ihastunutpoik

jklkk

mitä teen oon ihastunut yhteen tyttöön ja haluaisin kysyä sitä ulos mutta ujostuttaa niin paljon etten sanotuksi saa

5

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteen

Tiedän tunteen. Ujostuttaa vaan todella paljon ja mitä sit sen jälkeen tapahtuu. Jos kuitenkin rohkaset mieles ja kysyt niin voit kyllä onnitella itseäs. Uskaltaisinpa minäkin pyytää joskus jotakuta ulos...:)

• tytsy

vaikea tilanne...
      mutta koita rohkaista mielesi!
      eihän sitä koskaan tiedä miten käy!
      en ole kyllä itsekään maailman rohkein näissä
      asioissa, mutta joskus se on vain tehtävä,
      ellei halua aina vain ihailla tätä henkilöä kaukaa...
      tiedän, että kieltävä vastaus pelottaa,
      mutta eikai siinä oikeesti ole muuta vaihto-
      ehtoo kuin kysyminen?
      joo, tiien, aika tyhjänpäivästä jauhamista,
      koska tiiet nää jutut varmasti itekin,
      mutta valitettavasti näinhän se menee.
      tsemiä!

• poks

joo kyl sun kannattais yrittää rohkasta mieles ni se ois helpompaa...joka tapauksessa vaikka se tyttö ei tahtoskaan lähtä sun kaa..itelle on käyny vähän saman tapanen tilanne ja nyt se on sit selvä...ja ohi...kysy vaan ihan reippaasti..;)

• tyttö

Koita vaan kerätä rohkeutta ja kysyä sitä tyttöä ulos. :) Ja vaikka se ei sitten oliskaan susta kiinnostunut, niin ainakin luultavasti sille tulisi hyvä mieli, että joku on siitä kiinnostunut. Ja ethän sä kysymättä voi tietää, mitä se susta ajattelee. :) Mä ainakin olisin _niin_ iloinen jos joku poika pyytäis mua ulos tai jotain. Mutta tuskin niin tulee koskaan tapahtumaan... :(

Rohkeutta vaan! :)

• Bluegirl

Tiiän tunteen, aivan liiankin hyvin, mä oon tosi ujo.. Mutta senpäs takia mulle onkin kertyny vuosien aikana kokemusta yhestä asiasta: tehdyt ja mokatut asiat kaduttaa, mutta miljoona kertaa enemmän kaduttaa, jos jättää jotain tekemättä, mitä olisi halunnut tehä. Eli pointtini on: koita kerätä niin paljon rohkeutta kun vaan mahollista, ja kysy.. Jos et kysy, kadut sitä taatusti.. usko pois, tiiän mistä puhun..

Tsemppiä sulle.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6141
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3766
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2801
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2310
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2221
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      30
      1226
    Aihe