Siis mä en tajuu mun exää!
Me oltiin seukattu niinq suunnilleen 2kk.
Sit yx viikonloppu ku olin ryyppäämässä kaupungilla ja jätkäni ei ollu mukana, mä sitnä iltana nuoleskelin 2 eri jätkän kaa.
Sitte mun jätkä sai tietää siitä ja se jätti mut!!!!1
Siis MIX???
Enhän mä sitä pettänyt!
Jos nuoleskelen toisen jätkän kaa ni ei se oo pettämistä, enhän mä sen kaa nussinu!!!!!11
Mä en tajuu sitä paskaa jätkää!
Mut ei se mitää vaikka mut jättiki ku se oli muutenki iha paska tyyppi ja rumaki.
Nyt mul on uus ihna siga magee jätkä!!
Ja se pyys et voitais joskus harrastaa kimppaa vaikka seukataanki!
Siis hiukan siistii!!! Tollasii jätkien kuuluu olla!!!!!1
Mut kertokaas nyt et eihän suuteleminen oo pettämista!!!!???
Mä oon lähes aina nuoleskellu muitten jätkien kaa ku oon seukannu mut en niitten kaa oo pannu!!
Nii joo ja hej mä muute oon sit 15w ihQ muija!
Sorge jos tuli tohon textii virheit!
Älää vittuilko mulle, haluun oikeesti tietää et enhän mä niinq pettäny sitä paskaa!!??????
Mix jätkä jätti??+
8
540
Vastaukset
- mie
ei kovin hyvä joke..
- haeaha
iha hyvä mut menit vähä liian pitkälle tsoukissas.
- Sexyh^
Ei toi ollu mikään tzoukki!!!
ja mähän sanoin että älkää vittuilko vaan pistäkää asiallista kommenttii!!!!1
Mikä tos oli niin vitun epäselvää????- Stadilainen
toivon todella että sanoit ton vitsillä nimittäin lupaan isompana sinulla tulee olemaan vaikeuksia tuommoisella asenteella liikuttaessa.
- Nan
..itse tekisit jos kuulisit että jätkäs olis nuoleskellu muutaman muijan kanssa? ;)Ja en usko että sinä olet muka kaunis prinsessa (viittaan siihen kun haukuit jätkääsi rumaksi) Ja muuten,muuta tuo asenteesi. ;)
- Mamma mia
Sun exä o aiqa baska jäbä... ei tajuuu midää meisinkei. Sano et vedää labasee ja antaa sun ol rauhas.
- zilla
jonkun mielest toi kyl voi olla pettämistä!!!mä ainaki jättäisin mun jätkän jos se pussailis jotai muita!!!!siis jos mulla ois poikakaveri......
- KokemustenSumma
Hahhah! En voi muuta ku nauraa...En ihmettele että se sut jätti jos sä puhut sille tota teiniX-kieltä...Ei sitä kukaan jaksa kuunnella kahta kuukautta putkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756