Pirkko Vesavaara - Vapaudu pimeyden voimista

monet etsivät

Katso YouTubesta. Kannattaa katsoa joka on kiinnostunut yliluonnollisista asioista.

11

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystiikka huone 8.

      Kiitos! Astrologiassa aihe kuuluu huoneeseen 8. Onkohan Sinussa osuutta siihen, että olet kiinnostunut aiheesta? Oletko koskaan saanut nähdä astrologista karttaasi?

    • kokemusta on

      Kyllä leikittelin nuorena esim. horoskooppijuttujen kanssa ja vaivuin epämääräiseen pimeyteen ja ahdistukseen. Ei missään nimessä kannata edes leikkimielellä moisia tutkia.

      • Tähti itämaan yllä

        On hyvä pysyä erossa horoskoopeista. Itämaan tietäjät löysivät Jeesuslapsen juuri astrologian perusteella. Tietäjille oli kerrottu tähdestä, jota seuraamalla he tulisivat löytämään kuninkaan. Pyhä kirja kertoo astrologiasta ja sen käytöstä muinaisissa ajoissa. Kun ajattelemme Paavalin matkaamista tietämättömyydessa ja hänen tapaansa luottaa Jeesukseen, saamme olla kiitollisia luottamuksesta ja armosta, joka meillä on tänään.

        Toivon sinulle armorikasta elämää!


      • tässä tietoa
        Tähti itämaan yllä kirjoitti:

        On hyvä pysyä erossa horoskoopeista. Itämaan tietäjät löysivät Jeesuslapsen juuri astrologian perusteella. Tietäjille oli kerrottu tähdestä, jota seuraamalla he tulisivat löytämään kuninkaan. Pyhä kirja kertoo astrologiasta ja sen käytöstä muinaisissa ajoissa. Kun ajattelemme Paavalin matkaamista tietämättömyydessa ja hänen tapaansa luottaa Jeesukseen, saamme olla kiitollisia luottamuksesta ja armosta, joka meillä on tänään.

        Toivon sinulle armorikasta elämää!

        Kyllä tietäjät löysivät Jeesuksen Pyhän Hengen ohjaamina. Heillä oli jano ja kaipaus löytää yhteys Jumalaan ja ihmiskunnan Vapahtaja ei ollut vielä syntynyt. Nyt kun Hän oli syntynyt, Jumala antoi etsijöille merkin, tähden taivaalle. Ei Jumalaa horoskooppien kautta päin - päin vaistoin.
        Muuten tuo väite, että nämä herrat olivat astrologeja, on vain arvailua. Ei sitä Sanassa suoraan sanota ja kyllähän Jumala osoittaa totuuden sitä janoavalle.
        Laitan tähän sinulle yhden kohdan, mitä Jumala sanoo taivaanmerkkeihin tuijottajille.

        5 Mooses 18: 10. -20 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, 11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. 12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne. 13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne. 14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatte haltuunne, turvautuvat ennustajiin ja taikojen tekijöihin, mutta teille Herra, teidän Jumalanne, ei ole antanut lupaa tehdä samoin.
        15 "Herra, teidän Jumalanne, antaa veljienne joukosta nousta profeetan, joka on minun kaltaiseni. Häntä teidän tulee kuunnella. 16 Tätähän te pyysitte Herralta, Jumalaltanne, kun Horebin juurelle kokoontuneina sanoitte: 'Me emme enää kestä kuulla Herran, Jumalamme, ääntä emmekä nähdä tuota suurta tulta, sillä pelkäämme, että kuolemme.' 17 Herra sanoi silloin minulle: 'Se, mitä he sanoivat, on oikein. 18 Siksi minä annan heidän omien jälkeläistensä joukosta nousta profeetan, joka on sinun kaltaisesi; minä panen sanani hänen suuhunsa, ja profeetta puhuu kaiken, minkä minä hänen puhuttavakseen annan. 19 Jos joku ei kuuntele niitä sanoja, jotka hän minun nimissäni puhuu, minä itse vaadin tilille sen miehen. 20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava


      • Astrologia ja usko
        tässä tietoa kirjoitti:

        Kyllä tietäjät löysivät Jeesuksen Pyhän Hengen ohjaamina. Heillä oli jano ja kaipaus löytää yhteys Jumalaan ja ihmiskunnan Vapahtaja ei ollut vielä syntynyt. Nyt kun Hän oli syntynyt, Jumala antoi etsijöille merkin, tähden taivaalle. Ei Jumalaa horoskooppien kautta päin - päin vaistoin.
        Muuten tuo väite, että nämä herrat olivat astrologeja, on vain arvailua. Ei sitä Sanassa suoraan sanota ja kyllähän Jumala osoittaa totuuden sitä janoavalle.
        Laitan tähän sinulle yhden kohdan, mitä Jumala sanoo taivaanmerkkeihin tuijottajille.

        5 Mooses 18: 10. -20 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, 11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. 12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne. 13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne. 14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatte haltuunne, turvautuvat ennustajiin ja taikojen tekijöihin, mutta teille Herra, teidän Jumalanne, ei ole antanut lupaa tehdä samoin.
        15 "Herra, teidän Jumalanne, antaa veljienne joukosta nousta profeetan, joka on minun kaltaiseni. Häntä teidän tulee kuunnella. 16 Tätähän te pyysitte Herralta, Jumalaltanne, kun Horebin juurelle kokoontuneina sanoitte: 'Me emme enää kestä kuulla Herran, Jumalamme, ääntä emmekä nähdä tuota suurta tulta, sillä pelkäämme, että kuolemme.' 17 Herra sanoi silloin minulle: 'Se, mitä he sanoivat, on oikein. 18 Siksi minä annan heidän omien jälkeläistensä joukosta nousta profeetan, joka on sinun kaltaisesi; minä panen sanani hänen suuhunsa, ja profeetta puhuu kaiken, minkä minä hänen puhuttavakseen annan. 19 Jos joku ei kuuntele niitä sanoja, jotka hän minun nimissäni puhuu, minä itse vaadin tilille sen miehen. 20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava

        Astrologia tulkitsee aikaa. Se tutkii planeettojen kulkua. Tulkinta planeettojen kululle on syntynyt tuhansien vuosien aikana. Astrologit ovat saaneet kokea Pyhän Hengen osallisuuden muiden kanssa. Astrologi uskoo Pyhän Hengen johdatukseen. Astrologia ei poista Pyhää Henkeä ihmisestä, eikä astrologia tee ihmisestä paholaista.
        Jos tahdot, katson transiittisi tässä ajassa ja voin kertoa jotain sinusta.
        Jossain ajassa tulee lopettaa uskonnon liittäminen astrologiaan.


      • tässä tietoa kirjoitti:

        Kyllä tietäjät löysivät Jeesuksen Pyhän Hengen ohjaamina. Heillä oli jano ja kaipaus löytää yhteys Jumalaan ja ihmiskunnan Vapahtaja ei ollut vielä syntynyt. Nyt kun Hän oli syntynyt, Jumala antoi etsijöille merkin, tähden taivaalle. Ei Jumalaa horoskooppien kautta päin - päin vaistoin.
        Muuten tuo väite, että nämä herrat olivat astrologeja, on vain arvailua. Ei sitä Sanassa suoraan sanota ja kyllähän Jumala osoittaa totuuden sitä janoavalle.
        Laitan tähän sinulle yhden kohdan, mitä Jumala sanoo taivaanmerkkeihin tuijottajille.

        5 Mooses 18: 10. -20 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, 11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. 12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne. 13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne. 14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatte haltuunne, turvautuvat ennustajiin ja taikojen tekijöihin, mutta teille Herra, teidän Jumalanne, ei ole antanut lupaa tehdä samoin.
        15 "Herra, teidän Jumalanne, antaa veljienne joukosta nousta profeetan, joka on minun kaltaiseni. Häntä teidän tulee kuunnella. 16 Tätähän te pyysitte Herralta, Jumalaltanne, kun Horebin juurelle kokoontuneina sanoitte: 'Me emme enää kestä kuulla Herran, Jumalamme, ääntä emmekä nähdä tuota suurta tulta, sillä pelkäämme, että kuolemme.' 17 Herra sanoi silloin minulle: 'Se, mitä he sanoivat, on oikein. 18 Siksi minä annan heidän omien jälkeläistensä joukosta nousta profeetan, joka on sinun kaltaisesi; minä panen sanani hänen suuhunsa, ja profeetta puhuu kaiken, minkä minä hänen puhuttavakseen annan. 19 Jos joku ei kuuntele niitä sanoja, jotka hän minun nimissäni puhuu, minä itse vaadin tilille sen miehen. 20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava

        Ihan vaan pieni korjaus kommenttiisi... Ensinnäkään tuossa raamatunkatkelmassa ei sanallakaan mainita astrologeja. Toisekseen, astrologialla ja noituudella tai epäjumalien palvonnalla ei ole mitään yhteistä. Kolmannekseen, astrologia ei ole uskontoa sen enempää kuin tietokone on noituutta, joten ei se ainakaan kristinuskon kanssa voi kilpailla. Neljännekseen, Mooses eli pronssikaudella, jolloin kaikki oli tasan tarkkaan toisin kuin nyt, eli tilanteet eivät ole mitenkään vertailukelpoiset. Viidennekseen, kaikki parhaat ennustajat, silmänkääntäjät sun muut olivat siihen aikaan Kanaanilaisia tai Kaldealaisia Baalin, Molokin, Milkomin, Astarten tai muun iljetyksen palvojia, jotka usein uhrasivat menoissaan lapsia, eli panivat heitä käymään tulen läpi, eli polttivat elävältä saadakseen kuolleen kautta yhteyden jumalaansa. Toistaiseksi en ole kuullut yhdenkään astrologin nykymaailmassa syyllistyneen moiseen, mutta siihen aikaan oli lasten uhraaminen tavallista hyvinkin pienten asioiden takia, kuten esimerkiksi suojeluksen saamiseksi karavaanille, hyvän kauppaonnen saamiseksi, karjan hedelmällisyyden takaamiseksi jne. Aabrahamkin oli valmis uhraamaan poikansa, jos muistat.


      • tässä tietoa kirjoitti:

        Kyllä tietäjät löysivät Jeesuksen Pyhän Hengen ohjaamina. Heillä oli jano ja kaipaus löytää yhteys Jumalaan ja ihmiskunnan Vapahtaja ei ollut vielä syntynyt. Nyt kun Hän oli syntynyt, Jumala antoi etsijöille merkin, tähden taivaalle. Ei Jumalaa horoskooppien kautta päin - päin vaistoin.
        Muuten tuo väite, että nämä herrat olivat astrologeja, on vain arvailua. Ei sitä Sanassa suoraan sanota ja kyllähän Jumala osoittaa totuuden sitä janoavalle.
        Laitan tähän sinulle yhden kohdan, mitä Jumala sanoo taivaanmerkkeihin tuijottajille.

        5 Mooses 18: 10. -20 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, 11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. 12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne. 13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne. 14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatte haltuunne, turvautuvat ennustajiin ja taikojen tekijöihin, mutta teille Herra, teidän Jumalanne, ei ole antanut lupaa tehdä samoin.
        15 "Herra, teidän Jumalanne, antaa veljienne joukosta nousta profeetan, joka on minun kaltaiseni. Häntä teidän tulee kuunnella. 16 Tätähän te pyysitte Herralta, Jumalaltanne, kun Horebin juurelle kokoontuneina sanoitte: 'Me emme enää kestä kuulla Herran, Jumalamme, ääntä emmekä nähdä tuota suurta tulta, sillä pelkäämme, että kuolemme.' 17 Herra sanoi silloin minulle: 'Se, mitä he sanoivat, on oikein. 18 Siksi minä annan heidän omien jälkeläistensä joukosta nousta profeetan, joka on sinun kaltaisesi; minä panen sanani hänen suuhunsa, ja profeetta puhuu kaiken, minkä minä hänen puhuttavakseen annan. 19 Jos joku ei kuuntele niitä sanoja, jotka hän minun nimissäni puhuu, minä itse vaadin tilille sen miehen. 20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava

        Ihan pieni lisäys vielä... Kaikkia kristityjä luulisi ilahduttavan tieto, että tähtitaivaan neljä tärkeintä kiintotähteä kuuluu arkkienkeleille. Raphaelin tähti on Regulus, Mikaelin Aldebaran, Orielin Antares ja Gabrielille kuuluu Fomalhaut. Saatanallakin on omansa, eli Algol. Viime kuukausina Regulukseen on kohdistunut useita suuria transiitteja, ja kuinka ollakaan, Vatikaani puhdistaa kirkkoa pedofiileistä, samaan aikaan kun Islamissa Sunnit puhdistavat maailmaa Shiioista, Shiiat Sunneista ja kummatkin yrittävät parhaansa puhdistaakseen maailman vääräuskoisista ja ylipäätänsä kaikista, jotka eivät ole puhdasoppisia Muslimeita. Regulus tuppaa olemaan melkoinen kuninkaantekijä, joten totta kai kaiken maailman kuumakallet julistavat Kalifaatteja oikealla ja vasemmalla, eli kirjaimellisesti haluavat Kalifiksi Kalifin paikalle. Samaan aikaan rauhallinen ja yhteisvastuullinen Neptunus on jo vuosia ollut Fomalhautin vaikutuspiirissä, joten länsimaissa puolustusmäärärahoja on leikattu ja yritetty epätoivoisesti pitää yllä sosiaaliturvaa, samalla kun toisella kädellä on oltu solidaarisia pankkiireille, mikä tietysti on tyhjentänyt kaikkien valtioiden kassan. Lopputuloksena on, että vähemmän rauhantahtoinen Venäjä käyttää tilaisuutta hyväkseen laajentaakseen Putinin omaa Kaanikuntaa, samalla kun Jihadistit ennemmin taikka myöhemmin ryöstäytyvät täysin hallinnasta. Jossakin vaiheessa joku näistä hyökkää jonkun kimppuun ja vain yksi voi jäädä jäljelle. Kohta Mars tulee osumaan Antaresiin, joka ei ole ainoastaan Orielin tähti, vaan myös ns. Kuninkaallinen Sotatähti, joten olettaisin, että jossain päin maailmaa joku lähtee suurhyökkäykseen jotain vastaan, luultavasti uskonollisesti motivoituneena.


      • Ihana viisaus!
        yäktyyppi kirjoitti:

        Ihan pieni lisäys vielä... Kaikkia kristityjä luulisi ilahduttavan tieto, että tähtitaivaan neljä tärkeintä kiintotähteä kuuluu arkkienkeleille. Raphaelin tähti on Regulus, Mikaelin Aldebaran, Orielin Antares ja Gabrielille kuuluu Fomalhaut. Saatanallakin on omansa, eli Algol. Viime kuukausina Regulukseen on kohdistunut useita suuria transiitteja, ja kuinka ollakaan, Vatikaani puhdistaa kirkkoa pedofiileistä, samaan aikaan kun Islamissa Sunnit puhdistavat maailmaa Shiioista, Shiiat Sunneista ja kummatkin yrittävät parhaansa puhdistaakseen maailman vääräuskoisista ja ylipäätänsä kaikista, jotka eivät ole puhdasoppisia Muslimeita. Regulus tuppaa olemaan melkoinen kuninkaantekijä, joten totta kai kaiken maailman kuumakallet julistavat Kalifaatteja oikealla ja vasemmalla, eli kirjaimellisesti haluavat Kalifiksi Kalifin paikalle. Samaan aikaan rauhallinen ja yhteisvastuullinen Neptunus on jo vuosia ollut Fomalhautin vaikutuspiirissä, joten länsimaissa puolustusmäärärahoja on leikattu ja yritetty epätoivoisesti pitää yllä sosiaaliturvaa, samalla kun toisella kädellä on oltu solidaarisia pankkiireille, mikä tietysti on tyhjentänyt kaikkien valtioiden kassan. Lopputuloksena on, että vähemmän rauhantahtoinen Venäjä käyttää tilaisuutta hyväkseen laajentaakseen Putinin omaa Kaanikuntaa, samalla kun Jihadistit ennemmin taikka myöhemmin ryöstäytyvät täysin hallinnasta. Jossakin vaiheessa joku näistä hyökkää jonkun kimppuun ja vain yksi voi jäädä jäljelle. Kohta Mars tulee osumaan Antaresiin, joka ei ole ainoastaan Orielin tähti, vaan myös ns. Kuninkaallinen Sotatähti, joten olettaisin, että jossain päin maailmaa joku lähtee suurhyökkäykseen jotain vastaan, luultavasti uskonollisesti motivoituneena.

        Oi, kuinka sinä olet viisas. Minä rakastan viisaita ihmisiä, koska itse olen niin puutteellinen. Minulla on sitä Saturnusta, Uranusta ja paljon muuta. Viisi vuotta meni puolustusvoimia kiertäessä. Ilmasotakoulutus oli kamalin, mutta sen saa vain erittäin harvoin, olihan minun pakko mennä Karjalan lennostoon se saamaan.
        Otatko minut ystäväksi Facebookissa? Armeijakuvat ovat julkisina. Minä tarvitsen sinua elämääni.


      • pertteeli
        Astrologia ja usko kirjoitti:

        Astrologia tulkitsee aikaa. Se tutkii planeettojen kulkua. Tulkinta planeettojen kululle on syntynyt tuhansien vuosien aikana. Astrologit ovat saaneet kokea Pyhän Hengen osallisuuden muiden kanssa. Astrologi uskoo Pyhän Hengen johdatukseen. Astrologia ei poista Pyhää Henkeä ihmisestä, eikä astrologia tee ihmisestä paholaista.
        Jos tahdot, katson transiittisi tässä ajassa ja voin kertoa jotain sinusta.
        Jossain ajassa tulee lopettaa uskonnon liittäminen astrologiaan.

        http://m.youtube.com/watch?v=hfhlBe8lx4w


    • kaikuluotain5

      Todellakin, sillä mistään "uskonnosta" ei astrologiassa ole kyse.

    • astrologiaon

      Astrologiastahan puhutaan raamatussa. "Sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe