Nella Maija Juulia
Nelli Maija Juulia
Nella Maija Amanda
Nelli Maija Amanda
Mikä mielestänne paras?
Nella vai Nelli?
8
140
Vastaukset
- wedrfgthujkm
Nelli. toinen ja kolmas nimi on aika kliseiset, eli vois olla erikoisemmatkin :)
Nellasta tulee mieleen pieni pörröinen koira, vaikka tiedän ainakin yhden Nella nimisen tytönkin. se on vaan minusta jotenkin sellanen Lässynimi, joka ei sovi ihmislapselle lainkaan. - 8+8
Anteeksi, mutta minusta Nelli on koiran nimi... Nellakin. Jätä N-kirjain pois ja on oikea nimi.
- fifinella
Nella lienee aika yleinen koiran nimi näköjään...
Mulla asui pitkään naapurissa semmoinen pieni luonnevikainen villakoira jonka nimi oli Nella. Se räksytti vimmatusti ja puri aina lapsia jos sen päästi lähelle (silloin kun juoksi irrallaan).
Nellikin on kyllä aika koiran nimi minusta. Se on vaan semmonen vähän isompi ja rauhallisempi. - Nnella
Minä pidän enemmän Nellasta, ja noista yhdistelmistä kivoin on Nella Maija Juulia :)
- janne ja tale
Kelli
- &&&
Nellasta tykkään enemmän kuin Nellistä.
Nella Maija Amanda (paras miettimistänne)
Nella Maija Emilia
Nella Maiju Juulia
Nella Emilia (vain kaksi nimeä...olisi myös kaunis nimi)
Nilla Anneli (olen nähnyt joskus esitettävän...nätti myös)
Nelle Juulia
Nelle Maiju Juulia - maezz
Nilla Maija Juuliaa ehdottaisin :-)
- NimiTäti
Nella Maija Juulia on mieleiseni.
Mitä noihin koiranimi kommenteihin tulee, niin lemmikeille annetaan ihan yleisesti ihmisnimiä ja hyvä niin arvokkaita ovat lemmikitkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014