Pari kesää jo ollut tällainen ongelma että aurinko kärventää talon viereltä nurmikon keltaiseksi.Olemme koittaneet hieman kastella ennenkuin aurinko alkaa aamulla porottamaan kunnolla mutta apuja siitä ei tunnu olevan ja eihän talon viereenkään voi kovin isoja vesimääriä ajaa.
Mikä neuvoksi? Oudosti muilla rivarimme asukkailla ei ole samaa ongelmaa.Mitään nurtsille ei ole kaadettu eli meistä tämä ei voi johtua.Nurtsilla ei myöskään pahemmin kävellä.
Muurahaisia on yhdellä kohtaa aika paljon, voivatko nämä tuhota jotenkin nurmikon jos ovat rakennelleet tunneleitaan nurtsin alle? Pitäisikö myrkyttää mokomat?
Aurinko polttaa nurmikon keltaiseksi?
Tietäisikö joku?
2
609
Vastaukset 2
- Oliko sitä
ruokamultaa liian vähä,kuivalla kasvupaikkalla ei pidä ruohoaleikata liian lyhyeksi
- Jörgens
Meillä ainakin keltaisuus tulee siitä jos leikkuujäte jää siihen nurmikolle. Jäte lakastuu ja muuttuu keltaiseksi. Aja useammin nurmikkoa, lyhyt leikkuujäte menee nurmikolle lannoitteeksi, ei lakastu.
Toinen on tietenkin auringon porotus/veden puute. Anna enemmän vettä lannoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568