Olen muuttamassa elokuussa yksin tilavaan kaksioon rauhalliselle alueelle ja haaveilen lemmikkiä kaverikseni. Minulla on aikaisemmin ollut hamstereita (syyrialaisia ja talvikoita) sekä kesyrottia. Olen myös työskennellyt pieneläinhoitolassa joten kokemusta on jonkin verran muistakin.
Opiskelujen suhteen tietysti olisi hyvä jos lemmikki olisi ilta-aktiivinen jottei sen tarvitsisi viettää paljon aikaa itsekseen. Minulla on tallella keskikokoinen jyrsijähäkki ja tuttavallani on ylimääräinen tilava kanihäkki.
Minulla ei ole harrastuksia joten aikaa on koulun lisäksi viettää paljon aikaa lemmikin kanssa.
Ehdotuksia ja kokemuksia lemmikinhoidosta opiskelun ohella? :D
Jyrsijä eläinrakkaalle opiskelijalle :>
2
99
Vastaukset
- Sedä
Mulla on rottia, jotka on vallanneet ulkoiluunsa yksiön makuuhuoneen, ja keittiössä asui vielä hetki sitten kääpiöluppa vapaana :) Seuraeläintä jos kaipaa, niin paras vaihtoehto on rotat, marsut, kanit tai chinchillat. Niillehän kaikille olisi paras asustella kaverin kanssa, niin omistajan poissaolo ei niin haittaa.
Kanissa tykkäsin, kun sitä voi viedä pihalle valjaissa. Kanihan ei ole häkkieläin, vaan sille on parasta saada asua vapaana yhdessä huoneessa, tai ainakin isossa aitauksessa. Onneksi kanille on verrattain helppo järjestää turvallinen ympäristö, koska se ei kiipeä niin kuin rotat, vaikka pomppiikin taitavasti.- Mila pupu
rotat tai hiiret? ainakin rotat on seurallisia, ja molemmat aamu ja ilta aktiivisia. en suosittelisi kania tai marsuja, sillä ainakin meillä ne on ollut vain päivä aktiivisia.> marsut heräsi n. 4-5 aikaan temmelsivät 11 saakka, nukluivat päikkärit ja sit iltapäivällä puuhasivat taas, kani samantyylinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103075
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172791Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671480Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess261399- 901294
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531219- 981200
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942