sampan näytön kirkkaus vaihtelee?

kapula

?....vaikka laikki automatiikat, virransäästöt sun muut optimoinnit on pois käytöstä.

Kirkkaus vaihtelee ärsyttävästi, haluan mieluummin itse säätää tarvittaessa enkä olla jonkin sumean automatiikan jatkeena.

Mikä voisi olla syynä?

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sampputab

      Jotain vikaa täytyy olla sillä ei ainakaan minulla vaihtele yhtään

    • Kannattaa kokeilla ottaa kaikki älykkäät toiminnot pois päältä asetuksista.

      • kapula

        Virransäästö oli pois käytöstä, mutta näyttö-kohta oli valittuna. Laitoin virransäästön käyttöön ja poistin näytön virransäätövalinnan. Tuloksena se, että virransäästö meni pois päältä ja se valintaruksi näytön kohdaltakin poistui. Nyt ei kirkkaus vaihtele.

        Siis käytöstä poistetun ominaisuuden osatoiminto oli sittenkin aktiivinen- jonkinlaista "henkilön" logiikkaa (kumpaakaan sukupuolta loukkamatta)


    • Yksi mahdollisuus

      Oletko katsonut "asetukset -> ruutu -> kirkkaus" kohdasta ettei ole rastia kohdassa "Automaattinen kirkkaus" ? Tuolla ei ole mitään tekemistä virransäästön kanssa (eikä tuota automaattista asetusta ole kaikissa laitteissa) vaan se säätää kirkkautta ympäristön valoisuuden mukaan. Tuo saattaa joskus olla aika ärsyttävä toiminto, kirkkaus vaihtelee senmukaan miten valoa sattuu osumaan siihen anturiin ja jos ei tiedä missä kohdassa anturi on sen peittää helposti vahingossa sormella (kyllä, erillinen anturi. Joku laite voi tosin käyttää kameraakin anturina). Aika monella näyttää jäävän tuo valinta huomaamatta.

      Samaan ominaisuuteen vaikuttavat säädöt eri paikoissa voivat välillä aiheuttaa mielenkintoisia tilanteita kun ei meinaa saada selvyyttä mikä asetus oikeasti aiheuttaa ongelman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe