Hep!
Oisko kenelläkään kivoja ideoita kummitytön synttärilahjaksi? 5-vuotissynttärit on tulossa ja en tiedä yhtään mitä laittaisin. Työtön äidiltä jos kysyy, niin ei mitään saa tietenkään ostaa. olis kiva hankkia jotain sellaista, mikä on mieluisaa ja käytössä pidempään, ei siis krääsää.
Kiitos kaikille vastanneille!
Lahja viisisuotiaalle...
5
863
Vastaukset
- kummi
Siis lahja viisivuotiaalle ja jos tytön äidiltä kysyy...sen siitä saa kun kirjoittaa nopeaan...
Minusta lahjaa kannattaa lähteä miettimään siltä pohjalta, mistä lapsi tykkää. Silloin sinun täytyy tietysti tuntea hänet jotenkin (tai kysyä vanhemmilta). Esimerkiksi jos hän on ahkera piirtäjä, osta hänelle piirustustarvikkeita. Tai palikoilla rakentelija, osta uusia osia hänen palikkasarjaansa tms. Tai tarjoa hänelle elämys; vie hänet lastenleffaan, jonka jälkeen hampurilaisbaariin tms. kivaa.
- Äippä30v
Itselläni on juuri 5-vuotta täyttävä tyttö. Hänellä on tällä hetkellä ylitse muiden Barbiet ja Baby Born tavarat.
Lisäksi kaikki piirtämiseen liittyvät jutut ja roolivaatteet, varsinkin prinsessajutut.
Myös musiikkivälineet (marakassit ym) kiinnostavat kovasti.
Yksi elämysjuttu voisi olla mukava mikäli kummityttösi tykkää, vie hänet ratsastamaan jonnekin tallille.- 5v:n äiti
Samat jutut ovat meilläkin in. Lisäksi kaikki hiusjutut ovat tärkeitä. Jos tytöllä on pitkät tai pitkähköt hiukset, hyvä lahja voisi olla joku meikkilaukun tyylinen pussukka, jossa olisi hyvä hiusharja ja erilaisia hiuslenkkejä, pinnejä ja muita hiusjuttuja. Omat kummityttöni ovat tykänneet sellaisesta kovasti, ja omakin tyttöni olisi varmasti ihan myyty, jos sellaisen paketin saisi.
- kummitäti_25
5v:n äiti kirjoitti:
Samat jutut ovat meilläkin in. Lisäksi kaikki hiusjutut ovat tärkeitä. Jos tytöllä on pitkät tai pitkähköt hiukset, hyvä lahja voisi olla joku meikkilaukun tyylinen pussukka, jossa olisi hyvä hiusharja ja erilaisia hiuslenkkejä, pinnejä ja muita hiusjuttuja. Omat kummityttöni ovat tykänneet sellaisesta kovasti, ja omakin tyttöni olisi varmasti ihan myyty, jos sellaisen paketin saisi.
Minulla on ihana kummipoika.Viisivuotislahjaksi ostin hänellä tiimarista pakkauksen kangasväritusseja ja sopivan kokoisen valkoisen t-paidan :) Yhdessä sitten pingotettiin paita jotenkuten pahviin ja pikku-ukko piirsi itelleen Hienon paidan! Minäkin sain piirtää vähän, heh. Olemme myöhemminkin piirtäneet yhessä lisää esim. lahjaksi, lapsen äipälle salaa oman paidan. Minusta huippu idea! Tuntui ihan nerolta olo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750