En ole ikinä oikein harrastanut mitään ja nyt on alkanut kiinnostaa alottaa jonkinlainen harrastus mitä ehdottaisitte??? Ja olen aika pyöreä mihinkään harrastukseen joten on vaikea valita mitään.. Millasia harrastuksia ehdottaisitte???
harrastusta 13 vuotiaalle tytölle
läski lihapulla
6
151
Vastaukset
- Runkku-Reiska
Runkkailu.
- Läskimooses.
Sumopaini sopii lihavalle.
- ajatuksia
Pidätkö musiikista? Esim kuoro tai jonkin soittimen soittaminen. Jokin muu taide: kuvataiteet, harrastajateatteri?
Uinti, kävely, retkeily, partio, 4H? Mahdollisuuksia ikäisellesi on vaikka kuinka! - Nektariini1
Jos elokuvan tekeminen kiinnostaa, käy tsekkaamassa http://yf.fi/ ! :)
- cheerleaderoon
Cheerleading! on aika rankkaa kuntoa joten saattasit laihtuakkin :D ite oon harrastanu nyt vuoden ja tykkään tosi paljon :)
- ahhh
Sexi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011442
- 1447086
- 1025848
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425209- 524321
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304099- 613564
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323561- 793110
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223085