Mieltäni askarruttaa vaalea muusikko mies....kemiaa väliltämme löytyy, niin että räiskyy, mutta johtaako se johonkin?
Töissä puhaltaa muutoksen tuulet, palaanko entiseen vai jatkanko nykyisessä vai lähdenkö uusiin tuuliin? Miltä tuleva näyttää ratkaisusta huolimatta?
Kiitos Sinulle, jos katsot minulle.
Tumma nainen
Hei Sagamar
1
58
Vastaukset
Näyttää siltä että olette tekemisisissä ihan vakavia ajatuksia on, mutta eteen tulee esteitä, jotain lykätään sivuun, sen takia että joku vaatii selkeyttä ja hallitsee tilannetta. Syksyyn; epäilystä jonka takia ei todellisteta asiaa, ehkä turvaudutaan vääriin ratkaisuihin, ei kreatiivinen puoli pääse esiin. Mahdollisesti tulette kuitenkin jatkamaan suhdetta siitä kun näkyy suurempaa kokonaisuutta myöhemmin, motivaatio tulee takaisin ja estot vähenevät. Eteenpäin työssä niin kun vertailen aktivointia ja rahallisia tuloja niin luulen että olet samassa paikassa vaikka yritystä onkin uuteeen, mutta siellä pitäisi vaan taistella eteenpäin, miltä hyvänsä näyttäisi. Olet vähän tyytymätön tilanteeseen nykyisessä paikassa, kun katson aikaa nykyisessä eteenpäin niin lähdet sieltä ja etsit tätä uutta suuntaa. Tuleva ratkaisusta huolimatta; yksi vuosi niin olet totetuttanut unelmasi, kaksi v. hieman epävarmuutta, pitäis mennä asioiden yli, kolme v. niin tilanteesi on hyvä jälleen ja helppoutta määritellä tavoitteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988