdallasi nuoruus ottaa erityisen koville. Toivon, että et luovuta. Uskon, että aikuisena elämäsi on paljon helpompaa. Onko elämässäsi tai lähipiirissäsi yhtään sellaista ihmistä, johon voisit luottaa ja jota arvostat? Sinä tarvitsisit yhden sellaisen aikuisen, joka voisi olla tukenasi silloinkin kun tuntuu tosi pahalta. Ymmärrän kyllä, että hoitosuhteet eivät aina onnistu ja alkoholia käyttävä äiti ei jaksa katsoa asioita sinun näkökulmastasi.
Olet tässä saanut neuvoja ja vinkkejä. Niidenkin takana on myötätuntoa ja halua auttaa sinua.
Älä luovuta,
kaikkea hyvää sinulle toivoo Päivi-pappi Hämeestä- Saavutettavaa on
Tervetuloa tähän "sarkastiseen" näkemykseen liittyen huomiseen ja yleensä kaikkeen mukaviin asioihin tässä ja nyt. Tähän voisi kiteyttää kolme ensimmäistä mieleen tulevaa asiaa esimerkiksi ensirakkaus, huijaus, päämäärä. Kaikkein lähimpänä sinua ovat tilanteessa he jotka sinua kohtelevat kaltoin. Kuiteskin on tärkeää tiedostaa olevansa kunnollinen tai tottelevainen nuori näissä piireissä sillä tottelevaisuus riippuu itsestäsi. Tarkoitan tällä omaa henkilökohtaista riippuvuus suhdetta toisaalla oleviin ihmisiin kuten sijaisvanhempaan. Jos huijataan tarpeeksi toisia luulemaan tästä tai toisesta asioista heidän joutuun tekemisiin yhä useammin ja tilanne kääntyy omia ajatuksiaan vastaan, lopulta tottelet heidän tarkoitustaan etkä omiasi. Ole siis rehellinen itsellesi. Haluan oikeastaan ilmaista kuinka paljon merkitset minulle vaikka kohtelisin sinua hiemän epäilevästi tarkoitan tällä huonoa itsetuntoasi mikä on lähtöisin heikosta tai huonosta suhteesta vanhempiisi. Hieman itseironiaa mukaan ja kun kuvittelet olevasi olemassa kaiken tämän lähtökohdiltaan kaukaisen kanssa tekemissä ole vain suopea heidän kanssaan siellä niin kuin minä täällä. Hieman minua jännittää kuinka kovasti sinä mahdat minua tulkita mutta heittämällä nopat ilmaan ja sanomalla että sinä pelastut ja katsot kaikkeen suuriimpaan eli mielen takaisista kiemuroista vapautuneena tarvitsen nyt ainoastaan kaiken pyhimmän läsnäoloa, ota pyhähenki itseesi, he tottelevat sinua ja kunnioittavat sinua oli se sitten hieman omaa näkemystäsi poikkeava. Tänään saat kaiken anteeksi aloita itsestäsi ja kerro heille kuinka paljon sinä heitä rakastat takerru heihin ja pidä heitä hyvänä sääli heitä ja korota heitä päästä heidät tuskista ja vapauta heidät synneistä tämä olkoon rukous.
- poika jo 25 v
Voit kotona vaik kuunnella musaa ja piirtää ja lainata kirjastosta kirjoja ja lehtiä. Käy jokapäivä vaikka r-kioskilta tai muusta paikasta jotai hyvää itelles et jaksat.
Lue vaik harry potteri siinä menee helposti yks ilta.
Mul oli 13v vähä sama tilanne ku sulla ku äiti asui 500km päässä ja isä vaa joi ja mulla oli turvaton ja yksinäinen olo. Oli mulla tietysti mummo joka oli jo aika vanha mutta ei siitä ollu juttu kaveriksi.
Jos sua oikeen pelottaa vaikka illalla nukkua nii muista että meitä muita hyviä ja iloisia tyyppejä on jossai jotka rakastaa sua omana ittenäs ja muista rukoilla Jeesusta, kun Jeesus osaa ratkaista kaikki ongelmat.
Onnea - belive
Sitten seuraavaksi vähän elämän pienistä iloista:
Venaa ainaki et oot 18 ni voit höylätä luotot tappiin, saat hyvät massit
alaikäisenä taas voit tehdä mitä vaan: pölliminen yms on erittäinkin hyväksyttävää sinun tilanteessasi olevalle. Koita olla jäämättä kiinni ainakaan ihan alkuun.
Sitten seksi: oletko harrastanut masturboimista? Dildoja yms saa netistä tilaamalla alaikäisenäkin. Erittäin mukavaa puuhaa ja aika kuluu. Kun täytät 16 niin oot vapaata riistaa ja voit olla kenen kanssa vaan, ikään katsomatta.
ja urheilu: lenkkejä on tosi kiva heittää ja jos ei joukkueurheilulajit nappaa niin ei se mitään. Lenkkeily, punttisali ja vaikka uiminen, siinä riittää puuhaa.
Ja sitten tosta jeesuksesta, se kyllä ymmärtää kaikki virheesi sitten myöhemminkin, vielä ei oo pakko keskittää elämäänsä uskomiseen ja kaiken maailman moralismiin.
Oot nuori, ei hätää! - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kyllä melkeen itku tulee kun aloituksen lukee ei 15v tytöllä saisi olla asiat noin! Toivottavasti tilanteesi paranee pian rukoilen puolestasi että jeesus auttaa!
- lämpimin ajatuksin
Luota itseesi. Sano itsellesi " mä selviän". Pura tunteita ulos. Itse olin 13 v.tyttö, kun tein ratkaisun mille tielle lähden. Molemmat vanhemmat olivat piilojuoppoja. Töissä kävivät, mutta joka päivä olut ja votkapullo tyhjeni. Kapinoin heidän tyyliään vastaan ja selvisin. Olisin halunnut muuttaa pois jo 15. v iässä, vaan en saanut. Kärsin ja ahdistuin. Meni monta vuotta. En hyväksynyt, mutta annoin heidän heikkoudelleen anteeksi. Häpesin toki heitä. Kun löydät voimaa antaa anteeksi, se on jo puoli voittoa. Elämän ilo löytyy pienistä asioista. En itse vieläkään luota kaikkiin, sen vanhempien valehtelu ja juoppous jätti. En anna sen häiritä. Minä tiedän, että olet vahva. Käy tunteet läpi ja ahdistus poistuu kyllä aikanaan. Hyvä musiikki ja lukeminen sekä kotiaskareiden teko auttoi mua. Välillä maalasin. Iso halaus! Ja muuten vinkkinä. Psykan kirjallisuus sitten jossain vaiheessa elämää auttaa eteenpäin. Olet tärkeä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36039136Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1047578Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315680Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214188Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi593532Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523337Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702804- 262472
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122164